Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dan moet je wel een gaslek hebben!! 
Ik krijg deze maand ook mijn afrekening als het goed is.
Nagenoeg alle apparatuur die we hebben hebben wel een A label, maar we hebben wel veel apparatuur
XoNo schreef:![]()
Opisop, hoe doe je dat dan? Dat bewuste leven? Ik probeer ook zo bewust mogelijk te leven, maargoed, er zijn dingen die ik weiger aan te passen. Ik douche op mijn gemak en heb ook de verwarming op 20,5 graden thuis.
Staat de verwarming ook op 20,5 als je niet thuis bent? Kan je nog stofzuigen met zo een hitte in huis?
russel schreef:XoNo schreef:![]()
Opisop, hoe doe je dat dan? Dat bewuste leven? Ik probeer ook zo bewust mogelijk te leven, maargoed, er zijn dingen die ik weiger aan te passen. Ik douche op mijn gemak en heb ook de verwarming op 20,5 graden thuis.
Alleen dit al is niet bewuster leven, dat kost een hoop. Als je het kan missen, is het geen probleem, maar aan het broeikaseffect draag je zo wel goed aan meeStaat de verwarming ook op 20,5 als je niet thuis bent? Kan je nog stofzuigen met zo een hitte in huis?
Nou sorry, maar hier niet. Ik vind 17 en zelfs 19 echt veel te koud. Ik kan met 25 graden zelfs nog prima stofzuigen hoor, geen probleem
Ik ben ook wel een enorme koukleum, maar ik trek tegenwoordig wel eerder een trui aan dan dat ik de thermostaat een halve graad hoger draai, dus zo bewust ben ik wel weer 
In de winter hebben we de kachel als we er niet zijn op 13 graden staan. als we wel thuis zijn hebben we hem op 17 graden staan. En dan gezellig bij elkaar zitten op de bank, met de hond of de kat op schoot, zalig 
)