Ik heb de folder nog steeds niet... jammer hoor, ik heb nog steeds een nieuwe zonnebril nodig, maar ik denk niet dat het echt de moeite is om nu nog te gaan.
Ik zit trouwens even op MP te neuzen en er worden ineens wel verdacht veel Guess, Diesel en RL zonnebrillen gloednieuw aangeboden zeg En mensen hebben dan nog het lef er 50 euro voor te vragen Ik snap dat soort dingen niet zo goed, sommige mensen willen ook overal een slaatje uit slaan over de rug van een ander
Sani
Geplaatst: 15-04-09 10:52
haha
ik ga dadelijk toch nog ff wat spulletjes halen bij kruidvat, ga meteen kijken of er nog wat is.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-04-09 11:48
Bij ons wordt de Kruidvat folder altijd op dinsdag bezorgd...lekker handig omdat ik er dan pas om denk erheen te gaan en altijd te laat ben met de aanbiedingen. Het is gewoon niet te geloven hoe snel alles al meteen op is.
Ik werk bij de kruidvat, maar de actie's zorgen ook vaak voor veel teleurstelling. Zoals de weekendtassen, camera's, mp3 spelers alles is zo snel uitverkocht. Je kunt je trouwens aanmelden voor de online nieuwsbrief, dan kan je het krantje al op zaterdag zien.
Szan
Geplaatst: 15-04-09 15:58
V&D verkocht tijdens Prijzencircus ook Crocs, de slippers dan.. die waren ook zo op Ik vind het maar lelijke dingen
Meetje22
Geplaatst: 15-04-09 16:02
Ik heb een paar heerlijke oerlelijke paarse crocs meegenomen Was als 1 van de eerste in de kruidvat en had dus mazzel. Ze zien er niet uit en wil er eigenlijk nog niet dood mee gevonden worden maar lopen super lekker