:'( eerste keer dat ik men hart lucht ,, R.I.P men kindje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:53

Ts heel veel sterkte! Neem de tijd idd om dit te verwerken! :(:)

Moelie, of je nu je kindje met 3 maanden of met 5 maanden verliest, het blijft net zo erg hoor. Hier zet je jezelf niet zomaar even overheen. Dat jij dat wel kunt is idd jouw keus geweest, maar de TS had in dit geval geen keus. Het overkomt haar en daar is ze helemaal kapot van. Iedereen verwerkt dit op zn eigen manier, en dat moet je respecteren.

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:04

Helaas is het zo dat 1 op de 5 zwangerschappen eindigt in een miskraam. Dus de kans is erg groot dat een vrouw een keer een miskraam krijgt.
Mijn eerste zwangerschap werd ook een miskraam en ik ben het nooit vergeten. Gelukkig heb ik daarna twee gezonde koters gekregen. Het doet gewoon heel veel pijn als je je kindje verliest en daar moet je echt om rouwen. Later kun je het vast een plekje geven. Probeer er wel over te praten, want dat helpt enorm.
Het zegt niets over eventuele volgende zwangerschappen, maar ik begrijp je angst wel hoor. Heb de eerste 20 weken van mijn tweede zwangerschap echt in de rats gezeten. Pas na de 20 weken echo durfde ik wat te ontspannen.
Heel veel sterkte met jullie verlies!!