wespen in de wc..!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:09

Nou Susanne_m, gelukkig kun je weer gerust naar het toilet :Y) .
Iew, ik krijg al spontaan kriebels bij dit verhaal. Ik heb van de week bij stal opvallend veel bijen zien vliegen, ik denk dat er misschien een nest ergens bij de dakgoot zit. Bah.
Een aantal jaar geleden hadden wij een bijenzwerm en nest in de tuin, die is een imker komen weghalen, gratis, want dan had hij weer een bijenvolk erbij. Helaas werkt dat niet bij wespen.

PussInBoots

Re: wespen in de wc..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:11

niet alleen alles wat vliegt: Alles met meer dan 4 poten komt er hier niet in, gaat er heel snel weer uit of zorgt ervoor dat ik op de bank slaap......*in geval van grote spin in slaapkamer b.v....zucht*

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:13

Spinnen doen me niet veel. Muggen wel omdat ze lawaai maken 's-nachts. (En steken).
Het is ondoenlijk om hier alle gespuis uit huis te houden. Zie ook alweer veel vliegen maar die leggen snel het loodje.

Ilsje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:25

Ieww, ik had van de week een hele grote vieze mug in mijn slaapkamer rondvliegen. Uiteindelijk, ja gelooft het niet zat ie vast in mijn haar. Horror! Ik ben niet bang aangelegd, maar dat was echt niet leuk. Als wraak heb ik heel hard gegild, beest eruit gehaald en heel hard doodgemept met de divozagids }> .
Grote spinnen zijn trouwens ook niet favoriet.

susanne_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 09:59

nou.. hij heeft dus gewoon met een stuk papier dat nest weg getrokken en in het plantsoen gegooid. :o
als ik nu de wc deur open doe, check ik eerst nog even of ik er echt niet nog eentje zie. t raampje houd ik eerst nog even dicht, tot ik een hor heb gemaakt.
heb ook een bus gif gehaald voor de achtermuur, maar zag zo gauw even niet waar ze zich mogelijk bevinden.
ik ben ook niet zo´n held met spinnen (die grote dan), maar dat gaat me steeds beter af.. met mijn grote vriend de stofzuiger :Y)
als ik de spin dan heb, leeg ik de stofzuiger wel gelijk, stel je voor dat ie er weer uit kruipt! *gelukkig heb ik een stofzuiger zonder zak haha*
flicka, fijn dat je nu weer rustig is op je vliering! snap nu helemaal wat je bedoeld.. ook al had ik maar een kleintje!
ilsje_007: sorry maar moest even heel hard lachen! dat zou nu net een actie van mij kunnen zijn. ;)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 18:43

Ahh knap gedaan dan.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:35

Iiieeehh, ik zou nieteens in de gang durven komen dan :o Ik haat alle insecten. Zelfs lieveheersbeestjes spuit ik onder met haarlak, om ze vervolgens in de prullenbak te mikken. Die beesten lijken altijd in m'n haar te willen zitten..
Goed dat ze nu weg zijn, weer een zorg minder :D