Hoe houd je je G-star 96 broek netjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Hoe houd je je G-star 96 broek netjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:10

Daar ben ik ze nog niet tegengekomen, maar ik haal idd ook spijkerbroeken 'voor weinig' van kledingbeurzen e.d.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:12

Persoonlijk vind ik de prijzen wel meevallen in vergelijking met andere merken :=
Mja ik koop ook maar ong 2x per jaar een nieuwe, Gstar is dan meestal het enige wat goed zit. Vroeger had ik nog wel eens geluk bij de Only maar tegenwoordig niet meer :(

Moet er wel bij zeggen dat mijn broeken heel mooi blijven, verkleuren ook minimaal! Dus ik heb ook nog Gstars hangen van 3 jaar geleden :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:20

Natuurlijk, het kan nog duurder. Maar ik weiger toch echt om 120 euro uit te geven voor een spijkerbroek. Ik heb het er wel voor over om te wachten tot de uitverkoop. ;)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:21

Mijn gstars zijn nieuw uit de winkel 89,90 t/m 119,90 := Dus je hebt goedkopere :P hehe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:22

Dan nóg zouik dat nooit voor een broek uitgeven dan zoek ik wel even op MP of een beurs/tweedehandswinkel

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:23

Ik geef ook geen 90 euro uit voor een spijkerbroek, maar ieder z'n meug toch? :)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:24

Haha nee ik wil je ook niet overhalen ;) Maar bedoelde dat ze niet allemaal 120 euro zijn ;)

Indd ieder zn ding, ik ben toch wel verwend dan in die dingen.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:30

Ik heb maar 1 g-star, die ik overigens niet vaak aan heb :=
Dit is een zeer donkerblauwe broek maar hij is al behoorlijk vervaald, terwijl ik hem dus bijna nooit aan heb.
Zelf vind ik G-star echt 10x niks, ze zitten mij niet goed en ik vind ze ook niet mooi. Draag liever Diesel, die blijven bij mij wel goed. :j

Maar, wassen: Zowieso buitenstebinnen, regelmatig uithangen is zowieso goed bijvoorbeeld in de badkamer na het douchen. Van de stoom wordt je broek schoner als van wassen.
Daarnaast was ik altijd op lage temperatuur en zo kort mogelijk, liefst ook zo weinig mogelijk centrifuge dan maar kleddernat ophangen. Blijven ze veel mooier van. :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:34

Voor het wassen een nacht in het azijn zetten.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:24

Idd niet tevaak wassen,
Ik heb mijne eigenlijk alleen in het weekend aan..

Als je hem wel wast voor en na het wassen een tijdje in een bak koud water laten liggen!
Die tip heb ik ooit gelezen, weet echt niet of het helpt ofniet, maar ik doe het nu vanaf het begin dat ik hem heb en mijne is nog supermooi van kleur!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:16

Zo min mogelijk wassen, en als je wast de broek binnestebuiten doen. Sowieso niet in de droger doen want daar vervagen ze vaak erg door.
En niet te heet wassen, op 30 graden wassen.

_Judje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:50

Je broeken niet wassen vind ik zo goor. Je huid is toch steeds aan het vernieuwen, dus zon broek gaat ongemerkt vol huidschilfers zitten. Daarbij is het voor de vezels van alle kleren beter om ze gewoon lekker te wassen na een paar dagen dragen. Na 1 dag je broek wassen vind ik dan weer overdreven, tenzij hij in die dag echt vuil geworden is.

Ik weet niet of het hier om een effen broek gaat, als dat zo is, kan je hem ook gewoon verven. Dan houdt de kleur meestal wel. Maar als je broek zo snel vervaagt, is het dus naar mijn idee gewoon een slechte kwaliteit, en als ik dan die prijzen erbij zie, koop dan gewoon ergens anders je broek.

Maargoed, gewoon al je broeken lekker wassen. Binnenstebuiten. Ik was al mijn kleren op 30 graden eigenlijk, nooit een zwaar programma, en nix in de droger, droger is gewoon slechter voor je kleren, het slijt er sowieso altijd harder van.

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:48

Ik heb van een winkel verkoopster ooit eens de tip gekregen.
Om donkere spijker broeken koud te wassen dus 30 graden en dan zonder was middel.
En uiteraard binnenste buiten.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 19:44

LotTj3 schreef:
niet wassen. Of de eerste keer wassen met azijn. Spijkerbroeken moet je zo min mogelijk wassen. Dus als hij stinkt, buiten uithangen en als er een vlekje inzit alleen het vlekje eruit halen. Als het echt niet anders kan dan was je pas een spijkerbroek. En dan met azijn en niet te veel was middel.

Nou dan heb ik liever een vervaagde spijkerbroek dan eentje die uit zichzelf weg kan lopen :=
Jakkie.
Ik heb een paar van die hele donkere spijkerbroeken, worden echt vaak gewassen en zijn nog steeds donker. Zullen wel iets vervaagd zijn maar niet opvallend ofzo.
Ik was ze altijd op 30 graden, binnenstebuiten en hang ze te drogen (duis niet in de droger). Van dat speciale donkerwasmiddel wil ook wel helpen.
En de allereerste keer in azijn laten weken, een dag ofzo, en daarna wassen.

Biir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:27

Ik was (of ja mijn moeder wast :+) mijn broeken als ze vies zijn. Dit wilt niet zeggen dat dat al na 1 dag is, maar ik blijf ook niet wachten tot ze zelf rechtop blijven staan ;) En dan inderdaad binnenstebuiten, niet in de droger en op een lage temperatuur.

Ik heb zelf een paar g-star broeken, en die heb ik toch al meer dan een jaar en regelmatig aan, en ik vind dat ze er nog perfect uit zien. Ik heb ook vaak duurdere merken (replay, diesel, 7 for all mankind) maar de g-star broeken blijven toch echt wel het beste qua kwaliteit na het wassen.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:41

Daarom koop ik dus liever geen G-star meer, ze vervagen veel te snel. Dit vind ik zonde van de broek, en ik kan nou niet echt zeggen dat mijn moeder er gekke dingen mee doet met wassen. :+

Maar zover ik weet binnenstebuiten wassen, en niet wassen wanneer het niet hoeft. Wassen na 1x is bijvoorbeeld erg overdreven en het lijkt me ook niet bevorderlijk voor de kleur van je broek!

Mika7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:45

Gewoon binnenste buiten net als alle andere spijkerbroeken en dan gewoon op 30 graden met
een vloeibaar wasmiddel.
Mijn G-stars gaan ook gewoon de droger in. Hadden het maar geen spijkerbroeken moeten
worden :+

Ja, ik weet dat ze afschuwelijk duur zijn (maar de modellen zijn zo leuk en ze zitten zo lekker) maar
ik ga ze niet behandelen als kristallen glazen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 06:44

Ik was mijn spijkerbroeken zo min mogenlijk. Als ze echt vies zijn gaan ze wel de was in. Anders laat ik ze gewoon een dag of 2 uitgevouen in mijn kamer hangen en dan gaan ze weer aan :) Ze blijfen dan ook gewoon lekker zitten. En ze verkleuren dan bijna niet en als ze dan al verkleuren verkleuren ze van natuurlijke slijting, wat ikzelf erg leuk vind :)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 09:48

Vandaag ga ik voor de tweede keer terug met mijn Gstar.
In januari één gekocht met een draaipijp. Die mocht ik moeiteloos inleveren in februari.
Maar nu had ik dus een nieuwe gekregen en je raad nooit wat er gebeurde toen ik gister op een stoel ging zitten:
KRAK! Knie helemaal doorgescheurd.... En daar vind ik ze toch écht wat te duur voor. Dus ik ga strakjes maar even terug.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:19

Gewoon in de kast laten hangen :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:01

en niet aan trekken :P blijven ze altijd mooi :oo

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:03

Dat is die broek die half nederland heeft ;)
Ik doe altijd alle broeken binnenstebuiten, maar heb eigenlijk geen idee of het werkt..
Kijk eens op het label..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:34

Miss_m schreef:
Dat is die broek die half nederland heeft ;)
Ik doe altijd alle broeken binnenstebuiten, maar heb eigenlijk geen idee of het werkt..
Kijk eens op het label..

ik heb ze zelf niet... veel te duur :oo

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:42

Mijn g-stars blijven ook super mooi.
Helaas ben ik overgeleverd aan g-star aangezien ik geen ander merken pas... :(
Wil zo graag een only voor er naast maar helaas, heb het al te vaak geprobeerd.. ;(

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 15:43

ik mocht deze ook maar 1mailig.
normaal haal ik ze van only of van HM.
maar mocht hem nu ook :D
maar 2ehands komt er bij mij niet in