Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Ik haat hyves. Ja, ik heb een profiel, omdat iedereen er 1 heeft en dat blijkbaar tegenwoordig dé manier is om op de hoogte te blijven, maar als het morgen verdwenen was zou ik een gat in de lucht springen
Joosiien schreef:Zoals ik al meerdere malen gezegd heb: de relatie had ook niet in RL standgehouden.. Was het ook wel gebeurd
En inderdaad: Hij belde, smste haar ook. dus het was sowieso gebeurd
Maar hij zei dat door hyves, hij contact met haar kon houden.. Anders hadie er waarschijnlijk nooit meer gezien![]()
Ik heb veel meer rust nu ik geen hyves meer heb, voel me neit meer zo bekeken enzo.

Karin schreef:Lyonesse schreef:Ik haat hyves. Ja, ik heb een profiel, omdat iedereen er 1 heeft en dat blijkbaar tegenwoordig dé manier is om op de hoogte te blijven, maar als het morgen verdwenen was zou ik een gat in de lucht springen
Ook dat heb je zelf in de hand. Niemand verplicht je om een Hyvesprofiel te hebben.
stef schreef:dus je punt is?
Je frustraties hebben dus niks met hyves te maken, maar met het onbetrouwbare gedrag van die gozer....
Ga verder mee met lieveli
Ik voel me absoluut niet bekeken op hyves... Iets wat ik niet op de voorpagina van de krant wil, zet ik ook niet op hyves... heel simpel
Lyonesse schreef:Karin schreef:Of het morgen verdwenen is. Kwestie van verwijderen lijkt me.
Ik ga iig niet rondhangen op een site waar ik een hekel aan heb, maar dat kan aan mij liggen.
Als ik het verwijder is het er nog steeds he? De reden waarom ik een profiel heb, heb ik als eerste aangegeven in mijn post.
stef schreef:dus je punt is?
Je frustraties hebben dus niks met hyves te maken, maar met het onbetrouwbare gedrag van die gozer....
Ga verder mee met lieveli
Ik voel me absoluut niet bekeken op hyves... Iets wat ik niet op de voorpagina van de krant wil, zet ik ook niet op hyves... heel simpel
Ziet berichten bij haar zoon staan waar ze anders nooit achter gekomen was. Die zat hier thuis: de klootzak dit en dat.. Hyves onthuld veel, DAT is mijn punt. Dingen die er normaal ook wel zijn, maar die je dan minder snel te weten komt.

Lyonesse schreef:Als ik het verwijder is het er nog steeds he? De reden waarom ik een profiel heb, heb ik als eerste aangegeven in mijn post.
Karin schreef:Lyonesse schreef:Als ik het verwijder is het er nog steeds he? De reden waarom ik een profiel heb, heb ik als eerste aangegeven in mijn post.
Als 'iedereen' in de sloot springt, dan spring jij er ook in?
Vreemde reden om actief te zijn op een site die je haat, maar dat kan aan mij liggen.
Natuurlijk is Hyves er dan nog steeds, maar dan hoef jij er iig niet meer te komen.
Als ik als enige van iedereen nog op de kant zou staan zou ik me toch knap vervelen