Damesvoetbal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 10:40

capopjekop schreef:
gekkesies schreef:
ik zou echt graag op voetbal willen, maar heb er nu de tijd niet meer voor. :\
En toen ik er nog wel tijd voor had bestond het damesteam van mijn dorp echt puur uit meisjes die echt helemaaaaaaaaal niet mijn type mens zijn, dus dat werd ook niks. :\

Mijn team bestaat ook voor het grootste gedeelte uit mensen waar ik voor het voetbal totaal niks mee had. Heel andere leefwereld waar zij in leven, maar toch kan ik het onwijs goed met ze vinden. Vind het juist wel leuk om ook eens met een 'ander' soort mensen om te gaan.

Ja, ik vind het ook leuk om met verschillende types om te gaan, mijn vriendenkring bestaat ook uit totaal uiteenlopende mensen. :D Maar de mensen in het damesteam hier (destijds, nu weet ik eigenlijk niet of er uberhaupt nog een damesteam is :Y)) denken, zeggen én doen dingen waar ik mij persoonlijk absoluut niet mee wil inlaten. Kan me dan ook niet voorstellen dat het ineens wel koek en ei kan zijn omdat je in een team voetbalt. :o Zeker niet als ik werkelijk de enige in dat team zou zijn die een compleet andere denk- en handelswijze heeft. :)

Ik heb overigens wel hele stoere foto's van een middagje voetballen in het fortuna-stadion, ik lijk net een echte voetbalster. :D :D (lang leve de momentopnames. :'))

Mloui

Re: Damesvoetbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 16:51

Ja, hier in het dorp leeft het enorm! Wij zijn vorig jaar team opgestart en kampioen geworden in de 5e klasse en bekerfinale gespeeld, nu gister kampioen geworden in de 4e klasse. Elke zaterdag staan alle jongens uit het dorp ons aan te moedigen langs de kant... echt heel erg leuk! Komend seizoen dus 3e klasse, benieuwd of het dan ook nog zo makkelijk gaat!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:03

Dames voetbal kan best leuk zijn, maar dan moet er wel een klik zijn.
Ik werd vrijdag weer uitgenodigd om weer te gaan voetballen... ik geloof dat ik alleen nu voorlopig op de racefiets blijf rondtuffen!

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:14

*Nog een voetbalfanaat meldt zich :wave:

Ik voetbal ook al ruim 10 jaar. Vroeger werd er wel anders aangekeken toen ik nog klein was en tussen de jongens voetbalde, maar 4 jaar geleden begonnen we met nét een 7-tal meiden en nu alweer 2 elftallen in de competitie.
Erg leuk te zien hoe het opkomt overal!

Ben laatst wel naar een vrouwenwedstrijd van Ado geweest, maar dat ziet er dan ineens wel knullig uit vergeleken met mannenvoetbal :D
Dat verschil is nog wel groot, maarja de vrouwen zijn ook net begonnen, wij komen nog wel... :D :Y)

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:15

Mloui schreef:
Ja, hier in het dorp leeft het enorm! Wij zijn vorig jaar team opgestart en kampioen geworden in de 5e klasse en bekerfinale gespeeld, nu gister kampioen geworden in de 4e klasse. Elke zaterdag staan alle jongens uit het dorp ons aan te moedigen langs de kant... echt heel erg leuk! Komend seizoen dus 3e klasse, benieuwd of het dan ook nog zo makkelijk gaat!

Dat is wel leuk zoveel enthousiastelingen langs de kant! :j
Voetbal blijft toch een gezellige sport voor veel mensen he, leuk dat jullie zoveel support hebben :D