Kan jullie vriend ook zo chagerijnig worden door......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:45

Pfoeeeeh jazeker, haha. Een paar maanden terug heb 'ik' zijn auto in de prak gereden. Een vrouw kwam met haar auto op mijn weghelft (ze had 4 x teveel gedronken en zat te smsen) en reed zo de hele zijkant van zijn auto aan gort. Hij sliep bijna en zat naast me, en schrok zich (net als ik) kapot. Ik kon er dan wel niks aan doen, maar echt gezellig...Nee, zo kan ik de paar weken daarna niet noemen :D.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:45

Hahahah ja echt soms denk ik echt van :roll:
Echt ik kan het aan zijn gezicht al zien als ie thuis komt. Meestal ben ik dan overdreven vrolijk wordt ie nog meer chago van :D :D Heerlijk om hem een beetje op te naaien :D

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:46

Moet eerlijk bekennen dat ik ook weleens een halfuur of langer mokkend rondloop omdat het op werk of met paard niet ging zoals ik wilde. Dan moet ik echt afleiding hebben anders blijf ik er in hangen!

SAKKIA

Re: Kan jullie vriend ook zo chagerijnig worden door......

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:48

Tuurlijk maar zijn we daar geen vrouw voor :D :D :D
Het zijn de mannen die altijd beweren dat ze nooit zeuren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 14:49

Daantjuh88 schreef:
Mijn auto is van MIJ!! dus als ik er mee wil crossen, cross ik ermee. Als ik er een zwijnenzooi van maak, dan maak ik dat!! maar gelukkig moet ik ook wel eens vriendinnen erin vervoeren en dan ben ik een middagje druk aan het stofzuigen, wassen en rommelruimen (goh, daar is mijn bikini)

Volgens mij gaan wij precies hetzelfde om met onze auto's!
Ik ben tijden mijn oude chaps kwijt geweest, tot ik er tijdens de grote schoonmaak achter kwam dat er in de achterbak een gleuf zat waaronder het reservewiel ligt.
Daar lagen dus mijn chaps _O-

smurfje

js hier ook een bekend probleem,
laatst vriendjelief zijn auto leeg gehaald. radio weg en al dat soort spul
nu mag ik hem geen radio geven want, ja hij word toch weer open gemaakt bla bla bla
ondertussen laat die wel mooi mijn tom tom 's nachts in de auto liggen. :+

Daantjuh88

Iedereen moppert wel eens, maar vind altijd bij kerel die pakken direct iets en gooien het door de kamer heen!! Nu heb ik dat laatst ook 1x gedaan en moet zeggen, schrok van mezelf, haha!!

Maar om echt dingen te mollen, omdat je sjaggo bent!! Dat vind ik beetje overdreven!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:18

Dat jullie daar mee om kunnen als ze zich meteen gedragen alsof ze oermensen zijn :o Nu ben ik ook wel gevoellig voor "agressie" van mannen uit, maar als die van mij met iets gooit ben ik echt weg :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:25

Nee die van mij gaat ook niet gooien met dingen of dingen mollen :n Gelukkig niet zeg, denk dat we dan ook niet meer bijelkaar waren geweest :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:29

Nee dat pik ik ook niet hoor.. Schelden doet ie maar lekker (doe ik ook wel is en kan best opluchten :P ), maar dingen gaat slopen of afreageren op mij of iemand anders vind ik niet kunnen :n

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:39

niet mijn vriend (niet dat ik er eentje heb) maar mijn vader.
goh goh goh, dan moet je absoluut niet met hem praten. Over de kleinste dingen zeiken als hij chagrijnig is.

Het grappige is wel dat hij altijd boos op mij wordt als ik eens chagrijnig ben..

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:48

Relaxed schreef:
... die achterlijke auto van hem?? :+

Menn, kom ik gisteravond bij hem, meteen een hele tirade over zijn auto omdat ie niet goed liep en steeds afsloeg en weet ik het wat (heb het niet echt gevolgd.. :+ ) En dan niet even mopperen en klaar, neee een half uur later gewoon nog steeds strontchagerijnig :n

En dan zeggen ze dat vrouwen chagerijnig kunnen zijn :+

Dus kom maar op, hebben die kerels van jullie hier ook last van? :P

die van mij niet maar ik heb nooit echt een relatie gehad met eentje wiens auto best belangrijk is :P zo ver kwam t nooit hahaha...

GOD ZIJ DANK ;)

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:52

AlexandraM schreef:
Relaxed schreef:
... die achterlijke auto van hem?? :+

Menn, kom ik gisteravond bij hem, meteen een hele tirade over zijn auto omdat ie niet goed liep en steeds afsloeg en weet ik het wat (heb het niet echt gevolgd.. :+ ) En dan niet even mopperen en klaar, neee een half uur later gewoon nog steeds strontchagerijnig :n

En dan zeggen ze dat vrouwen chagerijnig kunnen zijn :+

Dus kom maar op, hebben die kerels van jullie hier ook last van? :P

die van mij niet maar ik heb nooit echt een relatie gehad met eentje wiens auto best belangrijk is :P zo ver kwam t nooit hahaha...

GOD ZIJ DANK ;)

Mazzelaar...

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:08

Mijn ex was er ook zo een, niet met auto's, maar met computers.
Wat kapot was, moest gemaakt worden. En niet later, nee, nu meteen. Kan ik weer heel de avond tv kijken, en hij ging het wel even maken. En dan werkte het uiteindelijk, maar dan was het niet goed genoeg en moest het beter werken als voorheen :roll: En sjagrijnig dat hij was als ik vroeg of ik iets te drinken voor hem kon inschenken of wat dan ook! Ik snap niet dat ik het zo lang met hem heb uitgehouden :=

Huidige vriend is gelukkig totaal anders! 2 weken geleden was er in zijn auto ingebroken. Het enige wat hij zei: ''daarom ben ik goed verzekerd. Het is maar goed dat het warm is buiten, anders zou jij het koud krijgen''.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:28

Mijne wordt vooral chagerijnig door (verliezende) voetbalclubs, nou is ie ook nog fan van ADO-den haag die nogal veel verliezen, dus regematig gezellig op zondag middag :Y). hij heeft geen rijbewijs, dus daar gelukkig geen gezeur over