Meer mensen die moeite met binden hebben?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:57

suus_ schreef:
Kristie schreef:
Heb ik ook, mijn bijnaam is 'toos emotieloos', met mij gaat het ook altijd goed, en als het niet goed gaat, gaat het ook goed.
Binnen relaties ben ik best in staat om ruzie te maken, maar ik ga dan absoluut niet huilen ik ben gewoon boos en gooi het er uit, maar vervolgens ben ik amper in staat om het uit te praten.

Misschien moet ik er eens met iemand over praten >;)

KNIPP***

JA dat heb ik dus ook. Als je mij over mn gevoelens hoor praten heb je het heeel ver geschopt. Is nog niemand gelukt overigens.

En als iemand vraagt of het goed gaat en het gaat niet goed zeg ik ook gewoon goed. Word altijd wel geloof volgens mij dus ook geen vragen 'waarom?'.

Heb me inmiddels afgesloten voor woorden die pijn doen, volgens mij ben ik er resistend voor :') zeg ik dat zo goeddd?

Alleen m'n beste vriendin kent me door en door en zij weet ook wanneer het totaal niet gaat. Voor de rest van de buitenwereld heb ik een masker op. Is vaak gemakkelijker en je krijgt geen domme vragen/antwoorden naar je kop gegooit :)

Maar blijven we dan altijd zo teruggehouden of moet dé man juist hard werken om jou te krijgen? :)

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 23:01

19LindA83 schreef:
ik bind me ook niet snel aan mensen.. jammer genoeg weet ik zelf ook heel goed de oorzaak ervan, ik ben wel heel erg bezig met het verbeteren erin.

Is er misschien voor jou een aanwijsbare gebeurtenis waardoor dit eventueel is gaan opspelen, als je dit weet kun je er ook beter over praten en uitleggen naar andere toe.

De mensen die wel om mij heen zijn weten waardoor ik ze soms probeer af te stoten, en weten dus ook dat ik dit niet bewust doe en houden er rekening mee dit niet te letterlijk te nemen

Ik weet wel waardoor het komt, vooral mijn opvoeding en jeugd. En ik duw niemand weg op mensen na waar ik wel erg aan gehecht ben/was. Mijn ex en mijn ma toendertijd. Op dit moment ben ik alleen aan mijn ma nog een beetje gehecht, maar dat word wel steeds minder en mijn ex daar ben ik gewoon simpelweg overheen. Zoals ik hier al eerder zei, deze keer zette ik gwn na 1 dag de knop om, weg ermee. Aan vrienden raak ik ook niet zo heel erg gehecht, maar ik duw ze ook niet weg. En ik ben volgens mij geen mannenverslinder, heb 2 exen en ik heb geen behoefte aan een vent en de volgende mag moeite voor mij doen, ik heb bij mijn ex teveel achter zijn hol aangelopen dus...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:18

Njen schreef:
Aan vrienden raak ik ook niet zo heel erg gehecht, maar ik duw ze ook niet weg. En ik ben volgens mij geen mannenverslinder, heb 2 exen en ik heb geen behoefte aan een vent en de volgende mag moeite voor mij doen, ik heb bij mijn ex teveel achter zijn hol aangelopen dus...

Klopt ja, Ik weet wel dat ik een enorm klap heb gekregen door het gebeurde met mijn ex. Ik zit er zelfs over te denken hulp te gaan zoeken. Niet om over hem heen te komen maar om wat er allemaal bij mee is gaan spelen, hele vuile spelletjes enzo. Misschien niet onverstandig. Ik heb nu het probleem dat als ik een man ontmoet hem na een paar keer zat wordt, me ga irriteren en me benauwd voel, dan verbreek ik ineens alles en voel er niks bij inderdaad.

monica08

Re: Meer mensen die moeite met binden hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:22

Met de paarden heb ik niet echt dat ik daar moeite mee heb als ze weggaan ofzo, maar met mijn hond had ik dat absoluut wel. Hem wou ik voor geen goud kwijt maar helaas.
Mijn vriend wil ik ook niet kwijt, maar als het gebeurt dan weet ik niet of ik daar wel weken van wakker lig bij wijze van spreke.

Njen

Suzanne F. schreef:
Njen schreef:
Aan vrienden raak ik ook niet zo heel erg gehecht, maar ik duw ze ook niet weg. En ik ben volgens mij geen mannenverslinder, heb 2 exen en ik heb geen behoefte aan een vent en de volgende mag moeite voor mij doen, ik heb bij mijn ex teveel achter zijn hol aangelopen dus...

Klopt ja, Ik weet wel dat ik een enorm klap heb gekregen door het gebeurde met mijn ex. Ik zit er zelfs over te denken hulp te gaan zoeken. Niet om over hem heen te komen maar om wat er allemaal bij mee is gaan spelen, hele vuile spelletjes enzo. Misschien niet onverstandig. Ik heb nu het probleem dat als ik een man ontmoet hem na een paar keer zat wordt, me ga irriteren en me benauwd voel, dan verbreek ik ineens alles en voel er niks bij inderdaad.

Als het helpt is dat inderdaad geen slecht plan denk ik :) Ik ben er toendertijd wel naar iemand toegeweest, maar die kon mij niet eens helpen, omdat ik heel erg rustig zat te vertellen hoe of wat en de meeste kunnen er dus niet over praten, dus ze wist niet echt ze met mij aanmoest(wrs ook omdat ik precies wist wat er fout zat en wat er eigenlijk moest veranderen) :=

zwieke

Suzanne F. schreef:
Ik heb nu het probleem dat als ik een man ontmoet hem na een paar keer zat wordt, me ga irriteren en me benauwd voel, dan verbreek ik ineens alles en voel er niks bij inderdaad.

Hier nog zo iemand :j En uiteindelijk is het niet omdat het een slechte kerel is, helemaal niet, maar nja, ik klap dan totaal dicht.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:23

Njen schreef:
Als het helpt is dat inderdaad geen slecht plan denk ik :) Ik ben er toendertijd wel naar iemand toegeweest, maar die kon mij niet eens helpen, omdat ik heel erg rustig zat te vertellen hoe of wat en de meeste kunnen er dus niet over praten, dus ze wist niet echt ze met mij aanmoest(wrs ook omdat ik precies wist wat er fout zat en wat er eigenlijk moest veranderen) :=

Ik ben ook gaan praten, maar heeft bij mij ook niet echt geholpen :Y)

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:26

ik ken het ook wel, paar keer een klap gehad en heb nu ook als iemand iets van mij wil of als ik ergens aan vast zit dan keer ik om en hou ik het voor gezien.
met dieren heb ik het absuluut niet mijn hond kan ik amper een week missen maar dit moet wel aangezien ik op kamers zit en de hond bij mijn ouders woond. ook met 2 pony's hen ik deze band. kan echt niet zonder ze. ben benieuwd heb net een hele leuke jonge leren kennen ben benieuwd hoe het hier mee gaat.