2 verhalen, ik weet het gewoon niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sillyhorse

Re: 2 verhalen, ik weet het gewoon niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:45

Praat met je vriend. Je hebt het nu gehoord van 3 meisjes die het weer hebben gehoord van 2 jongens. Ik zou niet alles geloven wat ik hoorde, maar eerst eens nagaan bij de juiste persoon of het echt wel waar was.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 17:15

Inderdaad eerst me je vriend praten, daarna pas eventueel met anderen. Als hij echt om je geeft verteld hij je wel de waarheid en het zal me niets verbazen als het allemaal kletskoek is.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 17:44

ik heb alleen de eerste paar reacties gelezen, sorry als ik achterloop.

als dit een grapje van die jongens (of van die meisjes die t zogenaamd 'gedaan' hebben) is dan is t echt heel misselijk.
Jongens vinden het inderdaad wel eens grappig om zulke opmerkingen te maken..
zo heeft een vriend van mij (we noemen hem even G) eens tegen een meisje (B) een vaag antwoord gegeven toen zij vroeg of G haar vriend wel eens met een ander had gezien.
Hij antwoorde voor de grap een beetje ontwijkend.. maar vertelde daarna ook gelijk dat ie een grapje gemaakt had en dat ie haar vriend nog nooit met een ander had gezien. Meisje was niet boos.
De vriend van het meisje (F) echter wel toen hij dat hoorde.. de beste vriend van die vriend (Hem noemen we even M) vond het ook belachelijk. Naar ik meen heeft F toen tegen M gezegd (iets in de trant van) : " als je G nog eens tegen komt, leer hem dan maar een lesje, met mij spot je niet!".
Een aantal maanden later stond M op het schoolplein te wachten op G.
M zocht ruzie, G had geen idee waar t over ging of wat ie fout had gedaan maar bood zelfs nog zn excuses aan.
M liep weg en G mompelde nog iets van "waar gaaaat dit over?!".
M draaide zich weer om en gaf G een knietje en sloeg hem 3 keer op zn hoofd, op zn slapen.
G was al buiten bewust zijn voor hij de grond raakte en is kort daarna overleden aan verschillende hersenbloedingen. Hij is in de tussentijd niet meer bijgekomen.

Zo zie je maar weer hoe een heel onschuldig grapje totaal verkeerd kan aflopen.
Dus ts, wees voorzichtig met het trekken van een conclusie.
Misschien is het echt waar, en in dat geval zeg ik: dumpen die vriend.
Maar misschien is het een onschuldig grapje, wat door iemand verkeerd is opgevat.
Of een mug waarvan een olifant is gemaakt.
Of misschien is het echt een roddel, de wereld in geholpen door iemand met minder aardige bedoelingen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 19:47

Ja dat van G is een sneu verhaal. Tenminste, ik ga ervan uit dat je het over het gedoe op Jan van Scorel hebt?

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 09:54

ik dus gister met me vriend gepraat, en hij had geen zin in dit gezeik.. dus hij heeft het uitgemaakt, ik zit hier echt mee..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:48

Dat is wel een heel andere wending opeens..
Ik dacht aan je berichten te lezen dat het gewoon een roddel was en dat het allemaal wel snel opgelost ging raken. En dan doet ie zoiets. Tja ik zou de conclusie trekken dat hij toch wat heeft uitgestoken, maar naar mij hoef je natuurlijk niet te luisteren.. Het kan ook zijn dat hij het lastig vind dat je hem niet vertrouwt, hoewel hij waarschijnlijk in jouw plaats hetzelfde zou doen. Maar dan nog. Als hij het uitmaakt omdat je over zoiets even met hem wilt praten... :n

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:57

Zo....nu weet je in ieder geval wat je aan hem hebt.....helemaal niks nada noppes dus. Als hij zich niet kan verplaatsen in jou en niet begrijpt dat je ermee zat dan is wel duidelijk dat hij nogal gebrek aan inlevend vermogen heeft.
De volgende zoek je vast beter uit ;) :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:41

Ok, als een jongen het uitmaakt omdat jij gewoon de waarheid wilt weten en onzeker bent over het verhaal, dan heeft hij het imo gewoon gedaan... :\ Iemand die van je houd legt het 100x uit, al zal het niet alle 100 keer lief gaan. vertrouwen is iets wat je niet krijgt, maar wat je verdiend in dit soort dingen... :j
sterkte...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:53

Wat een kansloze actie van die knul. TS laat maar lekker hangen zo'n kleuter.

Sterkte

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 16:02

ik wil tog nog even een berichtje plaatssen.
ik heb dus achter al die roddel aangegaan.. en geen 1 blijk er waar te zijn.. ze worden zelfs nog meer verdraaid.ik heb van de week met tja hoe moet je het noemen ex/vriend gepraat enwe neme ff een weekje rust en praten dan weer op nieuw. hij hield me wel helemaal vast en zat me dicht tege hem aan te drukken en zij dat die van me hield en me niet kwijt wou..

maar wat een k*t wijven zeg die dit hebben gedaan.. en dan denk je dat dat je vrienden zijn bah

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:46

Misschien zijn ze gewoon jaloers op jou joh ;)
Die vriendinnen gewoon laten vallen ^& je lekker concentreren op je vriend en relatie

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 17:07

ik heb vandaagmet hem eens goed gepraat.. en ook alles vertelt.. hij was zo boos dat die het hoorde. wat bleek nou komt het allemaal bij een zogenaamde goede vriend van hem vandaan.. en dat noem je je nou je vrienden bah.. maar het is gelukkig wel weer goed tussen ons:d

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:15

Fijn meid! Gelukkig dat het toch nog goed is gekomen! :)