Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
eva1969 schreef:Storm76 schreef:Je kan ook een scheidsrechtersfluitje kopen en KEIhard in zijn oor fluiten.
Dit is ook mijn tip. Gegarandeerd dat ie de rest van de dag niks meer hoort
eva1969 schreef:Zo zou ik het ook doen, echt keihard fluiten, reken maar dat dat zeer doet in zijn oren! Eigen schuld, wat een eikel.Storm76 schreef:Je kan ook een scheidsrechtersfluitje kopen en KEIhard in zijn oor fluiten.

xxriiannee schreef:noujaaaaaa![]()
ik nam op en zij dat ie moest kappen.
hoor ik aan de andere kant van de lijn gehijg en fluisterde dat ie zin in me heeft en dat ie bij me naar binnen wilt komen
.eva1969 schreef:Storm76 schreef:Je kan ook een scheidsrechtersfluitje kopen en KEIhard in zijn oor fluiten.
Wendel schreef:Je kan bij je provider een nummer krijgen die je dan kan bellen.
Ik ben vorig jaar ook gebelt nachten lang......Ik moest 5 tijdstippen doorgeven en hoelang het geprek duurde. Dat kon ik dan doorgeven en de provider ging voor mij dan achter deze persoon aan. Ze geven dan een waarschuwing en vermelden dat je er niet van gedient bent. Mocht het daarna nog niet ophouden kun je weer 5 tijdstippen doorgeven en dan geven ze het nummer vrij en mag je er mee doen wat je wilt, dus dan ook naar de politie stappen.
Ik heb mijn mobiel ook als huistelefoon dus had hem snachts gewoon aan. Heb er toen een prepaid tel. bij gekocht en daar hebben alleen mijn ouders en zus het nummer van. Mocht er dus wat gebeuren ben ik snachts ook bereikbaar.
stef schreef:Wendel schreef:Je kan bij je provider een nummer krijgen die je dan kan bellen.
Ik ben vorig jaar ook gebelt nachten lang......Ik moest 5 tijdstippen doorgeven en hoelang het geprek duurde. Dat kon ik dan doorgeven en de provider ging voor mij dan achter deze persoon aan. Ze geven dan een waarschuwing en vermelden dat je er niet van gedient bent. Mocht het daarna nog niet ophouden kun je weer 5 tijdstippen doorgeven en dan geven ze het nummer vrij en mag je er mee doen wat je wilt, dus dan ook naar de politie stappen.
Ik heb mijn mobiel ook als huistelefoon dus had hem snachts gewoon aan. Heb er toen een prepaid tel. bij gekocht en daar hebben alleen mijn ouders en zus het nummer van. Mocht er dus wat gebeuren ben ik snachts ook bereikbaar.
Dit klopt precies. Het enige wat de provider van de ontvanger niet kan is stappen ondernemen, maar ze kunnen wel het nummer (ook al wordt je anoniem gebeld) vrij geven
Zeg dan gewoon iets en spreek niet mijn voicemail in met onzin.. Ik was gewoon simpel weg vergeten te betalen en ik heb maar snel betaald en is het bellen ook over.. Apart gaan ze tegenwoordig te werk!
kips schreef:anonieme bellers pak ik nooit op, en als het wat belangrijks is moeten ze maar voicemail inspreken.. maar wel irritant xxriiannee.. en anders idd laten blokkeren als dat kan