Klaar met stomme verjaardagen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 21:00

En zoveel mogelijk bier en wijn drinken omdat het gratis is .....pffff..... :\

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:01

Ik ben geeeek op verjaardagen!
Mijn verjaardag in het bijzonder :P Morgen ben ik jarig en ik leef er echt al een maand naar toe! :D Heerlijk al die mensen om mij heen :) Geeft zoveel voldoening, al is de hele dag in de bediening zijn niet echt het leukste: maar ik heb altijd mensen die zich aanbieden mee te helpen!
Afwas idem dito: doe ik nooit alleen :)
Ik kan niet wachten tot morgen! :D :D :D :D :D

Er komen ook alleen mensen die ik anders ook zie en contact mee heb (heb een zeer goede band met wat oom's en tante's :) ). Een nadeel: er is altijd 1 buuf die zichzelf maar uitnodigt :+ en nee de deur niet open doen werkte helaas niet... dan loopt ze achterom hahahaha :P

Maar ik bepaal zelf wie ik uitnodig: grootste deel van de ooms en tantes blijven mooi thuis, want daar heb ik niets mee :)

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:03

geeliciteerd dan maar Welshcobfan .....
jij liever dan ik. :P

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:04

nah het gaat opzich wel
verjaardagen van familie's enzo word ik heel erg zat vind het een beetje tijd verdoening en voor de rest gewoon weinig verjaardagen

maandag ga ik ook naar een verjaardag van mijn neefje het was nogal verstandig dat ik mee ging (moest even lief doen tegen mamma, had wat problemen gehad en ga nooit ergens heen) maar ze wonen in enschede dus ik ga gewoon even de stad in! haha :P

x_Rebecca

Paintlinger schreef:
En zoveel mogelijk bier en wijn drinken omdat het gratis is .....pffff..... :\

Wij doen nooit aan bier en wijn :')
Mijn hele familie eigenlijk niet.
Maar ook niet veel mensen vieren hun verjaardag.
Wat we wel een keer in de zoveel tijd hebben is zo'n 'gezellig' etentje met de hele familie.
En dan wordt uiteindelijk het gehele bedrag gedeelt door het aantal personen..

Terwijl mijn moeder en ik zowat niks eten eet de rest allemaal super veel en wij kunnen er voor dokken :')
Ook zo'n rotactie.

liiisette

Welshcobfan schreef:
Ik ben geeeek op verjaardagen!
Mijn verjaardag in het bijzonder :P Morgen ben ik jarig en ik leef er echt al een maand naar toe! :D Heerlijk al die mensen om mij heen :) Geeft zoveel voldoening, al is de hele dag in de bediening zijn niet echt het leukste: maar ik heb altijd mensen die zich aanbieden mee te helpen!
Afwas idem dito: doe ik nooit alleen :)
Ik kan niet wachten tot morgen! :D :D :D :D :D

Er komen ook alleen mensen die ik anders ook zie en contact mee heb (heb een zeer goede band met wat oom's en tante's :) ). Een nadeel: er is altijd 1 buuf die zichzelf maar uitnodigt :+ en nee de deur niet open doen werkte helaas niet... dan loopt ze achterom hahahaha :P

Maar ik bepaal zelf wie ik uitnodig: grootste deel van de ooms en tantes blijven mooi thuis, want daar heb ik niets mee :)

alvast gefeliciteerd

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 21:05

uh-huh :j

Begrijp me niet verkeerd......leuke verjaardagen zijn ook gewoon leuk.....
Alleen is het overgrote merendeel dat niet :n
Laatst bijgewerkt door Paintlinger op 02-05-09 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:05

Ik heb oook nooit zin om mee te gaan naar verjaardagen.

Ook niet op me eigen, dan doen me ouders altijd zo debiel.
(zijn trouwens ook niet goed in hun hoofd maarja ;( )

heaven

of nog meer paardenmensen in je fam?
wat een drama..........
als je ze tegen komt tijdens een ritje of wandeling draaien ze hun kop om..
en op een verjaardag vragen ze hoe t met je paardje gaat....
en dat ze zo mooi word bleh! :evaw:
ze moeten nog komen kijken ;)

Anoniem

Paintlinger schreef:
En dat je dan, omdat je een vrouw bent, moet helpen met de afwas enzo..... :roll:

O dat heeft mij ook defenitief de das om gedaan, bij elke verjaardag leek ik wel weer de pineut te zijn voor de keuken, afwassen, en de 'mannen' te bieren achter de TV met de poten op tafel.
Ja gezellig hoor een verjaardag vertel mij toch eens wat daar nu gezellig aan is?

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:07

is niks leuks aan ;)

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:07

Ik hou er ook niet van.. :n

Morgen is mijn oma jarig , en heeft ze de hele familie uitgenodigd (3 generaties ongeveer 40 man ) van 10 tot 4. Uiteraard verheugd de hele familie zich er al op ( NOT )

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:10

verjaardagen van collega´s zijn altijd helemaal leuk. Maar sommige verjaardagen zijn soms echt stom vervelend.
Verjaardagen die ik niet leuk vind probeer ik te mijden. Ik ga dan voor mijn fatsoen om het jaar of om de 2 jaar.
En idd wat het helpen en afwassen betreft, idd. Waarom moeten altijd de vrouwen helpen en de mannen nooit.

Paintlinger

Re: Klaar met stomme verjaardagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 21:11

Met collega's heb je ook altijd voldoende gespreksstof vind ik :j

Veel van die meiden hier in de buurt, hebben niks met dieren........tja, dan heb ik niks met die meiden... :n

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:13

Dat heb ik ook met mijn familie, ze praten alleen maar de hele dag over computers...
Ja sorry, maar voor mij is er meer in het leven dan computers (ohja, en autos :') ook een geliefd onderwerp.... )

Net als die stomme tweedeling met verjaardagen tussen de mannen en de vrouwen :roll:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:13

Wel een drama vind ik elk jaar de verjaardag van schoonoma: zo'n verplicht nummer... waarbij je altijd weer aan een tafel beland met mensen met wie je het totaal niet kunt vinden. Laatste keer zat ik aan tafel bij de mensen die het de hele tijd over hun wonderlijke kinderen hadden.... (een kind die continu stekkers uit stopcontacten trekt noem ik geen wonder, maar een etter :+)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 21:15

Och ja....de tweedeling :roll:

Ik vind het bij de kerels meestal veel gezelliger:j

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:15

Hahaha, heel herkenbaar allemaal :j . Ik ga in principe alleen maar naar verjaardagen die echt leuk en gezellig zijn, maar inderdaad, ook ik ontkom er nooit helemaal aan om soms ook op verplichte verjaardagen te verschijnen :7 . Al hoewel dat momenteel nauwelijks voorkomt, dat is heel fijn. ;)

Maar er zijn een paar jaarlijkse feestjes, waar ik echt altijd weer naar uit kijk. Omdat het om hele leuke mensen gaat, die ook hele leuke mensen op hun verjaardag hebben :) . En dan ga ik graag, heb ik echt een avondje lol, leuke gesprekken/discussies over van alles en nog wat en vaak ook springen we op tafel om lekker te dansen en maf te doen. Heerlijk vind ik dat, dat zijn pas feessies. *\o/*

Mijn eigen verjaardag heb ik het laatst zo'n 4 a 5 jaar geleden heel uitgebreid gevierd. Dat was een superfeest, maar dat hoeft voor mij niet elk jaar, hoor. De laatste jaren spreek ik voornamelijk met mijn allerbeste vriendinnen af en dat is altijd gezellig, alle meiden bij elkaar. En ik vier het met mijn directe gezinsleden, 's morgens feestelijk ontbijtje enzo. Ik vier het gewoon het allerliefst met de mensen die het dichtst bij me staan. De rest mag van mij thuis blijven. :wave:

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:16

ow, verjaardagen....vond ik altijd super leuk, totdat ik eens op mijn verjaardag het huis vol met familie had zitten en echt gewoon niemand van mijn familie ook maar 1 woord had gewisseld |o met mij of uberhaupt ook maar had geprobeerd te doen, en ik maar mensen vragen, wilt u nog wat drinken, taartje, koekje nouja je kent het wel. ;(

Nu hou ik mijn verjaardag alleen nog maar klein, alleen de laatste keer dacht ik leuk probeer weer een soort mini feestje te geven *\o/* , boodschapjes gedaan, huisje mooi gemaakt, raad eens, al het geld wat ik had gekregen was net zo veel als dat ik al eerder aan boodschappen had uitgevegen voor hapjes en drinken, en alles was al op nog voordat de avond voorbij was -O- dus nog niet zo veel aan over gehouden....ik denk nu wel eerst weer drie keer na voordat ik wat organiseer.... 8)7

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:17

Chiqa schreef:
Paintlinger schreef:
En dat je dan, omdat je een vrouw bent, moet helpen met de afwas enzo..... :roll:

O dat heeft mij ook defenitief de das om gedaan, bij elke verjaardag leek ik wel weer de pineut te zijn voor de keuken, afwassen, en de 'mannen' te bieren achter de TV met de poten op tafel.
Ja gezellig hoor een verjaardag vertel mij toch eens wat daar nu gezellig aan is?

Juiste selectie maken van mensen, tv uitlaten en de heren een flinke schop onder de reet geven kan wonderen doen :D Zolang het maar geen verplicht nummer hoeft te voelen, voor gastvrouw en de gasten :P Gezellig en spontaan :) Ik heb altijd mensen die direct mee willen helpen, daarvoor in de plaats ga ik weer op hun verjaardag wat meehelpen (heel ongedwongen) en helpen wij elkaar. Vaak krijg ik te horen: ga nou eens zitten! jij bent jarig! :+ ik doe het wel even! nou die mensen nodig ik graag een jaar later weer uit! :D

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:18

Paintlinger schreef:
Och ja....de tweedeling :roll:

Ik vind het bij de kerels meestal veel gezelliger:j

Dat heb ik dus ook, alleen zij praten niet over 'mijn' onderwerpen (Auto's en computers :roll: :') )

Net als inderdaad kadootjes en geld.
In mijn familie is het zo erg dat niemand meer kadootjes/geld of zelfs maar een kaartje krijgt :=
alleen mijn oma stuurt braaf een kaartje elk jaar :')

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 21:18

Sta-tafels zijn hier in de mode.... :Z

Leuk hoor.....ben je de hele dag druk geweest....kan je de hele avond óók nog eens gaan staan.......:\

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:18

Ben blij dat ik niet de enige ben die niet van verjaardagen houd! Het is idd zo schijnheilig en dat geroddel, nee niks voor mij.
Ik vier mn eigen verjaardag ook al jaren niet meer, bevalt me prima zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:19

Welshcobfan schreef:
(een kind die continu stekkers uit stopcontacten trekt noem ik geen wonder, maar een etter +)

Een kind wat licht geeft is pas een wonder. Ik heb niet eens wat met kinderen, dus als mensen met mij over hun kinderen beginnen weet ik niet waar ik het zoeken moet en moet dan echt die gaap onderdrukken.
En dan op de achetrgond al die schreeuwende en krijsende koters.
En dan die gebakjes, die nooit knap op je schoteltje blijven liggen/staan als je ze uberhaupt al elegant naar binnen kan werken.
Verjaardagen, allemaal zo'n gedoe en volgens mij vind bijnan niemand het echt geweldig.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:21

wij hadden altijd kennissen en die kinderen gooien al hun chips op de grond en gingen er op stampen... Maffe kindjes!