Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

gelukkig was bij mij wel alles goed maar ik kan het me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen.
shaviera schreef:en dan lig je daar word je aan gekeken en word je verteld dat je kleintje de grote heeft van 8 weken en 4 dagen.
Steefjevos schreef:Over de vraag "hoe lang was de TS al zwanger?"
In de beginpost staat:shaviera schreef:en dan lig je daar word je aan gekeken en word je verteld dat je kleintje de grote heeft van 8 weken en 4 dagen.
Nogmaals, veel sterkte. De verloskundige zegt misschien dat je niet mag hopen dat de vrucht snel komt, maar het afwachten maakt het er niet veel gemakkelijker op. Fijn om te lezen dat je niet alleen thuis bent, je hebt een buddy bij je (de hond). Hopelijk is vriend ook snel thuis.
Als het kindje nou 2 weken geleden gestopt is met groeien, dan is het heel wel mogelijk dat ze volgens de berekening bijna 11 weken zwanger was. Langer is zelfs mogelijk, omdat je lichaam het kindje weer gaat afbreken na verloop van tijd. Google maar eens op 'missed abortion'.
tegenaan kunt kijken, ook al heb je het heel moeilijk (en terecht!!). Denk aan je!