sex met je ex...??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:15

Hmm.. :o Break-up-sex ('t allerbeste O:) Met de tranen nog in je ogen, wetend dat dit de láátste keer zal zijn... :P )en the-week-after-the-break-up-sex vind ik nog wel kunnen.. Maar dat is dus twee keer, en niet zoals je ex het beschrijft!!

De ex van mijn vriend vond het ook nodig om hem, nadat het uit was, nog een tijd te stalken en om seks te vragen. Zelfs ondanks dat ze wist dat hij wat met mij had, stuurde ze hem nog mailtjes als: 'Ik zou echt liever alleen een seksrelatie met je willen en een paar keer per week van de wereld af willen n*uken met je, dan je nooit meer te zien en uit elkaar te gaan met deze ruzie' en 'In de voorjaarsvakantie ga ik je bellen, want ik wil met je n*uken.'
Wat was ík woest op dat kind := Raar gedrag, vind ik dat, dus voor mij: seks met je ex? Na een week niet meer :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:22

Myukii schreef:
Hmm.. :o Break-up-sex ('t allerbeste O:) Met de tranen nog in je ogen, wetend dat dit de láátste keer zal zijn... :P )en the-week-after-the-break-up-sex vind ik nog wel kunnen.. Maar dat is dus twee keer, en niet zoals je ex het beschrijft!!

Nou, dan verschillen mensen toch :D. Ik vind de 'break-up-sex' juist verschrikkelijk!! The 'after-bladiebladiebla' vind ik beter, maar dan niet een week erna, want dan voelt het nog steeds als 'break-up-sex'! Maar dat ligt er natuurlijk ook maar net aan hoelang je wat met die gast hebt gehad. Wat een namen ook hahaha...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:24

Ik heb het met mijn ex gehad. Maar dat was wel geweldig, maar we hadden elkaar ookal een halfjaar niet gezien :+ Maar ik zou het niet snel meer doen. Vind het niks en met exen verbreek ik liever het contact voor altijd. En als ik contact met ze wil dan pas als alles weer gewoon normaal is zonder gevoelens(van mijn kant). En zeker geen sex ;)

Wig_love

Re: sex met je ex...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:25

op wie slaat het dat je het beter niet kon uitmaken??

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:33

Nee, ik zal het niet doen. De kans dat er bij een van beide meer gevoelens of verwachtingen komen is te groot.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:36

tsja maik en ik doen dit ook :+

door meerdere dingen bij elkaar wist hij het ff niet meer, behoorlijk met zichzelf in de knoop en ja dat moet ie in zn eentje op zien te lossen(ging dus niet zo zeer om de relatie maar om ongeveer alles in zn leven) want dat lukt niet bij mij+mn ouders in huis, logisch.

dezelfde week als waarin hij hier wegging hadden we alweer sex gehad, en dat is alleen maar meer en vaker geworden ;)

willen beide geen ander en blijven daar dus ook netjes vanaf, het voelt ook niet verkeerd en het gebeurde eigenlijk vanzelf.
scheelt ook wel dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan en alletwee nog echt van elkaar houden, alleen ja de omstandigheden waren ff niet zo gunstig.

Zolang we er alletwee een goed gevoel bij hebben zie ik ook geen reden om hiermee te stoppen :)
doen trouwens ook nog meer dingen samen behalve alleen maar sex hebben haha ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:41

Sja... ik heb het ook gedaan, relatie was al een paar jaar over. Was gewoon een -meermalig- foutje. Zou er niet meer opzettelijk aan beginnen, je haalt er een hoop sores mee op je hals als er van zijn kant nog gevoel is (dat was bij ons ook zo).

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:46

Zoals je zelf al zegt vind je ex jou nog steeds leuk, hij stelt dan deze vraag in de hoop dat jij nog wel seks met hem zou willen zodat hij je toch niet helemaal kwijt raakt.
Het is en blijft je eigen keuze, je moet het alleen doen als je het zelf wilt.. Maar miss krijgt je ex nog hoop als jij zegt dat je nog wel seks met hem wilt. Seks is toch iets tussen geliefde vind ik.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:47

kben het met Moelie eens !

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:51

TanteCay schreef:
als je het toch fijn vindt om met je ex nog naar bed te gaan zou ik het vooral doen waarom niet..? :o :P

Hier kan ik mij wel invinden hoor :D :+

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:52

Misschien een rare vraag maar ik hoor het weleens van mannen
als je erover begind te discusseren

Sex en verliefd zijn dat zijn 2 aparte dingen hoe denken jullie daarover?

Bedoel je kunt ook seks met iemand hebben omdat je hem gewoon leuk vind toch maar niet dat je een relatie met hem wilt?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:55

SecretLIN schreef:
TanteCay schreef:
als je het toch fijn vindt om met je ex nog naar bed te gaan zou ik het vooral doen waarom niet..? :o :P

Hier kan ik mij wel invinden hoor :D :+

ik denk wel dat het heel erg ligt aan de reden waarom het je ex is.
Ik las net iets over dat het door omstandigheden uit is gegaan, dan snap ik et nog.
Maar als het bij 1 van beide echt over is, nee dan zou ik het niet willen

@ secretlin, ik vind seks iets voor 2 mensen die van elkaar houden,
Dat sommige meiden met iedereen het bed in duiken, nee dat is niks voor mij

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:56

SecretLIN schreef:

Bedoel je kunt ook seks met iemand hebben omdat je hem gewoon leuk vind toch maar niet dat je een relatie met hem wilt?

Ik kan het loskoppelen, maar vind het met een relatie erbij toch prettiger :) Met een van mijn exen ben ik eerst naar bed geweest voordat wij wat kregen, maar dat was ook niet echt een succes :+ Waarschijnlijk ook omdat hij meer gevoel had dan ik, met hem ben ik overigens nou wel vrienden :) Het is trouwens niet zo dat ik met iedereen het bed induik, mijn 2 exen zijn de enige ;)

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:02

Ik vind het een beetje wanhopig klinken.. := als je zin hebt dan kom je maar ..

Ik zou het iig niet doen, over is over.
Dan zoek je maar een ander scharelletje waarmee je gaat flikflooien maar ik zou het nooit doen met m'n ex.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:08

SecretLIN schreef:

Ben ik het helemaal mee eens, seks en gevoelens zijn 2 verschillende dingen. Seks is een behoefte, die je ook prima kunt vervullen zonder verliefd te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:19

hunter87 schreef:
maar toen vroeg die dus om een antwoord.
ik heb dus nee gezegt waarop hij dus heel erg beledigd was en tekeer ging met argumenten van joh zie je wel dat je het nooit lekker vond en bla bla bla.

Wat een huilebalk, die ex van jou!

kazary schreef:
Ik geloof dat ik hem juist had gevraagt of de relatie dus om de sex draaide in plaats van om de liefde.

Zoiets had 'ie van mij dus inderdaad ook om de oortjes gehad na zijn geblabla :j

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:24

Sonja_ schreef:
Ik vind het een beetje wanhopig klinken.. := als je zin hebt dan kom je maar ..

Ik zou het iig niet doen, over is over.
Dan zoek je maar een ander scharelletje waarmee je gaat flikflooien maar ik zou het nooit doen met m'n ex.

Ben ik het ook mee eens.

Ik zou me dan eigenlijk ook een beetje gebruikt voelen.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:02

tante_trien schreef:
SecretLIN schreef:

Ben ik het helemaal mee eens, seks en gevoelens zijn 2 verschillende dingen. Seks is een behoefte, die je ook prima kunt vervullen zonder verliefd te zijn.

Gelukkig ik ben niet de enigste die het ook zo kan zien :D

Uiteraard heb je niet zomaar seks en als je niet wilt doe je het toch gewoon niet? snap niet wat daar moeilijk aan is, en waarom is een meisje gelijk een slet als ze gewoon een keer seks met bv haar ex heeft? (mits hij wel gewoon vrijgezel is?) bedoel als je beide wilt alleen seks zie ik het probleem niet ;)
Tuurlijk heb je liever een relatie erbij maar seks ken verliefd zijn op iemand kan ik ook wel los zien hoor

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:10

Pff dus daar ben je dan nog wel goed genoeg voor?? :n
Je hebt me helemaal of niet. Ik trek dat trouwens ook niet hoor, een scharrelrelatie met mijn ex. Daarvoor zit er nog veel te veels gevoel.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:10

Even een heel stom voorbeeldje.
Ik ken iemand die is gescheiden, ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.
De eerste die ze belt als ze de weg kwijt is is hem, terwijl ze een partner thuis heeft zitten.
Laat ik het zo zeggen, het gaat heel goed en ze houd na al die jaren nog steeds van die man, maar ze moeten niet in een huis wonen.
Dan kan ik mij voorstellen dat je het niet helemaal afkapt..

En als je er beide mee kan leven, why not?

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:12

moonfish13 schreef:
Even een heel stom voorbeeldje.
Ik ken iemand die is gescheiden, ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.
De eerste die ze belt als ze de weg kwijt is is hem, terwijl ze een partner thuis heeft zitten.
Laat ik het zo zeggen, het gaat heel goed en ze houd na al die jaren nog steeds van die man, maar ze moeten niet in een huis wonen.
Dan kan ik mij voorstellen dat je het niet helemaal afkapt..

En als je er beide mee kan leven, why not?

Ze heeft dus wel een nieuwe relatie? maar belt nog wel steeds haar ex als ze in de war is?

Volgens mij heb je dan niet echt een gezonde relatie met je huidige partner.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:14

mijn ex en ik zijn niet uit elkaar gegaan omdat we niet meer van elkaar hielden, maar omdat het niet meer ging en het ons dus beter leek

het zou mij dus niet verbazen als het een keer zou gebeuren, wil er zeker geen gewoonte van maken

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:15

_Lott schreef:
mijn ex en ik zijn niet uit elkaar gegaan omdat we niet meer van elkaar hielden, maar omdat het niet meer ging en het ons dus beter leek

het zou mij dus niet verbazen als het een keer zou gebeuren, wil er zeker geen gewoonte van maken

Precies, hier hetzelfde. Maar ik ben een week, nee een maand, van slag als het gebeurt is. Is zo slecht voor mijn gevoel, het sloopt me gewoon.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:16

In jou geval zou ik zeggen nee, omdat hij nog gevoelens voor je heeft, als het al een jaar of langer uit is heb ik er nooit zoveel problemen mee O:) Als die gevoelens voor beide kanten dan ook echt weg zijn verder..

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:16

Als hij nog helemaal hotel de botel verliefd op je is, zou ik het niet doen.. krijg je alleen maar egzeik mee...

is het nou zo dat jullie het allebei niet meer zagen zitten... tja...
dan kan sex met je ex erg lekker zijn :D