lifaya schreef:Dit is presies wat ik bedoel! Want ik heb wel naar die lens gezocht op internet maar kon er niks over vinden, vandaar ook dat ik vroeg of die paste en hij zei dus "yes it will fit" ofwel hij is er zeker van. Heb duidelijk vermeld dat ik een digitale camera heb, en als Eerlijke verkoper zijnde had je dan moeten zeggen dat je het niet wist, of dat die niet paste, en het gaat me ook niet zozeer om het bedrag, maar ik vind het wel veel, gezien ik maar 1 dag in de week kan werken. Ik ben gewoon opgelicht en wil dat het rechtgezet word
Zou dat niet genoeg moeten zeggen? Gewoon NIET blind afgaan op wat een verkoper zegt. Voor 43 euro vind je gewoon géén objectieven voor een DSLR, no way. Veel te naïef van je om ten eerste blind af te gaan op het woord van de verkoper, en ten tweede te denken dat je voor zo'n luttel bedrag een leuke lens kon kopen voor je DSLR.
En nogmaals: wie zegt dat er opzet in het spel was? Misschien dacht 'ie wel dat het inderdaad wel zou passen. En hij heeft netjes z'n lens geleverd, dus van oplichting is al helemáál geen sprake.