Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:_Tara_ schreef:Soms mis ik 't gewoon dat ik niet als ik me verveel iemand kan bellen om iets mee te doen.
Dat heb ik ook Tara, dus ga ik het maar alleen doen maar lang niet zo gezellig.
Noah2006 schreef:Tja wat zijn vrienden nou? Wees gelukkig met jezelf. Vrienden kunnen behoorlijk lastig zijn, en blijken pas echte vrienden als je ze nodig hebt (not!).
Zelf heb ik ook nooit echt vaste vrienden, ben enigs kind, ben veel verhuisd, heb een baan waarbij ik steeds andere collega's heb, sta net een jaar op een nieuwe stal. Ik denk dat de beste remedie is: altijd positief blijven en vriendelijk! Daarnaast contact houden met oude vrienden, familie enzo werkt toch het beste. Ookal zie je ze maar weinig, je weet toch dat ze er voor je zijn.
lieniminnie schreef:bokt vind ik ook een leuk idee ja!
en ik denk dat het via hobbys toch t makkelijkst gaat. Alleen uitgaan zou ik zelf ook nooit doen. misschien kan je een vriendin laten komen en dat je samen met haar naar n kroegje gaat en wat mensen aanspreekt? Ik denk dat mensen hierdoor alleen maar denken wat leuk dat ze komt praten dan dat ze je uitlachen
houten.. ik ken t alleen omdat ik er op school zit! maar t deel wat ik ken is ook niet heel erg bruisend
lieniminnie schreef:bokt vind ik ook een leuk idee ja!
en ik denk dat het via hobbys toch t makkelijkst gaat. Alleen uitgaan zou ik zelf ook nooit doen. misschien kan je een vriendin laten komen en dat je samen met haar naar n kroegje gaat en wat mensen aanspreekt? Ik denk dat mensen hierdoor alleen maar denken wat leuk dat ze komt praten dan dat ze je uitlachen
houten.. ik ken t alleen omdat ik er op school zit! maar t deel wat ik ken is ook niet heel erg bruisend