chocobroodje schreef:Dat klopt, het verschilt zeker per persoon. Ik weet van mezelf dat ik er nu aantoe ben, ik heb er ook alles voorover... ik zou ook mijn uitgaansleven desnoods willen opgeven als het niet anders zou zijn. Altijd als ik vrouwen met wandelwagens zie lopen ben ik een beetje jaloers, want dan zou ik willen dat ik het zelf was.
Desnoods je uitgaansleven willen opgeven? regelmatig op neefjes/nichtjes optrekken? OMG je leeft wel heel erg in een droom wereld![/quote]
Waar heb jij het over? Regelmatig met neefjes en nichtjes optrekken? Ik leef wel erg in een droomwereld. Dat jij nou eenmaal niet zo van kinderen houd en er nog geen wil, wil nog niet zeggen dat niemand anders die wens mag hebben. Dat heb jij maar te accepteren, als jij hier niet tegenkan zou ik zeggen dat je weg moet gaan op deze topic. Want steeds zulke negatieve reacties geven is ook niet erg netjes.
Accepteer gewoon andersmans zijn mening en kraak me niet zo af, je kent me niet echt dus dat recht heb je niet eens.
Je bent wel een beetje onvolwassenen zeg.
Zelfs stellen die 25 jaar bij elkaar zijn kunnen uit elkaar gaan, daar heb je niet op gereageerd omdat je weet dat ik gelijk heb.
Sorry maar ik ga hier verder niet meer op in want ik verdoe mijn tijd aan jou.

En zoals al duidelijk was heb ik nu moedergevoels en daar kan ik nou eenmaal niks aandoen. Ik weet niet wat jij hiermee wilt bereiken met jou commentaar telkens, maar daar gaan mijn gevoelens niet ineens van weg hoor. Ik zeg zelf ook al constant dat het ook het beste is om ermee te wachten tot na mijn studie bijv. Maar volgensmij heb je dat niet goed door?