Ik heb een golf TDI en die heeft het niet. Daar moet ik gewoon een knopje in drukken wil ik alle deuren op slot hebben.
Wij hebben vrij veel golfjes op het werk en daar is het allemaal afgehaald.
Judje
Geplaatst: 19-04-09 21:05
Verplaatst van TAO naar TV.
Op het tabblad Informatief staan alleen paardgerelateerde fora, vandaar dat hij naar TV is verplaatst.
Bienotje
Geplaatst: 20-04-09 15:07
Domweg een optie vanwege de tasjes/ laptop roof. Als je stilstaat bij het stoplicht en je spullen naast je op de bijrijdersstoel hebt, is in een oogwenk deur open en tas gegrepen en deur weer dicht. Meestal dan vluchtend met een scooter en weg spullen. En een extra veiligheid bij hogere snelheden is het ook.
En waarom die er standaard op wordt gezet? De auto kan het toch wel, kwestie van programma inladen. Veel opties staat beter in de verkooptekst, dan tegen meerprijs te installeren
Onze golf heeft het ook, vind het zelf niet erg, rijd toch altijd met mijn deuren op slot. Zoals bienotje al aangeeft is je tas in no-time weg in de stad. Ook wel eens gehoord van een collega die bij het stoplicht stond en een vent stapt zomaar in haar auto met een of ander warrig verhaal. Zit je dan.. Dan maar liever de deuren op slot
Madelief28
Geplaatst: 21-04-09 13:16
Uit veiligheid!! er worden maar vaak genoeg mensen bij de stoplichten beroof/bedriegd ontvoerd...De deuren gaan vanuit binnen gewoon open hoor..Onze megane heeft het ook. en ik voel me er veilig in! vooral als ik midden in de nacht terug rijd en bij de stoplicht sta te wachtten..Als een club kerels aan komen, kunnen ze iig niet zomaar me portier open gooien..
in onze auto is deze optie wel gewoon uit te zetten