irritaties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: irritaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 21:18

Ok :D Ik erger mij aan mensen die zich snel irriteren of ergeren.
Bijvoorbeeld over de muziek van een ander, als iemand per ongeluk in de weg staat/loopt/fietst enz... Soms reageren mensen dan echt overdreven...en denk ik come on: De wereld vergaat niet

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 21:45

Hondenstront :(

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 21:52

iloveyah87 schreef:
Ok :D Ik erger mij aan mensen die zich snel irriteren of ergeren.
Bijvoorbeeld over de muziek van een ander, als iemand per ongeluk in de weg staat/loopt/fietst enz... Soms reageren mensen dan echt overdreven...en denk ik come on: De wereld vergaat niet

*Sluit zich hier bij aan.*
Sorry, maar ik ben gewoon een veels te vrolijke stuiterbal om me aan dingen te gaan ergeren. :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 21:56

Mensen die scheten en boeren laten in het openbaar. Zo onsmakelijk, mijn maag draait zich dan echt gelijk om

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 22:10

al jaren aan mijn moeder...neem vaak zelfs de telefoon express niet op als zij belt.

Ze heeft een onwijs zeurderige stem en daarbij ...ja...zeurt ze ook nog eens. Het gaat nl. nooit goed met haar.

En als ik dan dingen vertel, gewoon op normale toon dan breng ik dat altijd zo luchtig mogelijk. En soms heb ik wel wat nare dingen te vertellen maar wil dit niet naar overbrengen omdat ik zo geirriteerd ben over haar gezeur en negativisme, dat ik alles maar dan ook alles positief breng!
Maar zij zoekt in bijna alles wel iets heel erg zwaars en zwarts.

Als ik op heb gehangen, komt het stoom uit mijn oren, mijn nekharen staan overeind en mijn tenen staan gekromd.

Moet dan altijd weer even relaxen om weer vrolijk te worden!

Liever vermijd ik bovenstaande en neem dus gewoon niet op...maar moet haar uiteindelijk wel een keer terugbellen en dat doe ik dan ook meestal een dag later met lood in mijn schoenen en psychisch voorbereid op een tenenkrommend gesprek van een half uur.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:07

Ik erger me aan mensen die gebruik maken van 'zich irriteren aan', aangezien dat helemaal niet bestaat. :D

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:14

Skygirl schreef:
Ik erger me aan mensen die zich irriteren. O:)

Inderdaad :))

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:21

Als iedereen in de bak linksom rijd en dan een iemand rechtsom rijd of andersom en dat wanneer diegene voorrang heeft iedereen aan de kant moet, ik zeg dan vaak van is het goed als ik van hand verander? en dan gaan de meeste wel mee.

Vandaag deed weer zo'n vervelend mens dat en ik reed op een jong paard met lange teugel en dan is hij vaak niet goed stuurbaar (een volte lukt maar dat moet je wel heel goed van tevoren aangeven niet zo van we gaan nu links! dan is zijn reactie niet zo snel) diegenen die bij me in de bak reden weten dat en de ene reed gewoon op dezelfde hand en de ander ging elke keer op de andere hand rijden.

Dus kom ik rustig aandraven met mijn lange teugel (ik had voorrang je moet elkaar linkerhand kunnen geven toch?) komt de ander aangegaloppeerd een ging mooi niet opzij, terwijl ik dat wel verwachte het was goed dat we elkaar in een hoek kruisten dat zij dieper de hoek in kon rijden.
Ik had de neiging om haar van der paard af te trekken!

Ik ben toen lekker aso bezig geweest want wat zij kan kan ik ook! (ja ik ben kinderachtig) dus ik elke keer terwijl zij in galop zat Jel er even voor geparkeerd en gaan draven snel dat ze de bak uit was joh! hopelijk leert dat kreng ervan!

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:21

Elja schreef:
Skygirl schreef:
Ik erger me aan mensen die zich irriteren. O:)

Inderdaad :))

haha dat zal je je aan mij kapot irriteren

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:25

Ik erger aan een vriendin van mij. Ze is een schat, maar de laatste tijd kan ik haar af en toe wel wurgen. Ze is helemaal Parallelli fan. En alles wat bij mij fout gaat ( met mijn paard) is de schuld van het niet gebruiken van paralleli. Alles wat ze zegt gaat daar over.
Elke keer als ik met haar chat dan begint ze weer of ik nu grondwerk of wat dan ook heb gedaan. Dat ik een "chips" paard heb die van haar valt haar aan met haar grondwerk heeft die van my nooit gedaan. Al ben ik alleen maar aan het borstelen dan krijgt ze het nog voor elkaar iets verkeerds te zien.
Ik erger me ook aan mezelf dat ik niks van durf te zeggen. Ik begrijp dat je ergens enthousiast over kan zijn, maar dat geeft je geen recht je mening in iemands strot te duwen. Ik doe trouwens wel grondwerk met mijn paardje en ik heb geen probleem met zijn gedrag.
Hij staat trouwens te koop dus what the ......
Dat voelt goed aan even gal spuien.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:26

tamaartjeee schreef:
Als iedereen in de bak linksom rijd en dan een iemand rechtsom rijd of andersom en dat wanneer diegene voorrang heeft iedereen aan de kant moet, ik zeg dan vaak van is het goed als ik van hand verander? en dan gaan de meeste wel mee.

Vandaag deed weer zo'n vervelend mens dat en ik reed op een jong paard met lange teugel en dan is hij vaak niet goed stuurbaar (een volte lukt maar dat moet je wel heel goed van tevoren aangeven niet zo van we gaan nu links! dan is zijn reactie niet zo snel) diegenen die bij me in de bak reden weten dat en de ene reed gewoon op dezelfde hand en de ander ging elke keer op de andere hand rijden.

Dus kom ik rustig aandraven met mijn lange teugel (ik had voorrang je moet elkaar linkerhand kunnen geven toch?) komt de ander aangegaloppeerd een ging mooi niet opzij, terwijl ik dat wel verwachte het was goed dat we elkaar in een hoek kruisten dat zij dieper de hoek in kon rijden.

Ik ben toen lekker aso bezig geweest want wat zij kan kan ik ook! (ja ik ben kinderachtig) dus ik elke keer terwijl zij in galop zat Jel er even voor geparkeerd en gaan draven snel dat ze de bak uit was joh! hopelijk leert dat kreng ervan!

Ik weet niet hoor, maar een snellere gang heeft altijd voorrang. Dus zij had voorrang.

Ik irriteer me aan mensen die de bakregels niet kennen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 23:40

Haha, dat toch-niet-zo-asociale-meisje zal zich ook wel erg aan jou geërgerd hebben, omdat jij de regels niet kent. :')

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:55

Mensen die hun knipperlicht niet aandoen als ze de rotonde afgaan. Daar erger ik me mateloos aan, want je staat steeds voor niks te wachten. :(

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:29

Kangaroo_Syl schreef:
tamaartjeee schreef:

Ik weet niet hoor, maar een snellere gang heeft altijd voorrang. Dus zij had voorrang.

Linksom heeft voorrang, of je nu in draf of galop gaat.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:53

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:01

mathes schreef:
Mensen die hun knipperlicht niet aandoen als ze de rotonde afgaan. Daar erger ik me mateloos aan, want je staat steeds voor niks te wachten. :(

Ja het is ook zoooo zwaar... Ik steek dan altijd heel erg blij mijn duim omhoog en doe net alsof ze het heel goed hebben gedaan. (maar dan sarcastisch bedoeld).

Als ik een voorganger zie bumperkleven bij een auto dan irriteer ik me ook gruwelijk en als het te lang duurt ga ik bij die bumperklever weer bumperkleven...weten ze hoe irritant het is...

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:04

Kangaroo_Syl schreef:

Uit je bovenste link
- Ruiters op de linkerhand hebben voorrang en moeten elkaar bij het passeren in
tegengestelde richting de linkerhand kunnen geven.
- Een snellere gang in dezelfde richting heeft altijd voorrang.

edit.. in je onderste link zeggen ze het inderdaad wel .. ik denk dat maneges hun eigen bakregels bepalen ??
Volgens mij is officieel altijd linksom voorrang. Dus ook als jij linksom draaft en er komt rechtsom iemand in galop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:10

Ik irriteer mij aan niemand en niks......

Vind ik veel te veel energie kosten en die steek ik liever in andere leuke en nuttigere zaken!

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 23:32

puma"
[quote="Kangaroo_Syl schreef:
tamaartjeee schreef:

Linksom heeft voorrang, of je nu in draf of galop gaat.[/quote]

Dat heb ik ook geleerd maar dit word te off-topic ;)

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:13

Ophelia schreef:
Hondenstront :(

Ja, vooral als het al lekker onder je schoenen zit geplakt :P

Ik probeer me ook niet te irriteren, maar lukt toch niet altijd. Ik irriteer me het meest aan:
- mensen die proberen voor te dringen
- lange wachtrij bij de kassa (heb zowiezo een hekel aan wachten :o )
- jaloerse en arrogante mensen
- bumper klevers

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:42

Ik irriteer me mateloos aan mensen die zich bemoeien met dingen die ze niks aangaan.

VB: laat me hond uit, hij doet ze behoefde en ik pak netjes een zakje dat er dan toch nog iemand stopt om te zegge dat ik het zeker laat liggen?! Zie ik er zo asociaal uit of?? Was echt in alle state!! bewerken met de riem of die drol in de nek gooien ahahaha woest was ik maar doe niet aan zinloosgeweld maar snap nu wel waarom je je nergens mee moet bemoeien

Mensen die jagen op de snel weg en dat ze continu moeten remmen!! Uuhm je kan ook afstand houden en je gas los laten?

prii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:37

Suzanne F. schreef:
Ik irriteer me best snel aan mensen maar dan vooral aan de eet-en drink gewoontes (lees geluiden).

Ik ook, mijn haren gaan daar echt van overeind staan :x

Cartouchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:40

ik irriteer me aan mensen die zich teveel irriteren ;)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:42

ik irriteer me aan me moeder die soms best wel veel zeurt :P

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:44

Saskiaatje schreef:
Ik erger me aan mensen die gebruik maken van 'zich irriteren aan', aangezien dat helemaal niet bestaat. :D

Ik ook! Het irriteert je of je ergert je eraan.
Maar ik vind mensen die "hij heb" typen, nóg erger.
Of als mensen zonder hoofdletters typen.