breezy302 schreef:Ik heb ook de meest rare biedingen gehad: een laptop van een aantal maanden oud,alles erbij plus de bon en garantie. De nieuwwaarde van dat ding was 1100 euro, ik wilde er minstens 350 voor en wat krijg ik voor mailtjes? voor 50 euro haal ik hem vandaag nog op!
maar het meest gekke heeft mijn vriend toch wel meegemaakt, hij had een aquarium van 80cm op marktplaats staan. Kwam een bod van 30 euro. Mijn vriend ging akkoord en werd een tijd en plaats afgesproken om dat ding op te halen. Mijn vriend heeft een apart email adres voor dit soort dingen waar dus niet zijn achternaam bij staat maar Fedor..achternaam onbekend. wilde die man die bak niet meer kopen want iemand die zijn achternaam niet bij zijn email heeft is een crimineel...
Haha, zo heb ik een keer iets gehad op bokt
Ik had niet mijn eigen naam onder de pb gezet voor een hoofdstel, helemaal niet bij stilgestaan....kreeg ik een pissige mail dat doordat ik mijn eigen naam niet gebruikte en ook mijn profiel niet had ingevuld, ik het wel kon vergeten met dat hoofdstel.... Ik een pb terug gestuurd dat ik daar niet bij had stil gestaan, krijg ik een nog bozere pb terug...
Idd kwam het er op neer dat ik onbetrouwbaar was..., mijn boktnaam was kennelijk taboe!