Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Morrow_Less schreef:Fiffill schreef:Neeeee Sas.![]()
Ik haat openingszinnen.
Overigens, kan iemand mij eerder vertellen hoe je mensen niét versierd?Op de een of andere manier denken mensen zo vaak dat ik ze sta te versieren......
Ik zit onder het praten vrij veel aan mensen, maak veel oogcontact etc. (schijnbaar) maar zo ben ik nu eenmaal, is hardstikke onhandig soms.
Een bordje om je nek hangen 'ik versier niet, ik ben gewoon enorm sociaal'.

: Jongen: Heeejj, ik ben peter. Ik: ooh naja daar kun je ook niks aan doen.
Fiffill schreef:Dan is het toch helemaal simpel?
Gewoon lekker jezelf blijven.Dat is 't belangrijkste vind ik.
Ik blijf niet mezelf, ik blijf eindeloos hangen in de hard-to-get cliche's.
Volgens mij heeft "hij" nu het idee dat het mij allemaal geen bal interesseerd, wat eerst ook mijn bedoeling was. Maar ik geloof dat dat niet helemaal de juiste aanpak is
Lyonesse schreef:Fiffill schreef:Dan is het toch helemaal simpel?
Gewoon lekker jezelf blijven.Dat is 't belangrijkste vind ik.
Hmm, ja, dat is nou net mijn probleemIk blijf niet mezelf, ik blijf eindeloos hangen in de hard-to-get cliche's.
Volgens mij heeft "hij" nu het idee dat het mij allemaal geen bal interesseerd, wat eerst ook mijn bedoeling was. Maar ik geloof dat dat niet helemaal de juiste aanpak is
of ik vind dat 't wel eens tijd word dat wij gezellig een filmpje gaan kijken en er een romantisch (film)avondje van maken? of uiteten of ben creatief/wat je leuk vind? 

daantje99 schreef:Haha ik heb altijd dat mensen me aan me voorstellen en dan een openingszin willen verzinnen.. en dat lukt dan op de een of andere manier niet.
Weetje wat ook een hele leuke is: Jongen: Heeejj, ik ben peter. Ik: ooh naja daar kun je ook niks aan doen.
en dan heel droog weglopen.

Heb het niet eens door 

Fiffill schreef:Ik stap meestal vrij meteen op iemand af.Volgens mij ben ik best straight to the point met dat soort dingen.
. Het hard-to-get spelletje zal ik zelf nooit toepassen geloof ik, daar ben ik te eerlijk en te veel straight to the point voor. Als ik iemand interessant vind, dan zal die persoon in kwestie dat ook redelijk snel weten. Heb al meerdere malen gemerkt dat mannen dat wel weten te appreciëren.
, maar de point blijft wel dat hij na vijf minuten voor mij stond! (conclusie: mannen zijn makkelijk!)