Wie heeft er een vakantiehuis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Wie heeft er een vakantiehuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:36

Post is niet zo moeilijk idd, want ik heb ook een tijd ergens anders ingeschreven gestaan en de post kwam op het adres waar ik verbleef. Maar bij mijn laatste verhuizing (vorig jaar) had ik bijna een boete te pakken omdat ik niet binnen 10 dagen had doorgegeven dat ik ergens anders woonde en dus ingeschreven moest worden, weet ook nog dat VGZ daar toen redelijk moeilijk over deed, maar dat ik daar wel zolang een postadres mocht hebben :)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:53

vrienden van mij hebben een vakantieappartementje in oostenrijk. ze zitten er zelf zo'n 6x per jaar 1 á 2 weken in en de rest van het jaar verhuren ze het. hebben het super naar hun zin, en verdienen en nog best wel wat aan.

zoiets zou je ook kunnen overwegen, je huis verhuren als je er zelf niet zit, dan verdien je ook nog wat terug wat je erin stopt. ideaal...

Shiloh

Re: Wie heeft er een vakantiehuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 09:09

Het is dan weer even iets anders dan een huis, maar mijn ouders hebben een zeilboot. Het is best een flinke en daar gaan ze regelmatig naartoe. Soms voor een weekendje en vaak voor hele vakanties. genoeg water in nederland :+

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 09:13

mijn ouders hebben ook een huisje op de utrechtse heuvelrug. het begon als een vervallen huisje dat helemaal kapot was gemaakt door kinderen uit de buurt. nu wordt het helemaal opgeknapt en opnieuw opgebouwd. eigen stuk bos erbij. is echt geweldig.

mijn ouders gaan elke vrijdag en zaterdag. het is wel een uurtje reizen. je moet wel de brandstofkosten van te voren berekenen zodat je weet wat je elke maand daaraan kwijt bent.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 16:01

Ik ben nog steeds aan het kijken , zeker na de verhalen hier.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:05

Iemand nog op zoek naar een mooi chalet in prachtige omgeving? :)
[EA-CO] Te Koop: Red Ceder houten L-Chalet in Voorthuizen
We hebben de laatste tijd zelf helaas te weinig tijd om er nog regelmatig heen te gaan, dus na er een aantal jaren heel veel plezier van te hebben gehad staat het nu te koop ;(
Heel fijn en rustig park :j Zijn ook veel gezinnen die er wonen :)