Mijn tas met daarin standaard portemonee met ID-bewijs (vanmiddag nog nuttig gebleken bij een verkeerscontrole), sigaretten, medicijnen, aanstekers, puzzelboekje (mocht ik eens ergens moeten wachten of me vervelen) en tig pennen waarvan de helft het niet doet. Verder heb ik altijd mijn sleutels bij me, lippenbalsem (zonder ga ik niet op stap, belangrijker dan sigaretten nog). En als ik het niet vergeet mijn telefoon.
Mobiel, sleutels, portemonnee en sigaretten. Die zitten dan in een tas waar ook altijd tig aanstekers en tig pennen in zitten. Soms heb ik wel 7 pennen ofzo bij. Tja, je weet nooit waar je ze voor nodig hebt.
Niets eigenlijk, er is hier altijd wel iemand thuis, en anders ligt de sleutel in de tuin verstopt dus die neem ik ook niet mee. Mobiel heb ik niet, roken doe ik niet, geld neem ik alleen mee als ik ergens heen ga met winkels.
Noeps
Geplaatst: 02-05-09 08:57
Altijd en overal: Epi-pen (ivm pinda-allergie) Bijna altijd: Mobiel, sleutels, sigaretten+aansteker, portemonnee met OV-kaart pinpas en ID-kaart, tampons, agenda, mp3speler Wat ik vaak vergeet: lipbalm, handcrème, kauwgom etc.
Rienn
Geplaatst: 02-05-09 08:58
Mijn mobiel en labello. Die had ik donderdag met K-dag niet mee, en nu zijn mijn lippen verbrand en loop ik met een paar dikke lippen Ook wel een leuk om een keer echt volle lippen te hebben.. Verder mijn sleutels van het huis.