tis ook een onwijs lieve leuke kat..mensen moeten hem met verhuizen echt achter gelaten hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

).
Kwam hem 's ochtends op weg naar school al tegen, en beest is een heel eind met me meegelopen, maarja, ik moest naar school dus heb hem in eerste instantie laten lopen. Toen ik echter aan het eind van de middag van school naar huis liep kwam ik hem alweer zonder baas tegen.. toen heb ik hem maar meegenomen en volgens mij kwam ik toen later die dag toen ik een eindje met het beest was gaan lopen per stom toeval de eigenaar tegen die aan het zoeken was.
Die zat voor mijn studentenhuis in een bosje, en er waren al 2 katten omheen aan het cirkelen.. Beestje was nog aardig klein, dus mee naar binnen, in een kartonnen doos en op internet gekeken. Beest zat ook nog eens onder de teken
Die heb ik eruit gehaald, heb hem wat water gegeven en een paar stukjes brood, en daarna heb ik hem naar een parkje verderop gebracht, aangezien de egel niet mager was, en ook niet ziek oogde, en ook al zo oud was dat het normaal is dat ze bij de moeder weg zijn