Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Blijkbaar kan ik hem dat niet bieden. dejavu schreef:Mij lijkt het behoorlijk rot als mijn vriend naar 'de dames' zou gaan. Ik zou wel als eerste bij mezelf te raden gaan. Wat zoekt een man bij een zekere mevrouw?!Blijkbaar kan ik hem dat niet bieden.
Veel mensen roepen meteen: Ik zou dan tegen mijn vriend zeggen: 'Dan is daar de deur!'
Ergens is dat mosterd na de maaltijd, want op een bepaald vlak heeft jouw vriend jou ook al de deur gewezen. (Enkel al door het feit dat hij het voor je verborgen houdt, en er een eigen leven op na houdt.)
ThaGirl schreef:Maar vinden jullie het dan niet viezer wanneer een man naar de prutsmutsen gaat dan wanneer hij met een meisje uit de kroeg het bed in duikt?
Daarom lijken mij prutsmutsen vervelender..
dejavu schreef:ThaGirl schreef:Maar vinden jullie het dan niet viezer wanneer een man naar de prutsmutsen gaat dan wanneer hij met een meisje uit de kroeg het bed in duikt?
Daarom lijken mij prutsmutsen vervelender..
Mwah, dat vieze is een tweede. Ik heb 'liever' dat ie onpersoonlijke seks in boze huizen haalt, dan wanneer ie echt helemaal voor een grietje gaat en haar als persoon en lichaam helemaal ziet zitten.