Je beste versiertip?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 20:23

@fiffill: Volgens mij zijn de wel de klassieke kenmerken van versieren ja :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:24

Versiertrucs had ik niet echt.
Maar als ik iemand leuk vond die ik al eens had gesproken hielp had deze zin wel: "Wil je wat drinken? Doe mij maar een cola!"

De meeste konden er wel om lachen :P
Wel altijd een drankje terug geven natuurlijk^^

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:25

absque_dubio schreef:
Maar dat van Henrieke, zijn dat punten waardoor je (onbewust) aantrekkelijk word voor die ander dan? :+

Je wordt er niet mooier of lelijker van, hoogstens interresanter, je valt op en onbewust gaat het contact tussen jou en de ander beter. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:26

Morrow_Less schreef:
Fiffill schreef:
Neeeee Sas. :') :') Ik haat openingszinnen. :+

Overigens, kan iemand mij eerder vertellen hoe je mensen niét versierd? %) Op de een of andere manier denken mensen zo vaak dat ik ze sta te versieren...... :') Ik zit onder het praten vrij veel aan mensen, maak veel oogcontact etc. (schijnbaar) maar zo ben ik nu eenmaal, is hardstikke onhandig soms. _O-

Een bordje om je nek hangen 'ik versier niet, ik ben gewoon enorm sociaal' :D .

Da's een goeie. :')

Ach, zijn vaak mensen die ik dan nog niet ken en waar ik vaak bevriend mee raak.... zoals laatst nog een vriend van me: "Goh, ik dacht eerst die zit me te versieren, maar later kwam ik erachter, dat is gewoon Bente!" _O-

_Henrieke

Re: Je beste versiertip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:27

Dat zeggen mijn vrienden ook, sommige meiden hebben dat gewoon; natuurlijke flirts.
Ergens wel leuk, maar vaak ontzettend irritant. :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:28

Het is ook wel handig hoor - ik heb iig nog nooit moeite moeten doen om iemand te versieren die ik leuk vond - maar je hebt zo vaak mensen achter je aan die je niet achter je aan wilt hebben. _O-

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:41

Begrijpelijk.
En leg dan maar eens uit dat je echt niet in de ander geïntresseerd bent.

'ja maar je versierde me dui-de-lijk!'
'Ja maar dat was niet de bedoeling'
'ja maar je deed het wel, dus je MOET me wel leuk vinden' :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:42

Precies, ik haat het soms zo. _O-

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:46

Wat hebben we het toch zwaar. :')

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:48

_Henrieke schreef:
Wat hebben we het toch zwaar. :')

En bij mij wil het maar niet lukken

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:50

Haha ik heb altijd dat mensen me aan me voorstellen en dan een openingszin willen verzinnen.. en dat lukt dan op de een of andere manier niet.

Weetje wat ook een hele leuke is :P : Jongen: Heeejj, ik ben peter. Ik: ooh naja daar kun je ook niks aan doen.

en dan heel droog weglopen.

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:51

Oefening baart kunst ;)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 20:53

Enne, wat als je jongen/meisje in kwestie al kent en de openingszinnen, contact leggen of eerste date niet meer nodig zijn? :P

Tashaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:53

Hahaha, oefening baart inderdaad kunst :j !
Verder gewoon zeker van jezelf zijn, lekker jezelf zijn, dat is het belangrijkste denk ik.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:54

Dan is het toch helemaal simpel? :Y)

Gewoon lekker jezelf blijven. :D Dat is 't belangrijkste vind ik.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 20:57

Fiffill schreef:

Hmm, ja, dat is nou net mijn probleem :') Ik blijf niet mezelf, ik blijf eindeloos hangen in de hard-to-get cliche's. :+ Volgens mij heeft "hij" nu het idee dat het mij allemaal geen bal interesseerd, wat eerst ook mijn bedoeling was. Maar ik geloof dat dat niet helemaal de juiste aanpak is :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:59

Wat is er dan gebeurd met het gewoon tegen elkaar praten over hoe je je voelt? :Y)

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:00

Op msn kun je altijd leuk flirten, je kunt je reactie beter overdenken, en op een of andere manier gaat het vaker makkelijker via sms of msn..xD
Hoorde ik :=

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:01

_Henrieke schreef:
Op msn kun je altijd leuk flirten, je kunt je reactie beter overdenken, en op een of andere manier gaat het vaker makkelijker via sms of msn..xD
Hoorde ik :=

Dat is een feit :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:01

Hard to get, dat vind ik echt niks. :+ En sommige mannen vatten subtiele dingen nu eenmaal niet zo op. _O- Je kan het ook gewoon zéggen. :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:06

Lyonesse schreef:
Fiffill schreef:

Hmm, ja, dat is nou net mijn probleem :') Ik blijf niet mezelf, ik blijf eindeloos hangen in de hard-to-get cliche's. :+ Volgens mij heeft "hij" nu het idee dat het mij allemaal geen bal interesseerd, wat eerst ook mijn bedoeling was. Maar ik geloof dat dat niet helemaal de juiste aanpak is :')

gewoon straight to the point? en wanneer gaan wij nu een keer naar de bioscoop? :D of ik vind dat 't wel eens tijd word dat wij gezellig een filmpje gaan kijken en er een romantisch (film)avondje van maken? of uiteten of ben creatief/wat je leuk vind? :D

hard to get vind ik zo.. hmm... als je weet dat ik je leuk vind.. dan doe toch niet zo moeilijk :P

M_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:11

Ik bezit ook een natuurlijke flirt, vaak erg onhandig maar soms wel leuk :D

Alleen is het versieren meer een 'spel' geworden, als je ze kan krijgen zijn ze gelijk niet meer intressant

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:13

daantje99 schreef:
Haha ik heb altijd dat mensen me aan me voorstellen en dan een openingszin willen verzinnen.. en dat lukt dan op de een of andere manier niet.

Weetje wat ook een hele leuke is :P : Jongen: Heeejj, ik ben peter. Ik: ooh naja daar kun je ook niks aan doen.

en dan heel droog weglopen.

Of zo:
Jongen: Heeeej, ik ben peter: Jij: Oh, ik niet :D
en dan droog weglopen :')

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:15

Haha ik flirt ook onbewust.. Errúg vervelend :=
Doe het ook als ik op de fiets ziet of ergens loop.. Iedereen uitdagend uit kijken van "come & get me" ofzo.. :') Heb het niet eens door _O-

Maar dan heb je idd vaak mensen die ongewenst achter je aan komen :Y)

Die van "hoi ik ben Peter" "ach naja daar kan je ook niks aan doen toch!" GEWELDIG _O-

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:25

Fiffill schreef:
Ik stap meestal vrij meteen op iemand af. :Y) Volgens mij ben ik best straight to the point met dat soort dingen. :P

Herkenbaar :D. Het hard-to-get spelletje zal ik zelf nooit toepassen geloof ik, daar ben ik te eerlijk en te veel straight to the point voor. Als ik iemand interessant vind, dan zal die persoon in kwestie dat ook redelijk snel weten. Heb al meerdere malen gemerkt dat mannen dat wel weten te appreciëren.

De truc met het oogcontact werkt fantastisch goed. Niet, zoals iemand hier eerder zei, maximum drie seconden. Gewoon kijken, echt DURVEN kijken, totdat je merkt dat hij echt doorheeft dat je kijkt... Veel mannen zijn niet gemaakt om 'subtiel' kijken door te hebben. Ofwel weten ze niet zeker of dat er wel naar hun gekeken wordt, waardoor ze toch die stap niet durven zetten, omdat ze niet zeker zijn. Je moet dan natuurlijk wel durven. Ik heb deze eens met een vriendin van mij uitgetest tijdens het uitgaan, zowel zij als ik zijn nogal straight to the point, en we wilden eens testen hoe makkelijk mannen te verleiden zijn. Eerste test: oogcontact, op de manier hierboven omgeschreven. Ik had er een enorm knap exemplaar uitgekozen (natuurlijk zonder vriendin aan zijn zijde): na vijf minuten stond hij voor mij, 'wil je iets drinken van mij?'. Heb er eentje gedronken van hem en heb dan braaf opgebiecht wat ik aan het doen was :D, maar de point blijft wel dat hij na vijf minuten voor mij stond! (conclusie: mannen zijn makkelijk!)

Ik ben zo bv ook een tijdje wat verliefd geweest op een jongen die ik met het uitgaan telkens tegenkwam. Via zijn vrienden had ik al meer dan eens subtiel (ahum..) vernomen dat het toch wel wederzijds was. Maar de jongen in kwestie was echt redelijk verlegen, die eerste stap zetten was voor hem volgens mij een hel. Ik ben dan op een gegeven moment gewoon naar hem gegaan, met de uitleg: 'makker, ga je me nu ooit nog kussen of ga je blijven wachten?'. Jongen helemaal uit zijn schoenen geblazen, maar het had wel het gewenste effect :o