Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Mijn rotzooi dus. Maar we zijn allebei zondag en maandag vrij, en dan gaan we al mijn spullen en kleding een plek geven want we irriteren ons allebei rot aan die bende! Zo kan het dus ook...
Dat moet toch wel bespreekbaar zijn lijkt me?
BarbaLala schreef:Sylvia: Nee we hebben inderdaad geen afspraken gemaakt nee..
Ik wil niet als een zeurkous afgeschilderd worden, maar als ik zeg dat we binnen nu en 5 mei alles opgeruimd hebben, incl mijn spullen, dan is dat best fair denk ik...sms m gelijk ff!
(zelfs al kan het hier een beetje rommelig zijn vantijds)
BarbaLala schreef:hij doet vrij weinig aangezien hij over een paar maand op stage gaat.
Sophie dat klinkt niet erg fijn inderdaad.. Het zit je niet echt mee allemaal he?
Volgens mij is dat gewoon zo'n studentenritme waar je gauw last van krijgt als je 24/7 met anderen zit die net zo'n leven leiden; je gaat het langzamerhand normaal vinden en volgens mij wordt de drempel lager voor wat echt als vies ervaren wordt.
Vraag hem gewoon naar een oplossing; laat hem met een plan komen om ervoor te zorgen dat jij je ook lekker voelt daar!

BarbaLala schreef:Heel flauw, maar ik ga nu zn horloge verstoppen, kijken wanneer hij het mist!!
BarbaLala schreef:Nee, bedoelde ook betreft dagbesteding; school of werk zeg maar