Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MissHaffie schreef:Je klinkt een beeetje gefrustreerd, Geerke.
Die vrouwen zijn dan niet per se net zo erg.
Niet iedere vrouw weet dat de vent in kwestie gebonden is, of heeft zelf een relatie.
En bovendien, wat is er over van het principe 'een band opbouwen met elkaar'?
Banden zijn niet zo eenvoudig te verbreken. (ja, goed, sommige kerels zijn natuurrampen en kunnen alles voor elkaar krijgen.. maar bon..)

). Ik vind dat veel vrouwen een bepaald toekomst plaatje voor zich hebben en willen dat de man daarin mee gaat. 
Suzanne F. schreef:Een man kan je niet dwingen bij je te blijven. Wees jezelf en speel niet iemand anders om leuker over te komen of om te zorgen dat hij bij je blijft.
Wees puur en eerlijk, blijf bij jezelf.

.
. cctje schreef:Niet naïef zijn en de juiste man voor jezelf uitkiezen.

Huertecilla schreef:cctje schreef:Niet naïef zijn en de juiste man voor jezelf uitkiezen.
Uitkiezen??
Lijkt míj dat ´die´ man zelf bepaalt waar HIJ voor kiest. Je hebt daar NUL zeggenschap over.
*knip*
Sorry, HC, dat slaat echt nergens op. Ik heb mijn man zeker wel uitgekozen - en hij mij. Wederzijds. Allebei een keuze gemaakt.
Huertecilla schreef:cctje schreef:Niet naïef zijn en de juiste man voor jezelf uitkiezen.
???
Uitkiezen??
Lijkt míj dat ´die´ man zelf bepaalt waar HIJ voor kiest. Je hebt daar NUL zeggenschap over.
Je kan zélf kiezen voor welke persoon jij aantrekkelijk wil zijn. Het enige wat je zelf kan doen is het aantrekkelijk maken om voor joú te kiezen. Je krijgt wat je beloont![]()
hc