Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)

Maya schreef:Ik was om eerlijk te zijn aan het spotten met het een rompertje-idee noemen, maar het is dus ook nog eens daadwerkelijk met drukkertjes? Men.. dan had ik toch wel ander materiaal voor de sluiting verzonnen hoor. Kan me niet voorstellen dat dat comfortabel zit. Een baby heeft dan nog een dikke pamper ertussen, maar wij (normaal gezien dan toch, muv mss 1x per maand) niet...
Bitterbal schreef:Ik zoek ook nog een leuk blousje in die maatMaar vaak is mijn probleem dat hij of bij mn buik goed zit en bij mn borsten krijg ik m niet dicht.. of ik krijg m bij mn borsten dicht en mn buik flubbert langs alle kanten...
Iemand met ditzelfde probleem die toch een redelijk blousje heeft kunnen vinden?
Sorry TS als het toch wat offtopic is

Mereltje schreef:Heb ik ook last van!
Daarom draag ik blousjes altijd open tot onder mijn borsten met een topje eronder
Ik heb trouwens blousjes van de H&M en van de Sting.
Vooral die van de Sting vind ik erg mooi qua pasvorm en kwaliteit
Zijn rond de 20 euro meestal, bij beide winkels, dus dat vind ik ook erg netjes
Maar eeh poppen je boobies er dan niet te erg uit? Ik weet echt niet hoe ik het anders moet zeggen maar ik hoop dat je me snapt
xMarit schreef:Mereltje schreef:Heb ik ook last van!
Daarom draag ik blousjes altijd open tot onder mijn borsten met een topje eronder
Ik heb trouwens blousjes van de H&M en van de Sting.
Vooral die van de Sting vind ik erg mooi qua pasvorm en kwaliteit
Zijn rond de 20 euro meestal, bij beide winkels, dus dat vind ik ook erg netjes
Ohja dat is wel handig iddMaar eeh poppen je boobies er dan niet te erg uit? Ik weet echt niet hoe ik het anders moet zeggen maar ik hoop dat je me snapt