Meisjes worden daar ook steeds erger in ja, je hoeft sommige maar per ongeluk aan te kijken en ze worden meteen agressief. Je kan er idd maar beter niet op in gaan anders is het helemaal oppassen, zo absurd!
Anoniem
Geplaatst: 06-04-09 22:55
tegenwoordig is geweld mode! Je ziet het zo vaak, Ik ben er vaak bij betrokken geweest ( als getuige of als vriendin van slachtoffers ) Vaak doen voorbij gangers helaas niks. Ook hoop ik dat je nog snel wat van de politie hoort, t kan echt heel lang duren. Ik moet van een paar weken geleden ook nog een getuigenis afleggen, ze hebben mer van de week over gebelt om een afspraak te verzetten ( had al een afppraak om mn getuigenis af te leggen ) ze zouden een andere keer bellen voor een nieuwe afspraak, ze moeten nog steeds bellen.
Ook ben ik jaaaren geleden betrokken geraakt bij een groot vechtpartij in Veenendaal waar mensen bewusteloos naar t ziekenhuis moesten ( heeft veel kranten gehaald ). ( werden met fietsen en al geslagen ). Pas anderhalf jaar later moest ik getuigenis voor de rechter afleggen!
Ik snap zulke mensen niet he, altijd maar dat willen vechten! Wat schiet je er mee op? En idd drugs kan in jouw verhaal een grote rol spelen bij deze meid! Maar zulke lui komen nog wel een keer de verkeerde tegen!
DorisM
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-09 11:55
barbar schreef:
ja, die was meteen doormidden gebroken (grapje ). heb je niet een heel blauw gezicht?
hahaha nou ik denk het wel! maar nee geen blauw gezicht, alleen wel een blauwe elleboog (inmiddels is het een soort van bruin-groen heel goor)
heb inmiddels post gehad met m'n aangifte van de politie, ik dacht dat ze langs zouden komen, maar blijkbaar niet dus, of komen ze nu alsnog? Ik heb vrijdag toen al wel m'n verhaal gedaan en handtekening gezet ed, dus zal wel niet nodig zijn dan. Maandag heeft slachtofferhulp me nog gebeld, dat was voor mij niet nodig, maar ik vind het wel goed dat zij mij bellen!