wat zou jij ervan vinden als..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cath

Re: wat zou jij ervan vinden als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:46

Ja ik vind ik ook, deze manier vind ik ook gewoon vreemdgaan.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:54

Vreemdgaan vind ik behoorlijk triest, en daar hoort naar de prutsmutsen gaan als je een vriendin/vrouw hebt ook bij.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:56

als mijn vriend naar de prutmutsen zou gaan dan schort er toch iets in onze relatie en zou ik mezelf de schuld geven, al zou dat misschien niet zo zijn,,
volgens mij is dat een tekortkoming van.

wel zou het gelijk einde oefening zijn,, want hij had er ook over kunnen praten :)
en als ie graag betaald had ie mij ook wel wat mogen geven dr voor hoor haha

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 15:44

Als mijn vriend naar de prutsmutsen gaat, zou hij daar alleen heen gaan vanwege seks tekort. Een andere reden is er namelijk niet. Hier heb ik een stuk minder moeite mee dan dat hij vrouwen zou oppikken in de kroeg. Daar komt namelijk meer bij kijken dan puur voor de seks..

Gelukkig is ons leven tussen de lakens prima :D

Leuk zou ik het zeker niet vinden, maar liever naar de prutsmutsen, dan vrouwen uit de kroeg oppikken ;)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 15:52

Ik kan dat ook niet begrijpen.
Tis gewoon bewust vreemd gaan.
Niks "per ongeluk", zwak moment door drank ofzo en op en moment dat de relatie niet zo soepel loopt ofzo. Niet dat het dan wel okey is, maar meer te begrijpen...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 16:29

Als ik daar achter zou komen is het exit vriend. Of eeh ex-vriend dan...

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:11

Mij lijkt het behoorlijk rot als mijn vriend naar 'de dames' zou gaan. Ik zou wel als eerste bij mezelf te raden gaan. Wat zoekt een man bij een zekere mevrouw?! :) Blijkbaar kan ik hem dat niet bieden.

Veel mensen roepen meteen: Ik zou dan tegen mijn vriend zeggen: 'Dan is daar de deur!'

Ergens is dat mosterd na de maaltijd, want op een bepaald vlak heeft jouw vriend jou ook al de deur gewezen. (Enkel al door het feit dat hij het voor je verborgen houdt, en er een eigen leven op na houdt.)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:13

Tja maar als hij bij mij iets zou missen en daardoor naar de prutsmutsen gaan zonder dat hij mij heeft verteld dat hij iets mist kan ik daar toch niks aan veranderen.
Dan zou hij daar eerst mee naar mij moeten komen i.p.v. naar de prutsmutsen gaan.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:19

Ow, maar dat is zeker een ding, Zonnebloem...

Buiten dat zou ik er toch moeite mee hebben met het idee dat mijn vriend naar Dames moet, voor iets wat ik hem niet kan bieden. Dat zou me misschien nog het meeste steken...

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:39

dejavu schreef:
Mij lijkt het behoorlijk rot als mijn vriend naar 'de dames' zou gaan. Ik zou wel als eerste bij mezelf te raden gaan. Wat zoekt een man bij een zekere mevrouw?! :) Blijkbaar kan ik hem dat niet bieden.

Veel mensen roepen meteen: Ik zou dan tegen mijn vriend zeggen: 'Dan is daar de deur!'

Ergens is dat mosterd na de maaltijd, want op een bepaald vlak heeft jouw vriend jou ook al de deur gewezen. (Enkel al door het feit dat hij het voor je verborgen houdt, en er een eigen leven op na houdt.)

Volgens mij hoeft het niets te maken te hebben met de huidige partner.
Kan natuurlijk wel, maar vaak niet.

Naar de prutsmutsen is iets wat staat op zichzelf. Als partner kan je zoiets niet bieden.
stukje anonimiteit en egoistische seks wsl of een fantasie of verslaving...

Ik zou iig niet aanraden om de fout bij zichzelf (jezelf) te leggen in zo'n geval.
Net zo iets als "mannen' die hun partner mishandelen - heeft niks met de akties van de partner te maken.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:42

Hmm, ook waar, maar toch... Ik zou het ergens ervaren als falen, maar dat is hoe ik het zou beleven. Misschien gek.. :)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:43

Maar vinden jullie het dan niet viezer wanneer een man naar de prutsmutsen gaat dan wanneer hij met een meisje uit de kroeg het bed in duikt?

Daarom lijken mij prutsmutsen vervelender..

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:46

Ik zou het absoluut niet warderen als hij naar de prutsmutsen zou gaan.!
En als hij het doet zeg ik toch echt gedag!

: :wave:

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:49

ThaGirl schreef:
Maar vinden jullie het dan niet viezer wanneer een man naar de prutsmutsen gaat dan wanneer hij met een meisje uit de kroeg het bed in duikt?

Mwah, dat vieze is een tweede. Ik heb 'liever' dat ie onpersoonlijke seks in boze huizen haalt, dan wanneer ie echt helemaal voor een grietje gaat en haar als persoon en lichaam helemaal ziet zitten.

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:27

Gadverdamme, ik zou me heel erg vies en me niet goed genoeg voelen als ik een relatie had waarin 'mijn' vriend dat zou doen.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:32

Ik zou het niet waarderen van mijn vriend/man.
Ik zou hem toch echt zijn koffer laten pakken.
Dit is gewoon een kwestie van geen keus kunnen makn en van twee wallen snoepen.
Meer zo'n uit de hand gelopen hobby.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:53

Ik vind het ook respectloos en absoluut niet kunnen.

Vind het trouwens wel super van je vriend dat hij jou dit soort dingen gewoon verteld. Er zullen toch een hoop mannen zijn die niet vertellen dat collega's dat doen. Als je er dan via via achterkomt dat de getrouwde/bezette collega's van je vriend stiekum naar de prutsmutsen gaan, dan maak je je toch al snel zorgen over je eigen vriend. Althans, ik zou dat wel doen. Terwijl ik toch behoorlijk goed van vertrouwen ben.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 22:07

dejavu schreef:
ThaGirl schreef:

Mwah, dat vieze is een tweede. Ik heb 'liever' dat ie onpersoonlijke seks in boze huizen haalt, dan wanneer ie echt helemaal voor een grietje gaat en haar als persoon en lichaam helemaal ziet zitten.

Nou dat vind ik juist niet.

Als hij een ander meisje 'beter' vind, dan is dat iig een goede reden.

Naar de prutsmutsen vind ik zo 'ziek' - net als en man die z'n vrouw mishandeld, man die naar een homo-ontmoetingsplek gaat etc, kan hij zich blijkbaar niet bedwingen.

Als een man naar de prutsmutsen gaat zonder partner thuis, vind het weer anders, al kan ik me daar als vrouw ook niks van voorstellen :o