En dan is je 1e auto écht op..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

willeke_x

Re: En dan is je 1e auto écht op..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 19:57

ooooooooooooh wat herkenbaar!!!!
Ik heb een Daihatsu feroza van het bouwjaar 89... Hij is nu ook echt op! De vering is helemaal versleten, de motor was vorige zomer heet gelopen waardoor de radiator stuk is gegaan, heb dat nog laten repareren maar nu kost die vering echt nog teveel geld om nog te laten maken... Ik tuf tot november nog door en dan komt m'n nieuwe auto..; ga vant weekend eentje bestellen. Maar het doet echt pijn te weten dat je afscheid moet nemen van je eerste bakje! Het is zoooo sneu!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 20:37

Nou ik rijd vanaf in ieder geval zaterdag in een volkswagen polo sedan uit 98, 9400 op de km, komt van 1e eigenaar af. Had proefgereden in een corsa van 94, 18800 op de teller, uberschattig ding, geen stuurbekrachtiging maar zoooo lief! Maar was meer schattig dan degelijk dus even verder gekeken, kwam een jongere auto tegen met weinig meters, en lekker stevig. Dus hoewel ik nog rouw om mijn punto kan ik niet wachten om straks een échte auto te rijden.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:57

ow herkenbaar... vreselijk om je eerste toet af te geven.
Die van mij was nog goed, alleen had ie 3 weken geleden een niet zo zachte botsing met de vangrail op de snelweg O:) |( hartstikke mijn schuld, en baal er vreselijk van.. zeker toen ik 'm de volgende dag bij daglicht zag; hij was echt hartstikke overleden, hoewel hij me wel super beschermd heeft :j maar blijft rottig.....
nieuwe toet is ook wel leuk, maar m'n eerste was gewoon geweldig :+:

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 07:13

zeer herkenbaar!!! mis mijn hyundai excel nog steeds, terwijl het echt een afgetrapte auto was, met deuken
moest elke maand een liter olie erin gooien en de achterrem was stuk en de achtervering... kreeg dus helaas geen apk meer..
maar toch was het helemaal mijn auto