Wat en vreselijk gevoel moet dat zijn.. je weet dat ze gaat..maar je weet niet wanneer.. De nachtmerrie van ieder kind.. Meissie, heel veel sterkte, maak veel, heel veel foto's! en doe een foto van jou (als het zover is.. sorry wil je niet nog verdrietigere maken) iin haar grafkist.. zo ben je toch voor altijd bij haar!
Mijn pb-box staat ook open!
Boktpony
Geplaatst: 28-04-09 08:25
Jeetje wat erg! Gooi je frustraties er maar goed uit! Praat er veel over, dat werkt echt Geniet nog van je moeder, en probeer leuke dingen te doen zo lang het nog mogelijk is!
Ik heb op jonge leeftijd mijn vader verloren en weet denk ik wel hoe je je zult voelen... Mijn pb box staat ook voor je open!
Goh meis, afschuwelijk zeg .. dat is echt niet niks. Ik wil jullie allemaal onwijs veel sterkte wensen, ook je moeder zelf, voor haar zal het ook zeker niet makkelijk zijn. Maak inderdaad zoveel mogelijk herinneringen tastbaar: dagboek, foto's etc. Mocht er iets zijn: PB box is voor je open hoor!
tjady
Geplaatst: 28-04-09 08:33
Ach mijn lieve schat wat een afschuwelijk bericht. Wat oneerlijk dat jullie afscheid van je moeder moeten gaan nemen. Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar helaas ik weet niet wat. Gooi alles er maar uit in dit topic en zo als andere al zeggen, zorg dat je herinneringen krijgt die nooit verloren gaan. Geniet zoveel mogelijk met elkaar van de komende tijd. Heel veel sterkte.
oh wat verschrikkelijk. je hebt het helaas niet voor het kiezen! ik zou nog zoveel mogelijk leuke dingen doen of dingen die ze graag zou willen.
Heel veel Sterkte!
xJakoline
Geplaatst: 28-04-09 08:40
Meis wat erg! Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd! Probeer juist van de mooie momenten dat je moeder nog leeft te genieten!
Mars
Geplaatst: 28-04-09 08:41
Wat vreselijk meid om zo jong je moeder al te moeten verliezen aan zo'n rotziekte. Probeer te genieten van de tijd die je nog met haar hebt. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
silfie35
Geplaatst: 28-04-09 08:47
Ach meid toch! Wat vreselijk voor je!
Ik heb het ook gehad met een kennis een paar jaar geleden! Hij was 68, ik ging elke vakantie bij zijn gezin logeren. Vanaf mijn 1e jaar, logeerde ik daar elke vakantie! zij was mijn 2e moeder, hij was mijn 2e vader. Er was bijna niemand van wie ik zoveel hield als van hun. Hij kreeg het op een nacht benauwd en moest naar het ziekenhuis. Operatie etc. en alles leek goed te gaan. Tot die zondagmorgen dat hij plotseling overleed! Ik wist niet waar ik het zoeken moest! Het was verschrikkelijk! En de volgende vakantie dat ik daar logeerde ervaar je echt ZO die lege plek! Als ik naar beneden kwam, was de bank leeg, waar hij altijd zat! Hoorde ik nooit meer zijn stem die zei: was er nog wat leuks op tv.
En vandaag trouwt zijn dochter: OMG wat had ik die man gegund dat hij daarbij had kunnen zijn.
Vie
Geplaatst: 28-04-09 08:48
Meid wat vreselijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Geniet van de tijd die je nog samen rest. En dit is weer een voorbeeld voor ons allemaal: genieten van elke dag dat je samen bent met je geliefden! Je hebt het in het leven helaas niet voor het kiezen en dat is érg frustrerend.
Eén van je ouders moeten afgeven is vreselijk, zeker op zo 'n jonge leeftijd. Dat hoort gewoon niet, dat mag niet, dat kan niet.
Dikke knuffel.
luuntje
Geplaatst: 28-04-09 08:49
Kanker is een verschrikkelijke ziekte. Heel veel sterkte voor jou, je broertje, je vader en natuurlijk je moeder.
Jitske
Geplaatst: 28-04-09 08:50
zijn gewoon geen woorden voor hoe erg ik het voor je vind. geniet nog van de korte tijd die jullie samen hebben, en heel veel sterkte!
Yolien
Geplaatst: 28-04-09 08:51
Soms is spuien heel goed, en daar is bokt ook handig voor! Heel veel sterkte de komende tijd. Pak alle tijd samen die je pakken kunt, maar foto's, film en zeg alles wat je ooit nog zeggen wil.....
Heel veel sterkte meis, en gooi inderdaad je frustraties er maar uit beter dan alles op te kroppen zoals ik dat doe dan voel je je alleen nog maar beroerder!
Jeetje meid. Ontzettend veel sterkte, en groot gelijk dat je op deze manier je frustraties er uit gooit. Beter dan alles opkroppen. Ontzettend veel sterkte
Macusa
Geplaatst: 28-04-09 10:42
Wat erg. Ik wens jullie veel sterkte. Probeer nog maar zoveel mogelijk met haar te praten en te knuffelen, fijne dingen te doen en mooie momenten te maken, waar je later op terug kunt kijken.
cocochanel
Geplaatst: 28-04-09 10:43
Heej wat klo te voor je meissie,weet wel ongeveer hoe je je voelt,bij mijn moeder is een klein jaartje ook voor de derde keer kanker geconstateerd,echt vreselijk! Het was gelukkig niet uitgezaait en de behandeling is wel goed aangeslagen maar toch,als het al de derde keer is (steeds op verschillende plekken) zet het je toch aan het denken.. Hoop echt dat je nog een hele tijd van je moeder mag genieten,en je mag de hoop nooit opgeven hé,de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Heel veel sterkte meissie,geniet van de alle momenten en probeer zoveel mogelijk gewoon van je moeder te genieten! Zal een kaarsje voor haar gaan branden! En mocht je je hart willen luchten in een pb mag dat altijd!
Mijn pa is bijna 2 jaar geleden overleden aan een longziekte. Ik was toen 27 en mis hem nog heel vaak. (hij was vanaf mijn 15de al ziek) Mijn pa mocht helaas maar 56 worden.
Probeer zoveel mogelijk van je moeder te genieten nu het nog kan. Zodat je straks niet ineens zit van "Had ik dit nog maar gedaan/ gezegd"
Verder wil ik je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Als het helpt om een topic op bokt vol te spuien met je frustraties, moet je dat vooral doen. Want opkroppen is heel slecht.
Nogmaals veel sterkte, ook voor je vader, je broertje en natuurlijk je moeder. Voor haar lijkt het mij ook erg moeilijk.
Je bent nog zo jong en zij is ook nog zo jong. Wat oneerlijk. Ik wens jullie heel veel sterkte. Zorg dat je zo veel mogelijk tijd met haar doorbrengt, het is de enige tijd die er nog is voor jullie beiden.
_Moonwalker_
Geplaatst: 28-04-09 11:24
Dit moet ongeloofelijk zwaar voor je zijn meiss!! Ik kan je alleen ontzettend veel sterkte toewensen aan jou, je mams, broer, vader...!!