. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Daantjuh88 schreef:Mijn auto is van MIJ!! dus als ik er mee wil crossen, cross ik ermee. Als ik er een zwijnenzooi van maak, dan maak ik dat!! maar gelukkig moet ik ook wel eens vriendinnen erin vervoeren en dan ben ik een middagje druk aan het stofzuigen, wassen en rommelruimen (goh, daar is mijn bikini)
Nu ben ik ook wel gevoellig voor "agressie" van mannen uit, maar als die van mij met iets gooit ben ik echt weg
Gelukkig niet zeg, denk dat we dan ook niet meer bijelkaar waren geweest
), maar dingen gaat slopen of afreageren op mij of iemand anders vind ik niet kunnen
Relaxed schreef:... die achterlijke auto van hem??
Menn, kom ik gisteravond bij hem, meteen een hele tirade over zijn auto omdat ie niet goed liep en steeds afsloeg en weet ik het wat (heb het niet echt gevolgd..) En dan niet even mopperen en klaar, neee een half uur later gewoon nog steeds strontchagerijnig
En dan zeggen ze dat vrouwen chagerijnig kunnen zijn
Dus kom maar op, hebben die kerels van jullie hier ook last van?
zo ver kwam t nooit hahaha...
AlexandraM schreef:Relaxed schreef:... die achterlijke auto van hem??
Menn, kom ik gisteravond bij hem, meteen een hele tirade over zijn auto omdat ie niet goed liep en steeds afsloeg en weet ik het wat (heb het niet echt gevolgd..) En dan niet even mopperen en klaar, neee een half uur later gewoon nog steeds strontchagerijnig
En dan zeggen ze dat vrouwen chagerijnig kunnen zijn
Dus kom maar op, hebben die kerels van jullie hier ook last van?
die van mij niet maar ik heb nooit echt een relatie gehad met eentje wiens auto best belangrijk iszo ver kwam t nooit hahaha...
GOD ZIJ DANK
En sjagrijnig dat hij was als ik vroeg of ik iets te drinken voor hem kon inschenken of wat dan ook! Ik snap niet dat ik het zo lang met hem heb uitgehouden