De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:38

Niet naïef zijn en de juiste man voor jezelf uitkiezen.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:38

Inderdaad jezelf zijn, niet claimen, gewoon allebei een eigen leven houden en eigen vrienden en hobby's.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:39

jee...misschien ben ik wel gefrustreerd...kan best....ik kan er volgende week weer heel anders over denken(ik hoop het...)

je hebt wel gelijk dat sommige mannen die vreemd gaan gewoon verzwijgen dat ze een relatie hebben...

Een kennis van mij,vrijgezelle vrouw,heeft alleen maar vluchtige relaties met getrouwde mannen(one-night stands)
De laatste was even op vakantie in nederland en had vrouw en pasgeboren baby achtergelaten in new zeeland.....hij moest even bijkomen...en hoe....
Vandaar dat ik misschien wat sceptisch ben,ik vind dit zo triest voor die arme vrouw die waarschijnlijk rondloopt met wallen onder haar ogen omdat de baby s'nachts huilt.....en wat doet manlief?....juist....de bloemen buiten zetten...wat een wereld!

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:43

Wat je moet doen? Helemaal niets.

Of hij vindt je leuk zoals je bent en wat je doet en blijft gewoon lekker bij je en als je er moeite voor moet doen dan kun je hem beter gewoon lekker laten gaan. :wave:

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 18:43

Mag ik er even op wijzen dit topic gaat niet over hoe SLECHT mannen zijn, dit gaat over hoe je ervoor zorgt dat de man bij je blijft? Graag ontopic blijven. :)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:46

Vast binden of chanteren :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:46

oja...sorry....ik probeer je juist te waarschuwen....ik zal het niet meer doen...

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:47

MissHaffie schreef:
Je klinkt een beeetje gefrustreerd, Geerke. :D

Die vrouwen zijn dan niet per se net zo erg.
Niet iedere vrouw weet dat de vent in kwestie gebonden is, of heeft zelf een relatie.

En bovendien, wat is er over van het principe 'een band opbouwen met elkaar'?
Banden zijn niet zo eenvoudig te verbreken. (ja, goed, sommige kerels zijn natuurrampen en kunnen alles voor elkaar krijgen.. maar bon..)

We gaan even lekker met ze Join-uppen :D :D :D

Nee grapje :D
Antwoord op de vraag van TS: Ik zou het niet weten, dus ik lees mee :D

Neej

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:13

Ik weet niet, mijn vent die blijft maar, hoe vervelende ik ook ben :')

Nee even serieus, een man die niet wíl blijven, blijft toch niet denk ik.. De mijne wil blijven, dus die blijft.. Zal ook wel een beetje met leeftijd te maken hebben? Een vent van achterin de 20 zal eerder willen settelen dan een jonger exemplaar gok ik zo :P

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:43

Mijn ex was 31 :=
Maar denkt dat ie 17 is. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:46

Een man kan je niet dwingen bij je te blijven. Wees jezelf en speel niet iemand anders om leuker over te komen of om te zorgen dat hij bij je blijft.
Wees puur en eerlijk, blijf bij jezelf.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:55

Wanneer je je anders voor moet doen om iemand bij je te houden, klopt er iets niet. Ik denk dat een man bij je wil blijven omdat je hem de ruimte geef zichzelf te blijven. Veel vrouwen willen meteen de strijd in zetten om hun man te veranderen en "te kneden" ( zoals dat ook wel eens subtiel wordt omschreven ~~}> ). Ik vind dat veel vrouwen een bepaald toekomst plaatje voor zich hebben en willen dat de man daarin mee gaat.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 23:01

MissHaffie schreef:
Vastketenen met handboeien aan een bed en alleen loslaten voor eh.. activiteiten.

Hoeft niet :Y) (het los maken bedoel k dan he) Verder gewoon niet te hard proberen om er iets van te maken. Op elk potje past een deksel ;)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 23:07

Suzanne F. schreef:
Een man kan je niet dwingen bij je te blijven. Wees jezelf en speel niet iemand anders om leuker over te komen of om te zorgen dat hij bij je blijft.
Wees puur en eerlijk, blijf bij jezelf.

Helemaal mee eens. Met als toevoeging: houdt rekening met elkaar en laat de ander ook merken dat je dat doet.

Kortom, houd je eigen leven maar leef niet langs elkaar heen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 23:53

Aangezien ik het zelf niet weet heb ik even een vriend verwezen naar dit topic. Hij gaf als antwoord:

Je moet lief, eerlijk, betrouwbaar zijn en respect hebben :D

Suc-6 :P

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:45

Vanaf het begin jezelf zijn, dan kan het nooit tegenvallen..

En natuurlijk hem regelmatig eten geven en nooit teveel kleren aandoen :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:16

In het verlengde van de tip van SuzanneF: doe gewoon jezelf zijn en laat hij zich maar zorgen maken of jij nog wel bij hem wilt blijven :).

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:31

cctje schreef:

???

Uitkiezen??

Lijkt míj dat ´die´ man zelf bepaalt waar HIJ voor kiest. Je hebt daar NUL zeggenschap over.

Je kan zélf kiezen voor welke persoon jij aantrekkelijk wil zijn. Het enige wat je zelf kan doen is het aantrekkelijk maken om voor joú te kiezen. Je krijgt wat je beloont :)*

Dit geldt ook wanneer je een betenisvolle relatie met iemand hebt. Je hebt núl recht om te bepalen wat een ander wel/niet mag/moet; iedereen heeft het recht op beslissingsvrijheid.
Jij en jouw partner(s).
´Ja meer ik vind dat hij/zij niet mag..´ of ´- wel moet....´ Dat is zíjn/háár keuzevrijheid! Maak het de positieve moeite dat hij/zij dat niet/wel doet en verder is het joúw keuze om er wel/niet mee te leven.

Je krijgt wat je beloont en je bepaalt zelf wat/hoe jij wil belonen en wat jíj daarvoor over hebt.

hc

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:32

Kerels = urenlange sex en lekker te eten krijgen :Y) haha
Nee even serieus. Zoals al eerder is gezegd, je kunt een man niet dwingen. Wees gewoon jezelf. :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:42

moeite doen om hem te houden?

Lekker de deur uitschoppen als ie 'buiten de deur gaat kijken'

Graag of niet hoor :+

'denk je dat het ergens anders beter is? Dan moet je vooral gaan, daaaaag'

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:47

Huertecilla schreef:
cctje schreef:

Uitkiezen??

Lijkt míj dat ´die´ man zelf bepaalt waar HIJ voor kiest. Je hebt daar NUL zeggenschap over.
*knip*

Sja. En de vrouw heeft niks te kiezen? :roll: Sorry, HC, dat slaat echt nergens op. Ik heb mijn man zeker wel uitgekozen - en hij mij. Wederzijds. Allebei een keuze gemaakt.

Verder is het wel zo: de juiste man loopt niet weg. Voor de rest doe je er toch niks aan. Wat niet wil zeggen dat ik er niet aan werk om mijn huwelijk goed te houden - allebei een beetje je best doen voor elkaar ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 14:24

jezelf blijven en vooral niet zeuren... als mannen ergens een hekel aan hebben :+ als jij ergens over zeurt sluiten ze zich af en horen ze je niet meer, of ze worden het zo zat dat ze een niet zeurend exemplaar gaan zoeken :Y) Je kunt beter gewoon mededelen wat je wel/niet vind/wilt in plaats van zeuren :D

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 14:34

Huertecilla schreef:
cctje schreef:

???

Uitkiezen??

Je kan zélf kiezen voor welke persoon jij aantrekkelijk wil zijn. Het enige wat je zelf kan doen is het aantrekkelijk maken om voor joú te kiezen. Je krijgt wat je beloont :)*

hc

Euhm, PARDON? De vrouw heeft daar NUL zeggenschap over? Dus de vrouw is een naïef schaap dat door de man "verkozen" wordt om zijn vrouw te zijn? In een relatie kies je er beiden voor om bij elkaar te zijn en als het maar één van de twee is die de keuze maakt is er iets behoorlijk mis!

Bovendien, je kiest nóóit voor welke persoon jij aantrekkelijk bent, behalve als je een hoofddoek op hebt. Hoe kun jij nou bepalen of iemand jou aantrekkelijk vindt of niet? Net zoals je zegt, je kunt niet voor een bepaald persoon beslissen wat hij wel of niet kan of wel of niet doet.

Ik bedoel met de opmerking van de juiste man uitkiezen, dat er, vooral op jonge leeftijd, nog veel naïviteit onder vrouwen is waardoor een vrouw snel valt op een man die vanaf het begin al niet van plan is om te blijven (oftewel: vrijwel alleen met zijn geslachtsdeel denkt) en vervolgens loopt de klagen dat het een ignorante aap is die haar gebruikt heeft. Eigen schuld denk ik dan, had je vanaf het begin maar met je verstand nagedacht in plaats van je gevoel, hoewel dat zeker niet makkelijk is en een fout is die vele vrouwen maken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 14:42

cctje: Sorry, maar 'behalve als je een hoofddoek op hebt'? Dat is wel érg kort door de bocht hoor. Het is heus niet zo dat iedereen met een hoofddoek wordt uitgehuwelijkt.

HC: Ik dacht dat er ooit onderzoek is gedaan wie wie koos. Jammer genoeg kan ik het onderzoek niet meer terug vinden op internet.

En verder: Hoe zorg je ervoor dat hij bij je blijft. Uhm... Geen idee eigenlijk! Denk dat je het beste gewoon jezelf kan zijn en de ander zijn eigen vrijheid ook moet gunnen. What you give is what you get!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 14:49

Niet zeuren, niet zeiken, niet chagrijnig worden, heel erg lief zijn, veel knuffelen & kriebelen, veel complimentjes geven, veel seks idd. Zorgen dat je er op en top uitziet natuurlijk.

Na een tijdje word dit bij mij altijd wel minder hoor, maar dan zijn ze meestal toch al helemaal verliefd. :+