Hoe je wereld in een keer in elkaar stort!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

19LindA83

Re: Hoe je wereld in een keer in elkaar stort!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 07:26

Jeetje meid wat vervelend dat je dit moet doormaken.... en of die ander nou 14 of 44 is.. hij heeft je belazerd.
Laat je niet inpakken door zielige verhaaltjes oid. Blijf vooral trouw aan jezelf. Er komt een dag dat het niet meer zo ''hopeloos'' lijkt

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 07:30

Jeetje wat een ***** ik snap dat je je vreselijk voelt ....

Hij is enorm strafbaar, en ik denk dat ie zijn baan bij de politie wel gedag kan zeggen. Iemand in zo''n functie, of zowiezo iemand van die leeftijd, dient van kinderen af te blijven.
14 jaar.....

Vreselijk dat je er zo achter moest komen.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.
Hou je taai, laat je niet verleiden door zielige praatjes.

Esther_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 07:39

Ik vind het echt heel knap dat je het direct 'uit' gemaakt hebt! Super goed en nu ook volhouden hoor. Zo'n iemand is jouw liefde en vertrouwen echt niet waard meid

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 07:50

Jeetje wat erg voor je :(:)

Als ik jou was, zou ik toch gaan rondkijken welke mogelijkheden er zijn om dit te melden, zodat hij zijn baan bij de politie wel kan vergeten; dit is vast geen eenmalig iets en iemand in die functie kan zeker misbruik gaan maken van jonge meiden!

vind het knap van je hoe je zo snel hebt kunnen handelen trouwens, dat je echt rationeel hebt gedacht en inzag dat je echt weg moest gaan bij hem!

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 07:53

Jeetje wat een rotsituatie. Inderdaad, ontzettend goed dat je hem, hoe moeilijk ook, tot ex gebombardeerd hebt. Helemaal terecht! Volhouden hoor! Sterkte meid :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 09:03

Jeetje wat een zielig figuur! Wees maar blij dat je daar vanaf bent. Iemand die zijn handen niet van een ander kan afhouden en dan nog wel een 14 jarig meisje!! Echt te erg!
En zo iemand gaat bij de politie??? Pffffff, waar gaat deze wereld heen.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 09:43

Jeetje, wat een situatie zeg...

Heel goed dat het over is nu! Altijd voor jezelf kiezen :j

Over dat melden bij de politie, dat heeft voor haar volgens mij helemaal geen nut. Ik geloof dat er alleen iets gedaan word als het meisje van 14 zelf een melding maakt. Helaas, want het is een walgelijk iets als volwassen vent. Een meisje van 14 beslist hier volgens mij niet met volledig verstand, is misschien onder de indruk van deze 'jongen' die al zoveel ouder is en toch interesse toont...
Voor mij een vorm van misbruik...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 09:48

Dan informeer je de ouders van dat meisje! Ik zou razend zijn als ik er achter kwam dat mijn 14 jarige dochter sex had met een 25 jarige aankomende politieman!

( maar ik vind sowieso dat haar ouders dit behoren te weten, sex op je 14e is hopelijk niet normaal!)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 12:13

Seks met een minderjarige is wel degelijk strafbaar, als de minderjarige het nu wil of niet. Als jouw dochter van 14 seks heeft met iemand van 20, heb jij als ouder het volste recht om naar de politie te stappen en kan de persoon van 20 beoordeeld worden, ookal is de 14-jarige zo verliefd op hem. Volgens de wet ben je op 14-jarige leeftijd gewoon nog niet verstandig genoeg om echt te weten wat je wilt. Anders kan je ook zeggen dat een 7-jarige het gewild heeft, want sommige kinderen zullen zich er ook geen vragen bij stellen wanneer een oude man hun lastig valt.

Citaat:
In de rechtspraak is echter bepaald dat het in principe strafbaar is om beneden de 16 jaar met leeftijdsgenootjes gemeenschap te hebben, maar dat het niet altijd als een ontuchtige handeling wordt aangemerkt2. De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet. Nu wordt er onderscheid gemaakt tussen personen beneden de 12 en personen tussen de 12 en 16 jaar. Het is beide strafbaar, echter vervolging van degene die gemeenschap heeft met een persoon tussen de 12 en 16 jaar vindt alleen plaats als hierover een klacht is ingediend (het is een zogenaamd klachtdelict3 ).

Tot het indienen van een klacht is bevoegd, het slachtoffer, de met het gezag belaste ouder4 en de Raad voor de Kinderbescherming.

http://www.mobiel-pleegzorg.nl/hoezitda ... hoe016.htm

De ouders van het meisje kunnen dus als ze willen een klacht indienen tegen je ex-vriend. Ik kan ook alleen maar hopen dat de ouders dit niet normaal vinden...

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 12:27

Heel veel sterkte TS, probeer bij je standpunt te blijven op het moment dat de eerste woede eraf is en het gemis begint te komen, want zoals ik het vanuit hier kan oordelen is hij het helemaal niet waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 12:36

heel veel sterkte ts, een kind van 14 dat geloof je gewoon niet!

Ik zou idd de ouders van dat meisje inlichten en dit zeker bij de politie melden, dit is echt gewoon pedofiel gedrag!

God als dat agent wordt...

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:02

Wat vreselijk :r Heel veel sterkte!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:11

he jakkes, heel veel sterkte. En echt je kan wel beter krijgen dan zo iemand. Je bent nog jong, en er zijn meer mannen op de wereld.

Wat ga je eigenlijk doen hiermee? Ga je naar de politie of licht je de ouders even in? Die vent is harstikke strafbaar.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:31

Sorry maar ik vind dat er lichtelijk overdreven gereageerd wordt over de vermeende pedofilie van de ex, met de ouders inlichten enzo.
Voor de TS natuurlijk een drama dit, en ik kan me goed voorstellen dat zij geen behoefte heeft om met hem verder te gaan, heel veel sterkte trouwens daarmee, het zal niet gemakkelijk voor je zijn...
Maar om nou die jongen aan te geven en ouders in te lichten vind ik echt te ver gaan.
Er zijn meisjes van veertien en jongedames van veertien, en de één is nu eenmaal vroeger aan sex toe als de ander.
Misschien heeft deze jongedame al veel vaker sex gehad en vindt ze dat erg leuk.
Pedofiel vind ik een wat sterke benaming, dat vind ik eerder van toepassing als de man (of vrouw) op baby's/kleuters/kinderen valt, die daar werkelijk nog niet aan toe zijn.
Sommige veertienjarige meisjes zou je met gemak twintig geven.
Hier een quote van een veertienjarig meisje van een ander forum:
Citaat:
ikke ben 14 en me vriend 17 en een half jaar geleden hadden we al sex... en nee het was niet te vroeg
want ik was er klaar voor...
en nog steeds..

Ik was ook erg vroeg, dus ik kan het wel begrijpen.
Het lijkt me aan het meisje zelf om daar al dan niet mee naar de politie of haar ouders te gaan, niet aan de TS om dat te doen (zou wel een gruwelijke wraak zijn) of aan ons om daar op afstand over te oordelen.
Vind dat iemand die in een relatie zit niet vreemd moet gaan maar met dat gegeven schijnen meer mannen het erg moeilijk te hebben, en ik kan me voorstellen dat je, als je toch al bereidt bent om vreemd te gaan, weinig weerstand hebt tegen een jong strak meisje die 'het' met je wil doen.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:47

TS wat ontzettend erg voor je! Ik begrijp dat je er helemaal doorheen zit op het moment, ik wil je dan ook veel sterkte wensen.

Ik moet er niet aan denken dat zo'n vent straks als politie agent over straat loopt. Ga je de ouders van dit meisje nog inlichten (of de politie)?

@Luxx deze man is 25 en heeft gemeenschap met een 14-jarige, hoe je het ook wendt of keert het blijft strafbaar om gemeenschap te hebben met een minderjarige. Ook met toestemming van de minderjarige als deze zegt er klaar voor te zijn, dat staat nu eenmaal in de wet.

Kathleentje heeft dat al uitgelegd met onderstaand citaat

Citaat:
In de rechtspraak is echter bepaald dat het in principe strafbaar is om beneden de 16 jaar met leeftijdsgenootjes gemeenschap te hebben, maar dat het niet altijd als een ontuchtige handeling wordt aangemerkt2. De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet. Nu wordt er onderscheid gemaakt tussen personen beneden de 12 en personen tussen de 12 en 16 jaar. Het is beide strafbaar, echter vervolging van degene die gemeenschap heeft met een persoon tussen de 12 en 16 jaar vindt alleen plaats als hierover een klacht is ingediend (het is een zogenaamd klachtdelict3 ).

Tot het indienen van een klacht is bevoegd, het slachtoffer, de met het gezag belaste ouder4 en de Raad voor de Kinderbescherming.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:50

Tja er staan zoveel dingen in de wet maar dat wil niet zeggen dat je iedereen die zich daar niet aan houdt maar aan moet geven en de rest van zijn of haar leven verknallen.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:56

nee er staat idd veel in de wat wat niet mag, maar ik vind gemeenschap met een minderjarige toch niet iets waar je zomaar even overheen moet stappen.

Als het mijn dochter was geweest had ik dit willen weten en had ik deze man aangegeven. Zeker ook omdat hij juist als politieagent aan de slag gaat.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:05

Zolang dat meisje van 14 het zelf toelaat is het strafbare er wat mij betreft af.
Ik was 15 toen ik verkering kreeg met mijn huidige vriend (toen 19), is hij dan ook 3 jaar strafbaar geweest als hij met mij in bed lag?!?!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:14

Als het mijn dochter zou zijn zou ik het ook willen weten, maar het zou wel sterk van de ontwikkeling van het meiske zelf afhangen of ik ermee naar de politie zou gaan.
Als ik al zou weten dat ze al geen maagd meer was zou ik daar toch echt niets mee doen, dan is het gewoon aangeven om het aangeven.
Dit zegt de TS:
donnieYy schreef:
Gisteren kreeg ik opeens een berichtje van het meisje met wie hij dus vreemd zou zijn gegaan, dat ik toch maar even heel goed met hem moest praten.

Komt op mij vrij volwassen (zou zelfs zeggen stokerig) over om contact op te nemen met de vriendin van de man waar je sex mee gehad hebt.
Dat zou ik op die leeftijd nou weer niet gedaan hebben.
Maar één ding is zeker, hij heeft zich in een risico-volle situatie geplaatst, want al heeft ze zelf haar blousje voor hem uitgetrokken en haar rokje uitgedaan, als ze naar de politie gaat is deze jongen zwaaaaar de lül!
En zijn relatie hééft ze al naar de klöte geholpen, zou hem wel knijpen als ik hem was :').

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:19

Yolien schreef:
Zolang dat meisje van 14 het zelf toelaat is het strafbare er wat mij betreft af.
Ik was 15 toen ik verkering kreeg met mijn huidige vriend (toen 19), is hij dan ook 3 jaar strafbaar geweest als hij met mij in bed lag?!?!

:j
maaaarrrrr:
Citaat:
Het is beide strafbaar, echter vervolging van degene die gemeenschap heeft met een persoon tussen de 12 en 16 jaar vindt alleen plaats als hierover een klacht is ingediend

en
Citaat:
Tot het indienen van een klacht is bevoegd, het slachtoffer, de met het gezag belaste ouder en de Raad voor de Kinderbescherming.

Dus meestal is er bij vroegvolwassenen geen haan die ernaar kraait alleen is het natuurlijk een goed vangnet tegen pedofielen die het wél erg leuk vinden om te seksen met een minderjarig onschuldig hoopje mens (wat zelfs een meiske van 16 nog kan zijn).

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:27

Gatver zeg, wat een **** van een ex heb je zeg, maar dat kind waar hij het mee gedaan heeft, heeft blijkbaar ook geen hersens in haar hoofd.
En hoezo smst ze jou? De tekst begrijp ik ook niet...
Ze had toch wel kunnen bedenken dat ze van de vriend van een ander af moet blijven! Zeker als hij zo oud is...

Je kunt zeggen wat je wilt, en kind of niet, of je 14e kun je je zeker wel bedenken wat je wel en niet kunt doen...

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:30

Chans schreef:
Zeker ook omdat hij juist als politieagent aan de slag gaat.

Die 'juist' zie ik trouwens ook niet echt, politie agenten hebben volgens mij doorgaans weinig met meisjes van die leeftijd te maken, tuurlijk, ze moeten van onbesproken gedrag zijn, wat hij niet meer is, maar dat zijn de meeste officieus niet (ik ben met een politieman getrouwt geweest).
Er wordt bij de politie erg veel gehoërt en gesloert maar niet met minderjarige meisjes, vooral met elkaar eigenlijk.
Zou me meer ongerust maken bij brugklas leraar, of turntrainer of noem maar een dwarstraat.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:00

Misschien heeft dat juist te maken met de betekenis ervan, hier betekend juist ook ' net' omdat hij net is begonnen (of gaat beginnen) als politie agent. Maar ik snap wel wat je bedoeld dat je je meer ongerust maakt als het een leerkracht was geweest.

Maar IMO is het ook niet goed dat iemand die de wet moet (gaan) handhaven zich op deze manier inlaat met minderjarigen...

gaan we niet een klein beetje offtopic trouwens?

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:02

wat een enorme t*fuslijer!!!!
ik word echt ziek van dit verhaal.. Dat hij het ook niet gelijk opbiecht, echt verschrikkelijk.
Ik wens je echt heel veel sterkte toe deze tijd!!

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:17

Iemand van 25 die het doet met een 14 jarige heeft een steekje los. En niet een beetje ook. Gatver wat een gore vent.

Ts, nu voelt het vast zo niet, maar ik denk dat je echt beter af bent zonder hem.
Heel veel strekte toegewenst voor je. Maar jou leven gaat vast ook weer een goede wending krijgen met een jongen die veel beter is . :)