Met je moeder de stad in

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:55

Ik ben ook 'net' terug van een uurtje stad met mams, ik vind het (zoals ik in de beginpost al zei) helemaal niet erg, en nog een bijkomend voordeel voor mij is dat mn moeder altijd alles betaald als ze meegaat :o

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:58

Ik ga t liefst met mn pa naar de stad :Y) omdat mn vader zo is als ik..ik loop en winkel in en kan er binnen 5 seconde weer uit zijn. Zie gelijk of er iets tussen hangt en ga geen uren zoeken. Wel vind ik t leuk met mijn moeder mee te gaan winkelen als ze zelf kleren nodig heeft, beetje helpen met uitzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 17:00

Ik ga nooit met m'n moeder meer eigenlijk.
Vind 't soms wel jammer.. maarja, ze kan geen 2 minuten lopen zonder dood moe te zijn..
We lopen nog geen 2 minuten en we moeten ergens rusten. Of ze moet weer naar huis..
En anders heeft ze altijd wel commentaar op wat ik koop.. :o

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 17:01

Ik vind het ook leuk om met mn ma de stad in te gaan, meestal gingen we elke koopzondag utrecht onveilig maken, maar nu ik niet meer thuis woon komt het er vaak niet van. Helaas!

We hebben niet helemaal dezelfde smaak, maar we weten wel van elkaar wat we leuk vinden en we keuren ook voor elkaar, als ik twijfel geeft mn ma de doorslag. Of ik kies toch eigenwijs wat ik zelf wil ;) Ik zeg ook vaak tegen mn ma: Ik vind het vreselijk, maar voor jou vind ik het wel leuk! Dan is het echt zo'n "mamma" ding, wat echt bij haar past, maar zelf zou ik het nooooit aantrekken.

Maar ik ga ook graag shoppen met mn vriend of met vriendinnen, maar ze moeten niet te lang in dezelfde winkel blivjen hangen. Ik zie namelijk al heel snel of ik in een winkel wat leuks zie hangen of niet en ik wil niet alle rekken door...

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 17:48

Mas schreef:
Ik ga niet met mijn moeder de stad in (ben 21) vroeger vond ik het al niet zo leuk en nu eigenlijk nog steeds niet. Mijn moeder en ik gaan op zich wel redelijk door één deur, maar samen winkelen oid kan ik niet met haar, dat wordt niet zo gezellig...
Als wij voor kleding gaan winkelen trekt ze van alles voor me uit het rek (lief bedoeld hoor) en ik weet niet hoe ze het doet, maar echt álles wat ze pakt vind ik niet leuk :o Na de honderste 'nee mam, dat vind ik niks' wordt ze chagerijnig en ik ook, tja die dagen eindigen altijd met een hoop ruzie.

Ik doe het dus maar niet weer, winkelen voor kleding doe ik het liefst alen, dan slaag ik gewoon het beste :)

Goh, dit zou ik gezegd kunnen hebben. :+
Zo gaat dat hier nou ook..

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:37

Als ik ga winkelen ga ik bijna altijd met mijn moeder. Zij kent mijn smaak en zegt eerlijk of iets mij staat of niet.

Helderder

Re: Met je moeder de stad in

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:17

Ik vind het hartstikke gezellig om met mijn moeder te winkelen. :j Gezellig een dagje uit.

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:21

Ik ben 14 en de meeste meiden uit mijn klas schamen zich er geloof ik voor om met hun moeder te winkelen.Whaha en ze hebben nog geeneens kleedgeld :') terwijl ik dat wel heb en ik winkel het meest met m'n moeder want dan vind ik het leuker.Anders heb je altijd zo'n gevoel,wat als de rest het niet leuk vindt,sta je ook voor banketstaaf

iingee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:54

Lotje02 schreef:
Als ik ga winkelen ga ik bijna altijd met mijn moeder. Zij kent mijn smaak en zegt eerlijk of iets mij staat of niet.

ja dat heb ik ook. ik ben ook altijd een beetje onzeker als ze er niet bij is..... :o

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:57

ik ga altijd graag met mn moeder naar de stad of feestjes of zelfs soms uit :) heb me nooit geschaamt ofzo maar mn ma vind dan ook iedereen leuk (hun haar he) dus ja :D love my mom :D

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:59

Ik winkel op zich wel met mijn moeder. Als ik dan een leuke broek zie die een beetje duurder is dan betaald ze ook nog eens een keer bij, dus dat is wel handig. :P

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:00

Manon_V schreef:
Niks ergs aan :P
Maar ik ga veel liever met een vriendin of mijn tweelingzusje, dan vertrouw ik er meer op dat ze vragen als 'zou dit mij staan' écht eerlijk antwoorden :+

Mijn moeder antwoord juist eerlijk. Weet zeker dat zij de waarheid spreekt :j

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:01

Het maakt mij niet uit. Met vriendinnen vind ik leuk, maar met m'n oma en moeder net zo graag.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:04

Ik ga ook regelmatig met mam de stad in. Vanmiddag zijn we Maastricht nog in geweest.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:07

donderdagavond nog gezellig met myn moeder wezen shoppen.
vaak met vriendinnen, maar af en toe ga ik ook met me mama, net zo gezellig :D

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:09

ik vond het altijd juist super fijn om met mijn moeder te gaan winkelen, zelfs toen ik 20 was nog wel. Helaas is mijn moeder er niet meer, maar ik mis het juist heel erg. als ik dan in de stad loop en ik zie moeders en dochters gezellig shoppen. zou er echt alles voor geven om dat ook weer te kunnen maarja...

dus nee ik schaamde me echt niet .We konden juist leuk geinen enzo en qua kledingsmaak kwam het ook altijd helemaal goed

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:10

ik ga ook heel graag met mijn mams shoppen, lekker gezellig samen zijn

komende donderdag gaat ze zelfs mee naar het tentenkamp van hyporama :D

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:11

Leuk ! vroeger ook hoor, behalve als ze de Wibra in wou :Y) dan schaamde ik me dood, gelukkig ging ze dan meestal niet :P
Nu loop ik samen met haar de Wibra in hoor ;) maar vroeger was dat echt NOTE DONE ! :))

Jammer genoeg woon ik nu 160 km van mijn paps en mams vandaan, maar als we daar zijn, of hun hier ? gaan we altijd stadten :j

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:15

Ik vind het verschrikkelijk, vooral als je vriendinnen van je ziet lopen :j
Ik ga meestal met 2 of 3 vriendinnen shoppen, neem wat kleedgeld mee
en de winkels leegroven ;)
Eigelijk is er niks ergs aan, iedereen winkelt wel eens met zijn/haar moeder !

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:35

Ik vind het altijd heel gezellig :D Ze weet ook precies wat ik leuk vind en we gaan ook vaak tussendoor ergens gezellig wat drinken en dan 's avonds uit eten. Ze zegt het ook eerlijk als iets niet zo leuk staat en dat is ook fijn. M'n vriendinnen van school gaan veelal naar andere winkels dan ik, dus daar ga ik eigenlijk nooit echt mee shoppen, maar ik ga wel eens met de meiden van stal en dat is ook altijd erg gezellig :j

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:41

Ik ga ook graag met mijn moeder shoppen hoor :j Ben dan wel 30, maar ze kan het niet laten om iets voor mij of de kinderen te kopen en ze ziet beter wat mij al of niet staat dan ik in de spiegel kan zien ;) En eerlijk is ze ook :j

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:43

Ik heb het altijd al vreselijk gevonden met mn moeder winkelen.

Echt noooooit vonden we dezelfde dingen leuk :D .

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:44

Vanmiddag nog gedaan, zijn weer goed geslaagd :j Daarna nog even op een terras gezeten en ijsje gegeten!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:15

Ik doe het liever niet, mijn moeder vind veel dingen te duur voor wat het is of zegt dat ik zoiets als heb (terwijl ik alles zelf afreken) en praat me dan zo'n schuldgevoel aan dat ik het niet meer koop. En daar heb ik soms achteraf best spijt van, ik kan met dure kledingstukken die ik wel heel mooi vind echt jaren doen en ik heb liever een heel mooi apart iets dan 4-5 truitjes van de H&M. Verder wil mijn moeder altijd in alle winkels, alles bekijken, en nooit even ergens gaan zitten voor een drankje. Ik vind dat juist zo gezellig aan een dagje shoppen. Ook loopt ze altijd weg als ik iets aan het passen ben waardoor ik dan de hele winkel door moet schreeuwen of haar gewoon niet meer vind als ik advies wil over hoe iets staat. Echt heel soepel verloopt een shopsessie met mijn moeder nooit, tenzij het ergens uitverkoop is en we alleen naar die winkel gaan :+
Het liefst winkel ik met mijn vriend, die zoekt ook echt leuke kleren voor mij uit die ik zelf niet uit het rek zou halen.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:25

Ik vind het wel leuk! (ik ben 13), maar we hebben niet helemaal dezelfde stijl
Veel vind ik niet super leuk, ik ben soms ook echt te zinnig! Na 'n tijdje worden we allebei chagie.. Vooral als het om schoenen gaat :D
Maar méestal gaat het goed!