Ik erger mij aan mensen die zich snel irriteren of ergeren.Bijvoorbeeld over de muziek van een ander, als iemand per ongeluk in de weg staat/loopt/fietst enz... Soms reageren mensen dan echt overdreven...en denk ik come on: De wereld vergaat niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik erger mij aan mensen die zich snel irriteren of ergeren.iloveyah87 schreef:OkIk erger mij aan mensen die zich snel irriteren of ergeren.
Bijvoorbeeld over de muziek van een ander, als iemand per ongeluk in de weg staat/loopt/fietst enz... Soms reageren mensen dan echt overdreven...en denk ik come on: De wereld vergaat niet
tamaartjeee schreef:Als iedereen in de bak linksom rijd en dan een iemand rechtsom rijd of andersom en dat wanneer diegene voorrang heeft iedereen aan de kant moet, ik zeg dan vaak van is het goed als ik van hand verander? en dan gaan de meeste wel mee.
Vandaag deed weer zo'n vervelend mens dat en ik reed op een jong paard met lange teugel en dan is hij vaak niet goed stuurbaar (een volte lukt maar dat moet je wel heel goed van tevoren aangeven niet zo van we gaan nu links! dan is zijn reactie niet zo snel) diegenen die bij me in de bak reden weten dat en de ene reed gewoon op dezelfde hand en de ander ging elke keer op de andere hand rijden.
Dus kom ik rustig aandraven met mijn lange teugel (ik had voorrang je moet elkaar linkerhand kunnen geven toch?) komt de ander aangegaloppeerd een ging mooi niet opzij, terwijl ik dat wel verwachte het was goed dat we elkaar in een hoek kruisten dat zij dieper de hoek in kon rijden.
Ik had de neiging om haar van der paard af te trekken!
Ik ben toen lekker aso bezig geweest want wat zij kan kan ik ook! (ja ik ben kinderachtig) dus ik elke keer terwijl zij in galop zat Jel er even voor geparkeerd en gaan draven snel dat ze de bak uit was joh! hopelijk leert dat kreng ervan!
Kangaroo_Syl schreef:tamaartjeee schreef:Als iedereen in de bak linksom rijd en dan een iemand rechtsom rijd of andersom en dat wanneer diegene voorrang heeft iedereen aan de kant moet, ik zeg dan vaak van is het goed als ik van hand verander? en dan gaan de meeste wel mee.
Vandaag deed weer zo'n vervelend mens dat en ik reed op een jong paard met lange teugel en dan is hij vaak niet goed stuurbaar (een volte lukt maar dat moet je wel heel goed van tevoren aangeven niet zo van we gaan nu links! dan is zijn reactie niet zo snel) diegenen die bij me in de bak reden weten dat en de ene reed gewoon op dezelfde hand en de ander ging elke keer op de andere hand rijden.
Dus kom ik rustig aandraven met mijn lange teugel (ik had voorrang je moet elkaar linkerhand kunnen geven toch?) komt de ander aangegaloppeerd een ging mooi niet opzij, terwijl ik dat wel verwachte het was goed dat we elkaar in een hoek kruisten dat zij dieper de hoek in kon rijden.
Ik ben toen lekker aso bezig geweest want wat zij kan kan ik ook! (ja ik ben kinderachtig) dus ik elke keer terwijl zij in galop zat Jel er even voor geparkeerd en gaan draven snel dat ze de bak uit was joh! hopelijk leert dat kreng ervan!
Ik weet niet hoor, maar een snellere gang heeft altijd voorrang. Dus zij had voorrang.
Ik irriteer me aan mensen die de bakregels niet kennen.
mathes schreef:Mensen die hun knipperlicht niet aandoen als ze de rotonde afgaan. Daar erger ik me mateloos aan, want je staat steeds voor niks te wachten.
Kangaroo_Syl schreef:
puma"
[quote="Kangaroo_Syl schreef:tamaartjeee schreef:Als iedereen in de bak linksom rijd en dan een iemand rechtsom rijd of andersom en dat wanneer diegene voorrang heeft iedereen aan de kant moet, ik zeg dan vaak van is het goed als ik van hand verander? en dan gaan de meeste wel mee.
Ik weet niet hoor, maar een snellere gang heeft altijd voorrang. Dus zij had voorrang.
Ik irriteer me aan mensen die de bakregels niet kennen.
Ophelia schreef:Hondenstront
)