Wat vinden mannen dan erg ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:47

Hihi sorry, maar ik vraag echt niet aan mijn vriend of hij dit of dat leuk vind staan hoor :+
Naar de pedicure ben ik nog nooit geweest en de kapper zie ik ook bijna nooit, hij gaat vaker :+
Shoppen gaat bij mij zo: ik kijk vluchtig de winkel door, kijk of ik wat leuks zie op 't eerste oog en ga anders weer weg.. :+
En gelukkig heb ik ook niet van die echte zeikvriendinnen :+ Dus mijn vriendlief heeft het niet zo zwaar als jij omschrijft haha :P

Verder wordt hij wel eens gek van de tijd die ik aan mijn paard besteed.. maar ja.. Hij z'n brommer/motorcross en ik m'n paarden.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:57

Nouja ik ga geen dingen herhalen die al gezegd zijn, maar wat ik ook erg/mateloos irritant vind is als vrouwen een verhaal vertellen over mensen die je niet kent en ze maar blijft smijten met namen (zonder die mensen even fatsoenlijk in het verhaal te introduceren) zodat het COMPLEET onnavolgbaar is.

Gelukkig zijn mannen een ster in de vaardigheid "Beämend knikken en ja zeggen" waardoor het vrouwen niet zo opvalt dat ze de aandacht allang niet meer bij hun verhaal hebben.

Roosch

Re: Wat vinden mannen dan erg ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 23:01

Oeh guilty. O:)

Oh en natuurlijk, vrouwen die zichzelf niet zijn.
Of die in gezelschap heel anders doen dan normaal.

Vrouwen..ingewikkelde wezens.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 23:16

haha zat toevallig vanavond nog tegen mijn vriend een uitgebreid verhaal te vertellen over een ex vriendin van me, hij heeft der nooit gekent goh zegt ie moet dat mens toch maar eens ontmoeten dan weet ik tenmiste waar het over gaat, want met dat eeuwige gel*l van jou krijg ik er geen hoogte meer van.

maar moet zeggen dat mijn vriend ook best lui is, heb hem laatst uitgelegt hoe die een goede brief in elkaar moet zetten (sollicitatie van zijn droom baan) dus eenmaal klaar met uitleggen, goh zegt ie volgens mij is het veel makkelijker als jij de brief voor me maakt. dus ik vol ongeloof uhh hoezo, nou heb eigenlijk niet geluisterd dit spelletje was wel erg spannend :+

kortom wat ik hem ook vertel, als ik in een klaar bui ben of emo bui hij luisterd vrijwel nooit echt maar meer half. want ook met een half verhaal snapt ie me aldus de wijze woorden van mijn vriend, volgens hem zitten de helft van de verhalen vol met onzin en de andere helft is nuttig informatie.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 02:57

Waar mijn ex ontzettend onzeker (en bloedlink) van werd, was dat ik het met een vrouw aanlegde. :))

vanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 07:25

Rawr schreef:
Nouja ik ga geen dingen herhalen die al gezegd zijn, maar wat ik ook erg/mateloos irritant vind is als vrouwen een verhaal vertellen over mensen die je niet kent en ze maar blijft smijten met namen (zonder die mensen even fatsoenlijk in het verhaal te introduceren) zodat het COMPLEET onnavolgbaar is.

Gelukkig zijn mannen een ster in de vaardigheid "Beämend knikken en ja zeggen" waardoor het vrouwen niet zo opvalt dat ze de aandacht allang niet meer bij hun verhaal hebben.

_/-\o_ _O-

of over iets blijven doorzeuren en niet iets kunnen afsluiten, het gaat maar door en het gaat maar door.. en een jaar later komt het weer boven drijven bij ze en heb je als man geen idee waar het over gaat, krijg je te horen; o en dat weet je zeker niet meer...? eeh nee dat was toch klaar?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:01

Wat voor mannen in ieder geval hilárisch is, is dat ´vrouwen´ (lees; meisjes) via sprongen naar conclusies op basis de vooroordelen uit hun eigen beperkte referentiekader onderling bepalen wat mannen vinden _O-

Tip: je kan het ook gewoon vragen aan de bron. Mannen hebben over het algemeen minder verborgen agendas en de kans op een eerlijk antwoord is groot.

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:02

MissHaffie schreef:
"Wat is er aan de hand, lieverd?"
"Niks."
"Oh. Okee."
*zucht. Dat ze dan toch doooorvragen.

Ooh, hier kan ik (als vrouw zijnde) ook knéttergek worden. Zeg gewoon wat er is, straight to the point, en niet zemelen. Ik snap ook nooit dat vrouwen willen dat er doorgevraagd worden, zeg het dan gelijk in het begin, wat is daar zo moeilijk aan?? 8)7 En als je dat niet wilt, dan moet je het niet zeggen. Tis of het een, of het ander he.

Volgens mij worden mannen daar eerder gek van. Dat vrouwen gewoon niet duidelijk zijn in wat ze willen of bedoelen of wat ze van jou willen. Maar dat je dat via vage hints of aanwijzingen had moeten oppakken.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:17

Maya schreef:
Dat vrouwen gewoon niet duidelijk zijn in wat ze willen of bedoelen of wat ze van jou willen. Maar dat je dat via vage hints of aanwijzingen had moeten oppakken.

Zie dit topic :D
Vraag het gewoon en ga er eens van uit dat wat hij zegt het antwoord is ;)

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:02

ja vreselijk!!
Of van die vrouwen die dan zaniken"je ziet toch dat ik me niet okee voel".

alsof mannen een soort extra ontvangstzender moeten hebben om al die wazige,vage signalen van vrouwen op te pikken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:03

Maar dan geloven ze dat niet, HC :D Dan zit er iets achter :roll:

Vertel eens, HC: wat vind jij erg aan vrouwen?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-04-09 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:04

Anoniem schreef:
ja vreselijk!!
Of van die vrouwen die dan zaniken"je ziet toch dat ik me niet okee voel".

alsof mannen een soort extra ontvangstzender moeten hebben om al die wazige,vage signalen van vrouwen op te pikken...

Die vind ik ook erg.
Zég het gewoon. En zeg wat er is.....

Dat geteut, daar kan ik echt gestoord van worden :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:11

Ja. urenlang lopen ze dan te zuchten,klagen en met een chagrijnige bek te kijken.
De man vraag dan wat er is...
Of ze zegt"niks"maar je weet dat er wel wat is.
Of ze flipt opeens de pan uit en haalt er de meest bizarre oude koeien bij...

(ben zelf ook een vrouw hoor...maar soms...)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:14

Yamcha schreef:
Vertel eens, HC: wat vind jij erg aan vrouwen?

Niets in het bijzonder; vind dat namelijk helemaal niet interessant. Geniet liever van wat ik wel leuk vind.
Ik heb veel geleerd van mijn paarden; als het niet leuk is stap ik opzij.

Mijn motto:
´Valse wijven...,
moet je bij wegblijven.´

:Y)

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:34

Anoniem schreef:
Ja. urenlang lopen ze dan te zuchten,klagen en met een chagrijnige bek te kijken.
De man vraag dan wat er is...
Of ze zegt"niks"maar je weet dat er wel wat is.
Of ze flipt opeens de pan uit en haalt er de meest bizarre oude koeien bij...

(ben zelf ook een vrouw hoor...maar soms...)

Ja, dan zeggen ze "niks" maar het is de bedoeling dat je dan doorvraagt..... en als je dat dan niet doet, en zegt: "oké, nou mooi dat er niks is :) " flippen ze ook! Ik vind het altijd erg ingewikkelde communicatie, het één zeggen en het ander bedoelen, en ik moet dat allemaal weten, zonder dat het mij verteld word...... pf.....

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:40

Ja Yamcha, ´valse wijven...´.
De helft van de wereldbevolking is vrouw dus al zou 99% van de vrouwen vals zijn, dan is 1% nóg heel veel keus :D

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:53

Klopt :)

Er schijnen ook vele vreselijke kerels op deze aardbol rond te lopen, maar ik ben een zeer leuke tegengekomen, waar ik erg gelukkig mee ben :D
Het topic: hoe houd je je man bij je, is op mij niet van toepassing, mijn lief wíl niet weg, en geeft mij alles wat ik wil :o

Omgekeerd koop ik lekker en goed vlees om hem te verwennen, en ben ik ook op andere vlakken zeer creatief, maar dat is niet allemaal geschikt om op een openbaar forum te zetten :o
Het is zo leuk om hem in zijn nopjes te zien, en dat verheerlijkte gezicht erbij :D

Ik krijg véél, véél meer dan ik beloon :o

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 15:58

Ik merkte bij mijn ex toch ook steeds wat onzekerheid opspelen als het over 'niveauverschil' gaat. Hij is meteen na zijn afstuderen als arbeider beginnen werken, wilde vooral niet verder studeren. Als hij op stap gaat is dat in het boerengat waar hij woont, met de mensen die hij van kleinsaf kent, en bijna allemaal net als hem meteen na hun middelbaar zijn gaan werken als arbeider.
Ik studeer, heb in een grotere studentenstad gewoond en ken daar ook heel wat mensen. Als ik op stap ga is het meestal ook daar, met de mensen die ik daar ken, en de mensen die ik daar leer kennen... één van mijn beste vrienden zit in zijn voorlaatste jaar geneeskunde, de andere is jurist bij een overheidsorganisatie, de ander is onderzoeker aan de universiteit,... De gesprekken nemen dan natuurlijk een heel andere wending dan wanneer je in een boerengat op stap gaat.

Als ik dan de volgende dag mijn 'verslag van de avond' deed bij hem, merkte ik wel dat hij zich wel 'minder' voelde. Ik heb hem vaak gevraagd en voorgesteld om eens mee te gaan met mij, zodat hij mijn vrienden daar ook zou leren kennen, maar daar reageerde hij altijd heel ontwijkend op ("dat zullen we dan nog wel zien", "ik weet niet, ik denk dat ik dan al ergens moet zijn"). Ik geloof dat dat inderdaad dus wel een moeilijk punt kan zijn voor mannen... :), maar aan de andere kant misschien ook voor vrouwen als het omgekeerde zich zou voordoen.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:46

Ik geloof dat ik ongeveer de aller ergste vriendin ben die je maar kan hebben :+ . Bij mijn relatie is het al zo gesteld dat mn vriend bij wakker worden al zegt: 'goh wat zie je er dun uit vandaag'

:D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:50

Ik weet iig waar de mijne een hekel aan heeft :+
Iig het gezeur van mij over bier drinken :D
En dan het shoppen.. Opzich vind hij dit best leuk! (pluspunt) alleen ik kijk echt 10 seconden in een winkel, zie ik niks leuks, dan ben ik gelijk weer weg.. Hij heeft hier zo'n hekel aan :o

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:06

JA!! Het gezeur over bierdrinken!! Dát is het! Volgens mij is dit een universeel man-vrouw-probleem!

Ik mekker al 6 jaar koppig aan zijn hoofd over het bier en hij negeert mijn gemekker al 6 jaar even koppig! :+

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:09

Waarom zou je zeuren over bier drinken? :o?

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:13

Omdat ie dat altijd teveel doet, hij dan vervelend wordt, vergeet dat ik besta, stinkt, pist op plaatsen waar dat niet hoort en te vaak op z'n bek gaat, op weg naar huis!

Daarom!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:17

O, ik vind het juist altijd heel komisch als mijn vriend die laatste dingen doet :)) Moet er altijd wel om lachen. Snap ook niet waarom je daar om zou zeuren :P

Dat vinden mannen volgens mij het ergst, dat gezeur en gejank en het tot in den treure uitpraten van dingen.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:20

mijn vent vindt het vreselijk als ik vraag of ie mee gaat naar de paarden :P
en hij vindt mijn boktverslaving maar alte vervelend..

en met mij op het strand lopen dat haaat ie..