Ik wil weer gaan fitnessen. Ik doe momenteel bijna niets aan sport, dus wil weer iets gaan doen. Alleen jammer dat het zo duur is, dus eerst maar eens gaan kijken of ik het vergoed kan krijgen wegens chronische ziekte..
Ik doe 1x per week aan spinning en 1x step aerobics, beide erg leuk om te doen en ik kon het wel gebruiken want conditie stond op een erg laag pitje bij mij
Ik heb van mijn 4e tot mijn 12e geturnd, en toen ik 8 was meegedaan aan NK (12u/week getraind). Daarna ben ik toen ik gestopt was over gegaan op acrobatiek wat ik nogsteeds erg leuk vind omdat het een teamsport blijft en je bovenpartner (waar je de 'kunstjes' mee doet) echt ziet groeien
Olijkje
Geplaatst: 24-04-09 16:35
Gewicht heffen > staluitmesten dus..
Neehoor, ik tennis thuis op het erf graag, maar ik zit niet bij een andere vereniging ofzo, paardrijden is al duur genoeg..
Ossie96
Geplaatst: 24-04-09 16:39
Ik hockey nog 4 keer in de week, doe dit al vanaf m'n 5e en blijf het leuk vinden Gelukkig heb ik nog nooit een keuze moeten maken tussen mijn paard of hockey, want ik zou geen van beide willen missen!
Ik voetbal, 2x in de week trainen en dan op zondag wedstrijd. Daarnaast ben ik lid van de tennisclub en doe ik mee aan een of andere competitie, maar ik heb daar geen les in gehad dus nu ik bij de beter ben ik gedeeld, verlies ik alles. Als het lekker weer is ga ik ook nog af en toe skeeleren met een vriendin, maar dat is meer voor de gezelligheid, het tempo ligt ook niet heel erg hoog
Ik zit 2x per week op de mountainbike, daarnaast 1-2x per week in de sportschool (fitness, groepslessen), en Stoeptegel: als de tijd/weer/wind het toelaten knoop ik de surfplank op de auto om richting water te rijden.
Tot mijn 19e heb ik gehockeyd, maar de trainingen kon ik niet meer combineren met school, deed toen onder andere avond-onderwijs. Vind het nu jammer dat ik daarmee gestopt ben, vond het erg leuk om te doen.