Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Morgen ben ik jarig en ik leef er echt al een maand naar toe!
Heerlijk al die mensen om mij heen
Geeft zoveel voldoening, al is de hele dag in de bediening zijn niet echt het leukste: maar ik heb altijd mensen die zich aanbieden mee te helpen!
). Een nadeel: er is altijd 1 buuf die zichzelf maar uitnodigt
en nee de deur niet open doen werkte helaas niet... dan loopt ze achterom hahahaha 
Paintlinger schreef:En zoveel mogelijk bier en wijn drinken omdat het gratis is .....pffff.....

Welshcobfan schreef:Ik ben geeeek op verjaardagen!
Mijn verjaardag in het bijzonderMorgen ben ik jarig en ik leef er echt al een maand naar toe!
Heerlijk al die mensen om mij heen
Geeft zoveel voldoening, al is de hele dag in de bediening zijn niet echt het leukste: maar ik heb altijd mensen die zich aanbieden mee te helpen!
Afwas idem dito: doe ik nooit alleen![]()
Ik kan niet wachten tot morgen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er komen ook alleen mensen die ik anders ook zie en contact mee heb (heb een zeer goede band met wat oom's en tante's). Een nadeel: er is altijd 1 buuf die zichzelf maar uitnodigt
en nee de deur niet open doen werkte helaas niet... dan loopt ze achterom hahahaha
Maar ik bepaal zelf wie ik uitnodig: grootste deel van de ooms en tantes blijven mooi thuis, want daar heb ik niets mee

Paintlinger schreef:En dat je dan, omdat je een vrouw bent, moet helpen met de afwas enzo.....

ook een geliefd onderwerp.... )
)
. Ik ga in principe alleen maar naar verjaardagen die echt leuk en gezellig zijn, maar inderdaad, ook ik ontkom er nooit helemaal aan om soms ook op verplichte verjaardagen te verschijnen
. Al hoewel dat momenteel nauwelijks voorkomt, dat is heel fijn.
. En dan ga ik graag, heb ik echt een avondje lol, leuke gesprekken/discussies over van alles en nog wat en vaak ook springen we op tafel om lekker te dansen en maf te doen. Heerlijk vind ik dat, dat zijn pas feessies.

met mij of uberhaupt ook maar had geprobeerd te doen, en ik maar mensen vragen, wilt u nog wat drinken, taartje, koekje nouja je kent het wel.
, boodschapjes gedaan, huisje mooi gemaakt, raad eens, al het geld wat ik had gekregen was net zo veel als dat ik al eerder aan boodschappen had uitgevegen voor hapjes en drinken, en alles was al op nog voordat de avond voorbij was
dus nog niet zo veel aan over gehouden....ik denk nu wel eerst weer drie keer na voordat ik wat organiseer....
Chiqa schreef:Paintlinger schreef:En dat je dan, omdat je een vrouw bent, moet helpen met de afwas enzo.....
O dat heeft mij ook defenitief de das om gedaan, bij elke verjaardag leek ik wel weer de pineut te zijn voor de keuken, afwassen, en de 'mannen' te bieren achter de TV met de poten op tafel.
Ja gezellig hoor een verjaardag vertel mij toch eens wat daar nu gezellig aan is?
Zolang het maar geen verplicht nummer hoeft te voelen, voor gastvrouw en de gasten
Gezellig en spontaan
Ik heb altijd mensen die direct mee willen helpen, daarvoor in de plaats ga ik weer op hun verjaardag wat meehelpen (heel ongedwongen) en helpen wij elkaar. Vaak krijg ik te horen: ga nou eens zitten! jij bent jarig!
ik doe het wel even! nou die mensen nodig ik graag een jaar later weer uit!
Paintlinger schreef:Och ja....de tweedeling
Ik vind het bij de kerels meestal veel gezelliger:j
) 
Welshcobfan schreef:(een kind die continu stekkers uit stopcontacten trekt noem ik geen wonder, maar een etter +)