suus_ schreef:Kristie schreef:Heb ik ook, mijn bijnaam is 'toos emotieloos', met mij gaat het ook altijd goed, en als het niet goed gaat, gaat het ook goed.
Binnen relaties ben ik best in staat om ruzie te maken, maar ik ga dan absoluut niet huilen ik ben gewoon boos en gooi het er uit, maar vervolgens ben ik amper in staat om het uit te praten.
Misschien moet ik er eens met iemand over praten
KNIPP***
JA dat heb ik dus ook. Als je mij over mn gevoelens hoor praten heb je het heeel ver geschopt. Is nog niemand gelukt overigens.
En als iemand vraagt of het goed gaat en het gaat niet goed zeg ik ook gewoon goed. Word altijd wel geloof volgens mij dus ook geen vragen 'waarom?'.
Heb me inmiddels afgesloten voor woorden die pijn doen, volgens mij ben ik er resistend voorzeg ik dat zo goeddd?
Alleen m'n beste vriendin kent me door en door en zij weet ook wanneer het totaal niet gaat. Voor de rest van de buitenwereld heb ik een masker op. Is vaak gemakkelijker en je krijgt geen domme vragen/antwoorden naar je kop gegooit

Maar blijven we dan altijd zo teruggehouden of moet dé man juist hard werken om jou te krijgen?

En uiteindelijk is het niet omdat het een slechte kerel is, helemaal niet, maar nja, ik klap dan totaal dicht.