wie is nog meer bang voor grote dikke spinnen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallout

Re: wie is nog meer bang voor grote dikke spinnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 09:53

Ik ben ook wel eens bij de buren gaan zitten omdat er een spin in de woonkamer zat en me ouders niet thuis waren om m weg te halen en me buurtjes t ook niet durven :=

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:03

Haha, ik vroeg me ook al af of het weer tijd voor de spinnen was? Ben er alweer 3 tegengekomen, 2 waren gelukkig al dood ( heb twee huiskatten, dat scheeld ) de derde leefde wel nog, me hond geroepen en die pakt alles in de mond wat op de grond ligt in de hoop dat het eten is, erna bleef de spin stil liggen en heb ik hem gauw in de wc gegooid. Met een hele dikke laag wc-papier en hem nog 2 x te hebben laten vallen terwijl hij 1 meter van de wc aflag.
Op zo'n momenten ben ik helemaal niet blij dat ik op mezelf woon :P

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:06

Ik ben ook als de dood voor spinnen en ze hoeven niet eens groot en dik te zijn. Bah, groot minpunt van de zomer. :=

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:08

hahah die badkamer verhalen ik krijg er de rillingen van!!

Vroeger stond mijn pony ook een een spinnen stal.. bahbah.. zeker als het al donker is en de tl verlicht bijna niks om dat het zo koud is..en je voelt van die webben in je haar!!

Durf een spin op zich ook nog wel te vangen in een bakje.. maar ben altijd zo bang dat die dingen gaan rennen!

Ohwja en met de gedachten dat iedereen jaarlijks snachts spinnen op eet zijn zijn slaap!! moet er niet aan denken!

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:19

oh ik vindt ze ook echt vreselijk, vooral die grote dikke zwarte :r ! ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik zie deze week ineens meer spinnen, aargh!! afgelopen week ging ik werken(schoonmaken bij iemand thuis) en die hebben zo'n uitstortgootsteen waarin 2 sponzen lagen. ik had de ene er al uitgevist en stak me hand vervolgens naar de volgende uit, en toen zag ik ineens zo'n enorme joekel erop zitten,gatver :oo :') ! snel de vaas er overheen gezet, en gewacht tot de man des huizes hem heeft opgeruimd hahah :=

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:27

Ik ben Panisch voor spinnen! Ik durf niet eens naar een plaatje van een spin te kijken en al helemaal niet op t.v.
Nee ze zouden geen grapje moeten uithalen bij mij met een spin.Weet niet wat ik dan zou doen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:34

We hebben het wel over grote spinnen, en die van gisternacht hier in huis was echt groot. Maar ben helaas ook fobisch voor kleine spinnen.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:38

Niet alleen bang voor grote spinnen maar ook voor kleintjes.
Als ik een spin in huis zie dan moet die dood anders heb ik geen rust. Ik ben ook iemand die de auto in de prak zal rijden omdat er een spin voor mijn neus bungeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:38

Ik krijg echt de kriebels van dit topic... Gelukkig hoef ik hier alleen heel blij de kater te roepen, kan ik de verdere afhandeling aan hem over laten :D

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:40

Ik ben er niet bang voor ofzo, maar ik kan nou ook niet zeggen dat ik het erg prettig vind als er een grote spin op de muur zit :+

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:42

Ik vind ze echt verschrikkelijk. Ik hoef maar zo'n dikke zwarte spin te zien en ik wordt gelijk helemaal spastisch. := En durf niet meer in die ruimte te komen voordat dat beest is uitgeroeid. :Y)

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:48

Die grote dikke spinnen vind ik ook verschrikkelijk! Vooral van die lekkere grote zwarte huisspinnen. Brr.. :=

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:52

Die grote dikke spinnen kunnen ook behoorlijk hard rennen.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:02

ik zat laatst bij een vriend en opeens zat daar een hele grote nog geen 2 meter van me af..
Ik tilde automotisch mijn benen omhoog en vroeg of die vriend van me die spin weg wou halen..
Toen zei hij dat hij er wel op ging staan, maar er zelf ook bang voor is :+

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:12

Nou ik kan je vertellen dat ik niet zo lekker geslapen heb naar het hele feest van gister :7 :=
heb wel 10x de muren nagekeken, de zijkanten waar nog een kier zat tussen mijn bed en de muur dichtgestopt :+
nouja met veel moeite omdat ik toch wel moe werd heb ik het nachtlampje maar uit gedaan :o
maar veel wakker gelegen :+ echt lekker slaap je dan niet, met in gedachte dat als er 1 zit, er vaak nog 1 zit.. :=

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:16

Ik heb laatst de boel bij elkaar gegild omdat er een heule grote (lees: 8 á 10cm) voorbij kwam banjeren. :o
Heb hem uiteindelijk gevangen en buitengezet, want doodmeppen mislukt geheid. :=

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:18

Haha ik niet;
In onze Studiezaal zat laatst echt een megagrote, ik denk zo'n 8CM echt de diktste die ik ooit had gezien. Iedereen meteen rennend naar de andere kant van de studiezaal met de tekst 'maak hem dood maak hem dood!!!' Dus ik er heen met een glaasje, spinnetje erin gestopt en naar buiten gebracht. Studiemensjes konden weer rustig ademen.

Nee ik ben totaal niet bang voor ze, maar ik snap wel dat men ze eng vindt.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:22

Toch best grappig om te zien hoeveel mensen spinnen eng vinden. :=

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:42

Grote dikke spinnen!?

En wat dacht je van die kleine?
Die super snelle rotdingen met 8 poten waar je gewoon de bibbers van krijgt als je t alleen al ziet bewegen !!

Bah, gister liep er een spin over de muur op de gang, toen durfde ik de ganglamp niet uit te zetten omdat ik m dan niet meer kon zien..

Dus toen echt suuper snel t licht uit gezet en naar mijn kamer gerend en daar heb ik alle hoekjes en gaatjes nagekeken op spinnen.. :o

En toen ik wou gaan slapen leek het alsof ik overal spinnen voelde dus ik zweette me kapot van angst vannacht hoor..
Pfoeh..

Of laatst zat er een super dikke bruine spin waar ik stond achter de service balie op mijn werk, wist niet hoe snel k weg moest komen daar!!
Ik helemaal in paniek, komt collega eraan en ik zeg zo; spiinnnn!!!
En ze pakt m ook nog zo lekker rustig op en loopt er heel kalm mee naar buiten..
Nou ik had t niet meer ;(

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:49

Ik vind ze ook vréselijk. Hoe groot of klein ze ook zijn :+
Vroeger pakte ik ze alemaal met mn hand, en vond ik ze super. Maar dat kan ik me nu echt niet meer voorstellen :P

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:53

Ik ook, jakkie ik vind ze zo eng.. Niet alleen die grote dikke, die kleinen ook :P . Laatst tilde ik een boek op in mijn bed om te lezen, komt er een spin vanonder aan sjezen (het rijmt :+ ). Ik naar beneden rennen, of mijn moeder alsjeblieft die spin komt weghalen. Ik vind het zielig om ze dood te meppen :') .

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:55

Ik ben bang voor ieder soort spin. Vooral ook voor rennende en springende spinnen :o

Wordt nog wat op kamers volgend jaar :+ :Y)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:57

Ben er ook bang voor.
Maak ze ook allemaal dood. Hoef ze niet in me huis of op me slaapkamer. In de stal mogen ze blijven maar niet op me kamer :)
En wist je dat die echt grote ook (bijna) altijd met ze 2e zijn. brrr

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:59

Had gister echt zo'n superdikke grote zwarte huisspin op de muur zitten, had gelukkig visite en die moest m doodmaken van mij :+
We hebben er een boek opgegooid en vandaag kwam mijn vriend thuis en die heeft hem op mogen ruimen...

Wordt idd wel een beetje zenuwachtig voor de 2e :oo

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 12:02

Dat vind ik echt het ergste van die grote spinnen; ze zijn altijd met meerdere. Brrrrrrrrr
Me broertje is er totaal niet bang voor (helaas) dus die pakt regelmatig een spin en gooit hem naar me toe. Dan ga ik echt helemaal spastisch het hele huis door en meestal beland ik dan in de tuin omdat ik niet meer naar binnen durf tot ie dood is :+ .
Leuk joh, broertjes _-:(