Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
omdat mn vader zo is als ik..ik loop en winkel in en kan er binnen 5 seconde weer uit zijn. Zie gelijk of er iets tussen hangt en ga geen uren zoeken. Wel vind ik t leuk met mijn moeder mee te gaan winkelen als ze zelf kleren nodig heeft, beetje helpen met uitzoeken.
Ik zeg ook vaak tegen mn ma: Ik vind het vreselijk, maar voor jou vind ik het wel leuk! Dan is het echt zo'n "mamma" ding, wat echt bij haar past, maar zelf zou ik het nooooit aantrekken.Mas schreef:Ik ga niet met mijn moeder de stad in (ben 21) vroeger vond ik het al niet zo leuk en nu eigenlijk nog steeds niet. Mijn moeder en ik gaan op zich wel redelijk door één deur, maar samen winkelen oid kan ik niet met haar, dat wordt niet zo gezellig...
Als wij voor kleding gaan winkelen trekt ze van alles voor me uit het rek (lief bedoeld hoor) en ik weet niet hoe ze het doet, maar echt álles wat ze pakt vind ik niet leukNa de honderste 'nee mam, dat vind ik niks' wordt ze chagerijnig en ik ook, tja die dagen eindigen altijd met een hoop ruzie.
Ik doe het dus maar niet weer, winkelen voor kleding doe ik het liefst alen, dan slaag ik gewoon het beste

Gezellig een dagje uit.
terwijl ik dat wel heb en ik winkel het meest met m'n moeder want dan vind ik het leuker.Anders heb je altijd zo'n gevoel,wat als de rest het niet leuk vindt,sta je ook voor banketstaaf

dan schaamde ik me dood, gelukkig ging ze dan meestal niet 
maar vroeger was dat echt NOTE DONE ! 
Ze weet ook precies wat ik leuk vind en we gaan ook vaak tussendoor ergens gezellig wat drinken en dan 's avonds uit eten. Ze zegt het ook eerlijk als iets niet zo leuk staat en dat is ook fijn. M'n vriendinnen van school gaan veelal naar andere winkels dan ik, dus daar ga ik eigenlijk nooit echt mee shoppen, maar ik ga wel eens met de meiden van stal en dat is ook altijd erg gezellig
Ben dan wel 30, maar ze kan het niet laten om iets voor mij of de kinderen te kopen en ze ziet beter wat mij al of niet staat dan ik in de spiegel kan zien
En eerlijk is ze ook