Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik vind het Ik hou van Holland idee erg leuk btw, die is én actueel én daar kan je qua muziek/aankleding zaal ook veel mee doen.
en rood; bezet!

Buuf schreef:Afgelopen jaar hadden we een Hollandse avond. Daarbij mocht je niet verkleed in Nederlandse voetbal kleding om de oranje outfits te mijden. (verder mocht je wel andere oranje kleding dragen). Er liepen veel "miss-holland" figuren rond (inclusief nep-kroontje), of Rode hoed, wit shirt, blauwe broek. Kaasmeisjes, boeven, TNT-Post, bouwvakkers. Ik in koetjeprint.![]()
De muziek was vooral jaren 80. Dat doet het altijd goed. En mocht het nodig zijn.......ik heb wel een koetje-print tuinbroek, bijpassende koetjeprint-cowboyhoed en koetjeprint-klompsloffen!.
Lieneke_ schreef:Vrijdag was er in een kroeg hier in eindhoven een feest waar je een groen, geel of rood bandje omkreeg..
Groen; vrijgezel, geel; bezet maar betere opties altijd welkomen rood; bezet!
Zoiets is ook altijd leuk, maar kan je verder denk ik niet veel mee..
), met verschillende soorten goede zware (Belgische) bieren: Duvel/Chimay/Delirium/Leffe/Westmalle/.... Zeker voor jullie (nederlanders)kan dit werken: is zelfs een beetje exotisch
Jasmijn76 schreef:een vervroegde koninginnenacht NACHT VAN ORANJE!!..om alvast in te komen voor koninginnedag!
Wildgirl schreef:@tantjeuh, daar zeg je wat......alleen zijn de dames bij ons meer van de zoete witte wijn met ijs en dan 1 glas per uur ghehe, dat gaat dus niet werken.
Ik ben druk aan het denken iig
daar moest ik toch wel om lachen.
) en natuurlijk kan elk 'koppel' maar een keer stempels verdienen.