Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marloe_ schreef:PineAppleWat vreselijk! Zoiets wens je niemand toe.
Ik hoop echt niet dat hun dat gebeurd. Het lijkt me gewoon zo erg om hun zoveel verdriet zien te hebben.
Mijn tante was ook precies zwanger geraakt op de dag dat haar vader 1 jaar overleden was. Toen was het echt al hun wonderbaby. Dus als hij dit alles overleeft dan is het helemaal een wonderkindje.
Laten we maar hopen dat hij/zij het wel overleeft!!! Ik zag mijn nicht na die bevalling, de eerste was al heel snel weg. De ander heeft nog 7 uur geleefd. En ze bleef maar bidden dat die wel bij hun mocht blijven, maar helaas....het was zo zielig, we zaten daar met heel de familie. Ik geloof niet dat we ooit zo stil zijn geweest. Afschuwelijk..ik wens het niemand toe!!!!! Nogmaals veel sterkte voor jullie allemaal en zeker voor je oom en tante. Marloe_ schreef:Ben net terug van mijn oom en tante. Echt heel raar.. de laatste keer dat ik de dikke buik van mijn tante heb gezien.
Ze zijn best wel bang voor vrijdag. Vooral omdat deze week blijkbaar in de krant stond dat in het ziekenhuis van Nijmegen de hoogste kindersterfte is wat betreft hartoperaties!
Marloe_ schreef:Dankjulliewel allemaal!
Quellian : Het kindje zelf zal zowiezo nooit een makkelijk leven geven. De kans is groot dat het nooit zal kunnen sporten e.d
Marloe_ schreef:Ik snap uberhaupt niet waarom zulk soort opmerking gemaakt moeten worden. Houd ze lekker voor je. Wat heb je er aan om dat hier nu zo te zeggen? Niks toch..