Ik ben dan misschien wantrouwig geworden door ervaring, maar stop waardevolle spullen achter slot en grendel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) kwam er iemand twee keer per week....heerlijk zeg!!! En vriendinnen blijven het roepen, je moet het echt doen, het is zo fijn...maar ja...waar vind je dan ook nog eens een betrouwbaar iemand?? 

Ik begrijp wel dat we het prima getroffen hebben hoor, dat het uberhaupt mogelijk is, maar het was toch wel zoo fijn
. Charica schreef:Wij hebben nog nooit een schoonmaakster gehad.
Ik vraag me af waarom jullie je eigen 'rommel' niet opruimen?
Sorry als ik hiermee mensen op de teentjes trap, maar ik sta versteld te kijken van het aantal mensen die een schoonmaakster hebben 0_0
.
Het is voor ons ook erg luxe en ergens denk ik "ik ben 30 en moet dat toch makkelijk zelf kunnen". Maar wij werken allebei +40 uur, hebben een druk sociaal leven, zouden graag nog de rest van het huis afmaken qua klussen en de tuin moet ook nog aangepakt. We sporten ook allebei graag en in het paard gaat ook veel tijd zitten nu ik op een doe-het-zelf weide sta.
dank jullie wel voor de reacties.
Ik kan mij wel voorstellen dat je genoeg te doen hebt op een dag, en dat je na de tijd ook even iets leuks voor jezelf wilt doen ^^
Helemaal off-topic denk ik... Chubby schreef:Jammer dat Assen zo ver weg is
Citaat:charica:
jij hebt vast heel veel vrije tijd??
Vende schreef:Ik zou persoonlijk ook geen schoonmaakster willen omdat ik dan het gevoel heb dat het niet "schoon" is. Je weet nooit of iemand je aanrecht schoonmaakt met hetzelfde doekje als voor de wc....
. Mijn kamer opruimen, die van mijn broer, stofzuigen, beddenverschonen, dweilen, ramen lappen, wc's schoonmaken, badkamer schoonmaken. Keuken schoonmaken noem maar op