Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

WolinLotte schreef:@Mas: Die is ook leuk..
Ik heb het gewoon echt niet op JG, ze zijn dwingend naar wat ik heb ervaren.
Wij hadden 3 weken terug ook weer JG aan de deur en mijn jongste broertje deed open... kreeg een blaadje in zijn handen gedrukt en ze begonnen aan één stuk door te praten over God etc... Mijn broertje zei beleefd (ik luisterde mee) dat hij het blaadje niet hoefde en dat hij niet geïntresseerd was.. De JG werd kwaad op mijn broertje, gooide het blaadje bij ons naar binnen en hield zijn hand tegen de deur, dat was gewoon echt de grens. Ik heb het helemaal niet op JG, prima ieder zijn eigen ding, maar om nou kinderen van 12 jaar bang te gaan staan maken ben je bij mij aan het verkeerde adres. Mijn broertje was overdondert en wist niet wat hij moest zeggen, behoorlijk onder de indruk van de uitval van de JG.
Zij boos, dan ik ook boos.. wat een pannenkoek zeg aan de deur!!
Heb ze goed verteld dat als ik ze nog een keer zou zien, ze het zouden bezuren. Goddomme nog an toe..
__Nathalie__ schreef:je hebt het niet niet op de jg je hebt het niet op de persoon die jg is die bij je voor de deur staat dat is wat anders.
je kunt niet iedereen over een kam scheren omdat ze bij hetzelfde geloof horen.
MelanieB waar lees jij dat ik 30 keer langs de zelfde deur ga?
Waar lees jij uberhaupt dat ik langs de deur ga?
WolinLotte schreef:Margreet schreef:Ik heb geen deurbel. Dat heeft voordelen!
Wat een rust
Tot nu toe zijn mijn ervaringen alleen maar goed in de zin dat ze niet opdringerig waren oid.

WolinLotte schreef:@ Maar de ervaringen van mensen zijn over het algemeen zo, dat we onze bedenkingen hebben bij JG..