Je zou eventueel langs kunnen gaan bij uitzendburea's als er geen andere opties zijn en daar je verhaal doen. Hun zoeken dan geschikt werk voor jou voor de uren die jij beschikbaar bent. Je zou het kunnen proberen bij een poetsbedrijf, of bij de thuiszorg. Daar heb ik een halfjaar lang gewerkt en ik kon altijd aangeven hoeveel ik wou werken. Anders eventueel in een supermarkt? Die zoeken vaak ook vakkenvullers enz voor de avonduren doordeweeks. Het zal iig niet zo heel makkelijk zijn rond deze tijd werk te vinden, ik ben al 2 maanden werkloos vanwege de kredietcrisis, helaas.
Ik ga morgenmiddag denk ik even naar een uitzendbureau.
Adil
Geplaatst: 16-04-09 18:55
Sja, zou er niet over nadenken om weg te gaan uit de horeca...Heb een leuk baantje voor in het weekend en in de vakanties en verdien met 22 jaar 8 euro netto per uur, wat ik toch best netjes vind...! En het werk bevalt me goed...
Maar, wat deed je dan in de horeca? Mijn zus werkt bijv. als bijbaantje in de kroeg en is echt een bardame, terwijl ik in een restaurant veel meer bezig ben met het bedienen. Ik zou er niet aan moeten denken alleen achter de bar te staan en mijn zus vindt het bedienen maar helemaal niks....