Ik heb trouwens mijn ouwe nr bij hot sms nog aangemeld staan, mijn paps heeft nu die telefoon, dus als die vanavond thuis komt en schreeuwt dat hij een smsje heeft gehad weet ik al van wie!!
Tallout
Geplaatst: 24-04-09 15:06
Ze kan ook anoniem gesmst hebben... Dan akn je ook al je naam invoeren en die zie je dan ook al
Hmm, waarschijnlijk heb je ergens je nummer achter gelaten, zoals al gezegd wordt. De studievereniging bij mij op school heeft dat ook, leden worden vaak per sms op de hoogte gesteld. Zo ook de eerste week, een smsje met als afzender de naam van de vereniging, terwijl ze zelf geen naam hadden ingevoerd.
Lijkt mij ook reclame idd, ik heb ook wel eens zoiets gehad en dat was ook mete een prepaid toestel waarbij ik mijn gegevens in moest vullen en toen nog 10 euro beltegoed kreeg op de telefoon. Die gegevens zijn toen ook gebruikt voor reclame, heel vervelend.
Ik zie het ook steeds vaker op hyves... Berichtjes van "Hee alles goed.. Moet je nou eens horen, ik heb een vakantie gewonnen op ..... Nou spreek je snel liefs!" En dat is dus dikke reclame.