Slecht van vertrouwen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:40

fiekhe schreef:
Ik heb het een klein beetje, maar niet extreem. Ik zal zeker niet 20 x naar iemand bellen tot ie oppakt. Sms'en hoogstens 3 na elkaar (hoewel dat heel zelden voorkomt, meestal blijft het bij eentje) en dan ook enkel als ik die persoon redelijk dringend nodig heb. Ik denk dan maar 'hij/zij zal iets te doen hebben' / 'hij heeft zijn gsm vast niet bij de hand' etc, want het gebeurt bij mij ook wel eens dat ik niet onmiddellijk terugsms of opneem. Dat gebeurt bij iedereen.
Maar wat een vervelend probleem, ik zou mezelf wel meermaals per dag compleet kunnen opeten van de zenuwen moest ik dit hebben.. :+

Ik ook niet, juist omdat ik dan weer ga denken dat hij/zij me om die reden weer gaat haten. :')

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:08

Neem je zelf wel eens niet op, omdat je bijv. je handen vol hebt, in gepsrek bent met iemand, net een leuke serie aan het kijken bent die je volgt etc etc?
Is daarop je antwoord ja, bedenk dan volgende keer een van die redenen waarom iemand niet zou opnemen. (zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten)

22 keer bellen in een half uur is garantie voor het wegjagen van je vriendje en alle leuke mogelijke toekomstige vriendjes.
En nee de gevoelens zijn niet vreemd, maar de manier waarop je ermee omgaat is toch best vrij extreem moet ik toegeven.
Ga echt actief wat doen aan die onzekerheid/wantrouwen, anders maak je je leven zoveel moeilijker en minder leuk dan het hoeft te zijn.
:(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:12

als mijn vriend me 22x belt in een half uur dan mag ie er zeker van zijn dat ie de rest van de dag niets meer van me hoord := jeetje, als hij niet kan opnemen, kan hij niet opnemen, of je nou een keer belt of 700 keer.... Respect voor je vriend dat hij zoveel geduld heeft :o

edit: ik weet dat dit hard klinkt, is niet zo gemeen bedoelt als het lijkt. Ik snap nl wel dat je onzeker bent enz... Maar ik zou er het geduld niet voor hebben :o

eknein

Re: Slecht van vertrouwen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 14:52

Klinkt niet hard hoor pharagirlke, ik weet zelf ook dat het niet helemaal normaal is := . Maar verder is er echt niks aan de hand, heb genoeg zelfvertrouwen, niet onzeker ect..

Maar toch.. Zodra er iets gebeurd denk ik nergens meer bij na :+ .

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:05

Heb er zelf geen last van, maar vind het zooo irritant als iemand zo is.
Vooral zo vaak zitten bellen is iets waar ik niet tegen kan. En dan bel je terug en denk je er zal vast iets heel ergs zijn.... gaat het over iets onnuttigs wat best nog een paar dagen kan wachten :(

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:19

Blondie_ schreef:
Heb er zelf geen last van, maar vind het zooo irritant als iemand zo is.
Vooral zo vaak zitten bellen is iets waar ik niet tegen kan. En dan bel je terug en denk je er zal vast iets heel ergs zijn.... gaat het over iets onnuttigs wat best nog een paar dagen kan wachten :(

Ja klopt eigenlijk wel, andersom is het ook heel irritant :P

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:22

Zeeeeeeer herkenbaar :j
Dacht dat ik de enige was die daar last van heeft, maar (gelukkig) niet dus !
Al heb ik het niet zo extreemd als jou, ik ga ook niet gelijk weeer bellen of smsen!
Laatst bijgewerkt door MissBonny op 05-04-09 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:22

eknein schreef:
Beste bokkers,

Ik zit me weleens af te vragen, ben ik de enige? Of zijn er nog meer mensen die anderen gewoon niet vertrouwen..
Mijn vriend heeft op dit moment z'n telefoon uitstaan, ik word echt helemaal gek! Ik probeerde een half uur
geleden voor de 1ste keer te bellen en heb nu al 22 keer geprobeerd te bellen. Waarom doe ik dat eigenlijk?
Als mensen niet gelijk hun telefoon opnemen ga ik er altijd van uit dat ze me opeens niet meer mogen, leuk vinden of een gevaarlijk auto ongeluk hebben gehad := .
Of bij mn vriendjes geval dat hij aan het vreemd gaan is op dat moment... :')

Ik weet zeker dat hij me straks opbelt en zegt: 'goh ik zag dat je me 50 keer hebt gebeld, is het weer zover).

Meer mensen die dit hebben :+ ?

heeeeeeel erg herkenbaar :')

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:28

zo had ik ook ooit eens iets met mijn vriend..
die was een week naar frankrijk om te vissen.. en hij had mij gebeld maar ik was aan het werk en kon niet opnemen..
toen ik hem terug wou bellen, stond zijn telefoon uit
en ik heb 8 uur lang proberen te bellen! om het half uur wel een keer en ik zat op een gegeven moment echt in de rats want ik dacht echt dat er iets ergs was gebeurt!

bleek dus dat hij zijn telefoon uit had gezet omdat zijn batterij bijna leeg was, zodat hij me savonds nog kon bellen :')

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 09:26

Ik heb dus ook heel erg gehad.
Het is toen gekomen doordat mijn vriend voor een groot deel mijn vertrouwen had beschaamd. Gelukkig gaat het nu steeds beter..
Maar ik kon ook in 5 minuten tijd tachtig keer bellen. Ik heb het nu soms ook nog steeds :oo
Maar gelukkig allang niet meer zo extreem..

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 10:26

Ik heb het eerst ook heel erg gehad, en m'n vriend heeft het ook wel!
Als hij niet opneemt en hij zou naar de stad oid gaan, dan werd ik altijd hélemaal gek, en belde ik hem ook 30 x, en veel smsjes.
Nu doe ik het meestal niet, na 2 x denk ik nou dan toch niet.. maar heel soms komt het nog wel eens voor hoor.. :=

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:24

Ik ga me ook eerder allemaal dingen in m'n hoofd halen, dan dat ik weer sms of bel.

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:42

Oh wat een herkenbare dingen staan hiertussen zeg!

Ik bedenk ook altijd complete rampscenario's als iemand de telefoon niet opneemt (of zoals wat Sylvia al zei, je weggdrukt wordt). Terwijl ik zelf ook best vaak niet opneem of niet gelijk terug sms omdat ik ergens anders mee bezig ben. Gelukkig gaat het de laatste tijd steeds beter en bedenk ik me steeds vaker dat dat helemaal niet aan mij hoeft te liggen. Al bleef ik al nooit doorgaan met bellen, hooguit een tweede keer (ik heb namelijk een vriendin die dat wel doet en dat is zó irritant).

Ook heb ik afspraken het liefst al dagen van te voren gepland staat en owee als daar dan iets aan veranderd. Dan ben ik gelijk compleet van slag :+.