[LZP]Ik heb een grote mond omdat...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:22

Tjah, hij schrok zich waarschijnlijk kapot waardoor die wat minder leuke dingen mompelde, waarschijnlijk omdat ie zo geschrokken was floepte het eruit. Maar ik vind sowieso 'die oudere van tegenwoordig' snel chaggerijnig! Alsof ze zich overal aan ergere en niks meer leukvinden.
Soms vind ik het een beetje overdreven iig van ze..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:37

bente_ schreef:
:):)
Echt van die zuurpruimen tegenwoordig :=

Pas ging in naar de film met wat vriendinnen savonds,
fietsen we met zn drieen naast elkaar .
Roept zn berjaard:
DE STRAAT IS NIET VAN JULLIE ALLEEN HOOR ! _O-

Met z'n drieën naast elkaar fietsen vind ik ook redelijk asociaal, als er anderen je willen inhalen of tegemoet fietsen is het soms best irritant. Dus ik snap de opmerking "de straat is niet van jullie alleen" wel.

bente_

Re: [LZP]Ik heb een grote mond omdat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:41

er was niemand anders op de straat :D

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:58

Ik heb dit eigenlijk maar een keer gehad en toen zat ik op een paard. Mijn paard zag wat engs en die ging daarop breed uit op de weg springen en beetje vreemd doen. Er fietsen een oud stelletje achter me. Ik vroeg vriendelijk of ze even wouden wachten met inhalen zodat ik eerst veilig het enge langs kon. Want ze liep wel gewoon vooruit maar wat springend breed uit. Deden ze neit en het paard gaf net een bok naar achter toe. Ik schrok me dood, bang dat een geraakt zou worden. Dus ik zo '' he pas op. U kan niet zomaar in halen straks trapt hij u''. Misschien had ik het even anders moet brengen, maar goed toen kreeg ik ook een scheldkanon over me heen. Maar ik schrok wel zo, wil dat niet op me geweten hebben dat een van de paarden waar ik opzit een ander trapt.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:21

Marjo_x schreef:
Pion schreef:
Ik werd laatst met de dood bedreigd door een woedende bejaarde.
Meneer stak zijn hand niet uit en ik haalde hem in. Op dat moment gooit hij zn stuur naar links. :+
Ik wilde nog sorry zeggen maar meneer begon al met 'jij stomme trut' waarop ik terug riep 'steek je hand dan ook uit'.
Had ik beter niet kunnen zeggen, meneer kwam in noodgang achter me aan en riep dat hij me dood wilde trappen.

Wat een sukkel...
Was overigens wel blij dat de straat niet helemaal verlaten was :=

_O- _O-
Hoe snel gaat zo'n oud mannetje dan :') ?

Dan zit er echt een behoorlijke vaart achter :P

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:27

Beter de volgende keer gewoon 'TRRRRIINNGGG' roepen. :j

Janna_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:17

Achja..

Je moet vooral de bejaarden hebben in van die leuke scootmobieltjes..
Echt lachen als ze je afsnijden/bijna over je tenen rijden/roekeloos rondsjeesen ..

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:41

Oh my...

Bejaarden zijn echt eng. :') Allemaal. :') Zelfs mijn eigen oma. _O-

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:50

Hahaha wat een verhalen staan hier bij.

Zo reed ik een keer door rood, er kwam toch geen auto aan. De oude man achter me schreeuwde naar me dat ik een soepkip was. Nou, ik kon er wel om lachen. Kennelijk vond hij dat ik hem uitlachde, en kwam opeens in een turbo tempo op me af. Hij zei wat onverstaanbare woorden, en sneed een vriendin van me af zodat zij op de grond viel, en reed vervolgens verder. Die man was ongv in de 80, had een gehoordaparaat en kon haast niet praten, maar kreeg dat wel voor elkaar.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:08

Ik heb ooit mot gehad met een vrouw in de bus die veronderstelde stelde dat ik haar uit zat te lachen, terwijl ik gewoon keihard moest schateren om iets anders en daarna uit het raam keek net langs die vrouw. Ik moest haar niet uitlachen waarop ik vervolgens antwoordde dat ik dat niet deed. Ik kreeg een grote mond terug en als ik nog een mijn grote mond (párdon? ik zei het netjes) opentrok zou ik met mijn kop door de voorruit van de bus vliegen. Nou toen heb ik der maar gezegt dat ze moest komen, dna mocht ze het proberen. Heb respect voor mensen maar dat ik met mn kop door de voorruit ga gaat mij te ver, daaaaaaag, beetje respect voor de jeugd van tegenwoordig mag wel als ik normaal antwoord geef :=

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:09

jeetje nouja ik vind da tjij niks verkeerd hebt gedaan hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:15

Oh die bejaarden toch ook altijd!

Ik heb het een keer in de bus gehad, ik stond bij de deur te wachten tot de bus stopte en de deur open ging. Bij mijn halte moest er ook een oud omaatje uit. Ze had boodschappen bij zich en zei: JIJ draagt die voor mij naar huis, je bent toch jong! Ik zeg pardon? dacht het niet vriendelijk vragen kan ook en ik kreeg me daar toch een partij gescheld over me heen.

Had ze het vriendelijk gevraagd had ik het waarschijnlijk wel gedaan hoor

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:29

Haha. Ik was vroeger een keertje bij mijn oma. Ze woonde toen sinds kort in een flat. En ze zei dat we wel een bal konden gooien. Dus ik en nog iemand een bal overtrappen. Op een gegeven moment werd het saai, en toen waren we naar de bovenste verdieping (4 hoog) gegaan, en hebben we toen de bal naar beneden gegooid. Meteen kwam er een bejaarde aan, rennend op zijn sloffen, snel zijn brilletje opzetten. 'JAA ALS JULLIE HET NOG 1 KEER DOEN, DAN GOOI IK JULLIE ZO ACHTER DE BAL AAN NAAR BENEDEN'.
Ja, dat maakte wel indruk. :')

(natuurlijk kon dat balgooien ook niet, maar ach, ik was nog jong) :+

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:32

Hahaha ja bejaarde zijn niet zulke lieverdjes.

Toen ik een tijdje stage liep bij een drogisterij kreeg ik als eerste tip: let op de bejaarden!
Blijkt dat die mensen onwijs veel jatten en daarna als excuus geheugenverlies gebruiken, terwijl je duidelijk merkte dat ze de boel probeerde op te lichten, want de mensen met echt geheugen verlies kwamen het altijd braaf terug brengen wat ze hadden mee genomen.

Hang bejaarden in het winkelcentrum zorgen ook altijd voor behoorlijk wat irritatie.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:33

Tegenwoordig is het zeggen hoe je ergens over denkt al een grote mond hebben :?

Laat staan als je een bejaarde je excuses aanbiedt :n not done...
Volgende keer zou ik als ik jou was achterom kijken en keihard gaan lachen, misschien wordt dat wel gewaardeerd...

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:35

Inderdaad, en het dan maar hebben over 'de onbeschofte jeugd van tegenwoordig', ik heb respect voor oudere mensen, maar beetje respect voor de jeugd mag ook wel vind ik? :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:37

haha :') dat gebeurd bij ons zowat elke dag als we terug van school fietsen. dan rijden we met z'n 5en naast elkaar, en dan zien we pas laat dat er iemand aankomt :+ beginnen ze ook al te schreeuwen :+ maar ik ben dan niet op m'n mondje gevallen en heb altijd wel iets terug te zeggen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:39

Jeetje, ik lig helemaal dubbel van al die verhalen hier :') Hilarisch gewoon!

En ja, bejaarden zijn zelf ook aardig asociaal! Bij mij dringen ze altijd voor bij de groentenkraam op de markt, in de rij bij de kassa enzovoort...:= En als je dan zegt dat jij eerst was, dan krijg je me toch een grote mond :oo

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:39

joh, zo iets had ik laatst ook!
Echt erg, ik kom net uit de stad met een vriendin, we lopen samen over de stoep (voor twee personen) en er komt een oud stelletje aan. Mijn vriendin gaat voor me lopen en het stelletje blijft naast elkaar lopen, mijn vriendin dook de bosjes in maar ik had daar geen ruimte voor en mijn elleboog kwam zo tegen die man zijn arm aan, dus ik zeg sorry (beetje verfronst want hun zouden eigenlijk ook ruimte moeten maken, daarbij liepen hun aan de verkeerde kant :? ) begint die me toch te schelden:'Die jeugd van tegenwoordig stelletje arrogante k*tkinderen blabla' ik was te verbaast om te reageren :+ Normaal zou ik echt tien keer zo hard terug schreeuwen maar dan noemen ze mij de jeugd van tegenwoordig :+ eerder de oudere van tegenwoordig _O-

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:41

:')
Ze zeggen wel eens hoe ouder hoe gekker. :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:41

Amburtjoz schreef:
Inderdaad, en het dan maar hebben over 'de onbeschofte jeugd van tegenwoordig', ik heb respect voor oudere mensen, maar beetje respect voor de jeugd mag ook wel vind ik? :j

Inderdaad.

Ik vraag bij bushaltes e.d. vaak aan andere mensen of ze er last van hebben als ik rook in het hokje (alleen bij slecht weer enzo). Anders ga ik ernaast staan of niet roken. Maar laatst in de stad, toen stond ik al naast het bushokje te roken omdat er meerdere mensen in het hokje stonden. Ga niet aan 8 mensen vragen of ze er last van hebben, dat gaat me te ver. Het enige wat ik deed was even het hokje inlopen, naar de bustijden kijken en 10 sec. later stond ik weer naast het hokje. Eén man was woest, begon me uit te schelden voor aso etc en het kwam er op neer dat hij dan maar naast het bushokje ging staan. Prima. Ik ben op zijn plaats gaan zitten. Laat me echt niet uitschelden, hij helpt zichzelf er alleen maar mee :+

Kan me er dan zo aan ergeren, dan ben ik voor mijn gevoel zo netjes/respectvol tegenover andere mensen en dan krijg ik als dank een partij scheldwoorden en ziektes naar mijn hoofd geslingerd..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:42

wat dacht je van ouderen die het goede voorbeeld moeten geven? _O-

Laatst ook, ik fietste rustig naar school, moest afremmen omdat iemand ineens met een noodgang op de rem ging om vervolgens een zijstraat inging. Nu fietste ik er niet te dicht achterop en ging het nog wel, maar hand uitsteken had ze nog noooooit van gehoord. :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:44

hahah geweldig topic!
laatst zat ik 's ochtends op de fiets en ik was nog niet helemaal wakker, ik reed achter zo'n vrouwtje op een scootmobiel en was te lui om in te halen. Toen kwam er dus een ambulance langs en ik keek ff naar links toen hij voorbij kwam, nou ineens KNAL was ik volop op dat vrouwtje geknald :o dus ik roep nog, Kijk dan ook uit! en rij gewoon door :P

Moet ze maar niet ineens stoppen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:44

Dit komt me ook erg bekend voor, je staat als enige in het bushokje. Je hebt je sigaretje en dan komt er iemand en dan krijg je me daar toch gezeik omdat je rookt in het bushokje! bejaarden zeiken meestal niet over roken

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:46

Jammer genoeg kennen bijna alle bejaarden mensen mij :j
Dus tegen mij zijn ze allemaal wel errug aardig (ik ben ook te beleefd tegen ze trouwens.. ) Maar wat een prachtig verhaal :')