Laatst zag ik een kenteken dat begon met VT-SX. Op zich niets bijzonders, alleen speelde ik op dat moment net een spelletje met een vriendin waarbij we met nummerborden, woorden maakten. Deze werd dus al snel "vet sexy" .
Whaha, dat "woorden maken" deed ik ook altijd, in de tijd dat ik voor stage/afstuderen elke dag op en neer naar Groningen/Friesland reed. Uit pure verveling, maar het was altijd wel grappig. Heel herkenbaar dus!
Ik weet niet of dit toegestaan is, kentekens fotograferen en vervolgens plaatsen zou het zelf niet op prijs stellen iig. Ik Tem wel even.
duikpaardje
Geplaatst: 12-04-09 14:31
Wij zagen pas een schitterende cabrio in het dorp staan, met in het kenteken : GFT. Wilde al mijn emmertje met aardappelschillen op de achterbank gaan kiepen.
Sodeletuut
Geplaatst: 12-04-09 14:33
Chiqa schreef:
Ik weet niet of dit toegestaan is, kentekens fotograferen en vervolgens plaatsen zou het zelf niet op prijs stellen iig. Ik Tem wel even.
Ik denk niet dat er mensen met terroristische ideeen achter die nummerborden aan gaan ofzo..
onze oude Volvo (is overigens niet meer te traceren via de RVD ) had het kenteken SX-24-TV Kan je wel indenken wat dat werd
In Duitsland mag je zelf je kenteken uitzoeken als je dat wilt. Geeft soms idd erg geinige kentekens. Mijn huidige auto's (ik woon dus in Duitsland ) zijn EL-QH11 voor de DAF 45 (EL kom je niet onderuit dat is het regioteken) maar de rest heet dus quarterhorse11. Quarters worden ook wel afgekort met QH. De Volvo heeft een kenteken met een betekenis, EL-AN336. Met een beetje fantasie lees je daar Andries (was mijn vaders naam, het was nl zijn auto die ik na zijn overlijden naar Duitland heb geimporteerd).
Lizz
Geplaatst: 12-04-09 14:39
Ik kom geregeld nummerborden tegen met in het midden HKH (hare koninklijke hoogheid) vind het wel grappig
En wat iemand anders al zei, ik maak ook altijd woorden van nummerborden, vooral als ik mij verveel
Sodeletuut
Geplaatst: 12-04-09 14:40
Lizz schreef:
En wat iemand anders al zei, ik maak ook altijd woorden van nummerborden, vooral als ik mij verveel