Hier word ik echt niet goed van!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:39

[***] schreef:
Oh ik word hier zo kwaad van he! Heb al eerder zoiets gezien (eerder een filmpje van amerika, dat een meisje finaal in elkaar werd geslagen) Maar ook wel in reallife meegemaakt, toen is die jongen dus wel doodgetrapt...
Verschrikkelijk gewoon!
Ik weet niet wat ik zou doen, of gewoon heel hard schreeuwen en vragen of mensen willen helpen.
Kom op.. er zijn zat mensen in de bus die wel kunnen helpen, je staat met z'n 10en toch wel sterker dan die kleine jochies?

Oh ik moet er nog eventjes bijzetten, dat deze jongen die dood is geslagen. Toen juist is opgekomen voor iemand anders.. en hij eindigde met de dood...

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:32

ik kan hier echt niet tegen! Mijn bloed gaat hiervan koken echt waar.
Opzouten met dat soort gajes.
Waar slaat het op? Echt niet te begrijpen!

@ [***]: Zo dat is ook erg! en al helemaal omdat hij degene was die hielp! Zo erg!

Of ik ertussen zou springen.. ik weet het niet.
Ik kies wel voor mijn eigen veiligheid.

Zelf heb ik in een situatie gezeten dat ik en mijn vriend naar huis fietste na een avondje stappen.. en er fietste 2 jongens langs die echt ruzi zochten. Nou mijn vriend maakte een opmerking en zij draaide om en kwamen op ons af.
Nadat ik bijna met fiets en al voor een taxi was geduwd(echt waar schrok mij helemaal wilt) toen werd mijn vriend echt boos en gaf al fietsend een van die jongens een duw. Waarop die jongen mijn vriend een klap om zijn hoofd gaf(en een scheur in zijn oor overhield).
Naja een worsteling tussen mijn vriend en een van die 2 jongens.. Toen wilde de oudere broer er ook op af.. Toen heb ik wel echt mijn best gedaan om die tegen te houden! Aan zijn jas vastgehouden en getrokken.. Maar die scheurde kapot en toen ben ik echt om zijn nek gaan hangen. Wilde echt niet dat hij ook op mijn vriend ging inslaan! En ik heb hem daarna in de bosjes geduwd := .. Gelukkig was hij aardig dronken en deed niets terug.. Daarna trok hij zijn broertje mee en zijn ze weer weg gegaan.. Maar dat was echt een best eng moment!
Helaas was er niemand die kon helpen dusja dan moet je jezelf wel even uit zo'n situatie redden...

Maar ik zou ook eerst voor eigen veiligheid kiezen hoor!
Vooral als het echt uit de hand loopt zal ik echt niet tussen een groep vechtende mensen springen. Ik ben al niet groot en dat kan alleen maar fout gaan.

Heb het filmpje nog een keer gekeken maar ik word alleen maar kwader als ik het kijk!
Wel goed van die vent die een van die jongens pootje haakt hihi ;)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:06

Sjonge sjonge wat zijn we toch weer stoer 8)7
Ik weet niet hoe ik zal reageren, maar ik kies wel voor mijn eigen veiligheid, maar het is allemaal zo makkelijk te zeggen. Je weet nooit hoe je gaat reageren in zo'n situatie, nooit. Je kan wel verlamd zijn van schrik en niet meer kunnen lopen etc, maar je kan er ook tussen springen. Ik weet dus ook niet hoe ik zal reageren, waarschijnlijk zal ik eerst mijn eigen 'hachje' redden en dan politie etc in schakelen.
Maar wat er is gebeurd, vind ik dus behoorlijk kansloos, gaat tie ook nog eentje meppen terwijl hij voor iemand opkwam :roll: .

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:30

Ik kan hier zo onwijs boos op worden.
Er zitten ónwijs veel mensen in de bus die gewoon geen ene reet doen!!
Ik zeg niet dat ik er tussen in zou springen, maar ik ben 'maar een meisje'. In mn eentje kan ik niks tegen die jongens, maar
er zitten genoeg jongens, vast sterke jongens, in die bus die er tussen hadden kunnen springen! Als die jongen dood was gegaan, of (nog) ernstig(er) gewond was geweest dan zou ik dat noooit meer vergeten. En mezelf niet kunnen vergeven.
Natuurlijk gaat je eigen veilig heid voor, maar wat als jij degene was die in elkaar geslagen wordt?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 20:32

Ach wat misselijk zeg! Ik vraag me af wat die buschauffeur nog zegt op het laatste als die man bij hem staat/hangt. Het lijkt wel
alsof hij boos wordt. Ik kan het niet verstaan.

Als ik dit filmpje bekijk word ik ook boos en denk: laat ik dat kereltje ook maar eens door de bus heen rossen!
Maar ik heb geen enkel idee hoe ik echt zou reageren moest ik dit van dichtbij meemaken.

Anoniem

Re: Hier word ik echt niet goed van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:04

Mensen zijn agressieve wezens......

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:13

Het is officieel keer op keer bewezen dat mensen veel stoerdere praatjes hebben als ze veilig zitten en vanop afstand kunnen beoordelen wat ze moeten doen, geloof me, als je echt in de situatie zit gaat minstens 95 procent van de "ooh wat een idioten ik had me er zeker wel in gemengd hoor!" geen vin durven veroeren :) . Toevallig anders dat juist die personen die niets durven doen altijd in zo'n situaties terrecht komen en de mensen die zoiets wel durven blijkbaar niet of erg zelden. In een volle angst en stress situatie reageer je heel anders als hier rustig op je stoel. Is puur psychologisch, maar helaas voor iedereen met een grote bek niets aan te doen dat vele mensen zo reageren, ze doen heus niet niets omdat ze het zo leuk vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:41

Zonder meer waar.
Ik weet niet of ik wat had durven doen, denk eigenlijk van niet.....

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:25

Ik weet niet of ik wat zou doen, maar zit dit filmpje met mijn kiezen op elkaar te kijken, wat een helden hun mogen wel een meneer doet wat en whoppa de beuk gaat erin. Eerlijk hoor 10 tegen 1, meestal ga ik er met ruzies wel tussen in staan, maar dit gaat me iets te hard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:07

Ik snap alleen de verwijten aan de buschauffeur niet zo, volgens mij is dat de enige die nu net niets kan doen.
xDon: slap is het zeker ja.......