Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
poes schreef:Dat kan ik begrijpen en dat klinkt als een keuze waar je goed over nagedacht hebt
Hoe meer ze kunnen, hoe leuker ze volgens mij wordenje klinkt zelf als een heel zelfstandig persoon, wrs ga je hem ook leuker vinden naarmate hij meer zelf kan, of zie ik dat verkeerd?
Jasmijn76 schreef:wat een verhaal...kan me zo goed voorstellen dat je het gewoon 'kwijt'wil door op te schrijven,heb zelfs ook een spoedkeizersnee gehad..en kan me heel goed voorstellen dat dat gevoel er voor je gewoon niet was...een roze wolk is een opgedrongen iets en niemand kan je gelijk dat gevoel geven...ik heb me er niet voor geschaamd...al kwam het bij mij waarschijnlijk wel veel eerder het gevoel terug omdat ik niet zo'n bak ellende heb gehad als jullie..
Zelf heb ik er ook veel over gepraat..dat is het enige wat helpt..maar idd ook hier op Bokt...wens je veel sterkte en liefde, ....time is on your side, gun het jezelf ook, het is allemaal niet niks..het lijkt wel of iedereen het zomaar 'ff doet'..maar dat is niet zo, moeder worden en moederschap is 1 bak twijfels of je het wel goed doet en heb gedaan....dat is mijn ervaring tenmiste

roancka schreef:Mijn man en ik hebben het er ook nog vaak over. Ook hij heeft veel momenten van onzekerheid gehad. Ik zat op dat moment in een roes van pijn. Had nergens behoefte aan en wilde alleen zijn met mijn ogen dicht. Ontspannen zodat de pijn minder was.
Hij stond erbij, keek ernaar en kon niets doen. Was ook erg boos op de verloskundigen maar na gesprekken met hun werd dat beter.
Hij weet ook dat waar mensen werken, fouten gemaakt worden, alleen moet niet zijn vrouw haar leven op het spel gezet worden. Dan heeft hij ook last van emotie. (gelukkig gezond, denk ik!)
Nikka schreef:pubelia schreef:wat is dan de betekenis van hellp?
Hemolysis, Elevated Liver enzymes, Low Platelets.
Nikka schreef:Bloedplaatjes zorgen met een aantal andere factoren voor de stolling. Dan heb je wel een probleem met een operatie, dus vandaar dat ze voorzichtig zijn.
pubelia schreef:Ok, nog nooit van gehoord maar is inderdaad een punt om in de gaten te houden als ik zwanger zou zijn. Zijn er nog specifieke symtomen waaraan je het kan herkennen?
roancka schreef:Mika007 schreef:Het is in ieder geval een periode die je nooit van je leven meer vergeet.
Gelukkig dat de moederband sterker word. Je hebt een ontzettend mooi kereltje op de wereld gezet en daar mag je heel trots op zijn!
dat ben ik eigenlijk ook, ben blij dat hij echt mooi is geworden...
....en zal later nog echt wel een beugeltje moeten krijgen..maar wacht maar totdat ze 18 is!
..