Inbreken in je eigen huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:25

Wat een geluk dat je uiteindelijk toch weer binnen kwam!

Zo had ik dat ook een keer en heb samen met mijn buurman geprobeerd het raampje van de deur eruit te halen.
Kleng!!.. Raampje viel aan diggelen.. :o
Dat was niet de bedoeling.. Maar ik kon wel naar binnen :D

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:56

Zoiets heb ik een paar maanden terug ook gehad. hondlief was aan de schijterij en wilde er graag 's nachts om 03.30 uur uit. ik sta net buiten en de deur valt in het slot :( stond ik in pyama terwijl het vroor en ook nog eens begon regenen. had er gelukkig nog aan gedacht om een joggingbroek over m'n pyama aan te trekken en een jas aan te doen. maar ja, geen telefoon bij me en om om die tijd even bij de buren aan te bellen leek me ook niet zo'n strak plan. ben maar met hond naar m'n ouders gelopen aan de andere kant van het dorp. half uur gelopen en gelukkig ging m'n moeder niet naar de wc toen ik aanbelde. kreeg de sleutel en een muts en handschoenen en kon m'n weg terug naar huis vervolgen.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:09

Ik ben ook een paar keer de sleutels vergeten.. ben ik over de poort moeten klimmen..en door de hondenluik moeten kruipen. }:0
Gelukkig paste ik erdoorheen anders stond ik daar mooi. :=

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:11

Ik heb vaak zat in mijn huis 'ingebroken'
als ik ging paardrijden nam ik eigenlijk nooit sleutels mee. Want mijn ouders gaan op zaterdag meestal niet weg of anders doen ze deur niet op slot (dorpje) .. Maar soms vergeet me ma dat ik weg ben en ik nooit sleutels mee heb.. Tja, dan sta je daar.. Ben al 2 keer door slaapkamerraam van mijn broer gekropen (40 bij 40 cm met modderpoepschoenen) ook paar keer heb ik de hor gemold..(moeder neemt nooit mobiel mee en mijn pa is altijd aan het zeilen wanneer ik niet binnen kan komen :P )

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:35

Als je hele betrouwbare buren of vrienden in de buurt hebt zou je misschien ook aan hun een reservesleutel kunnen geven, dat je in geval van nood (sleutel vergeten oid) toch nog daar kan proberen voor de sleutel :D hoef je ook niet beschamend met een ladder voor je huis gaan staan of een raam in te slaan ofzo O:) :')
Hebben wij ook gedaan xD twee buren hebben de sleutel, waarvan 1 bijna altijd thuis is, dus das handig :)

RelarDevi

Re: Inbreken in je eigen huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:39

mijn 2 buren hebben onze sleutels ook al maar ze zijn helaas ook niet altijd thuis..