Hyves maakt meer kapot dan je lief is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 21:25

PS bij ons was het ook echt wel uitgegaan zonder dat gezeik met hyves hoor, maar het was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen.

"zo ga je niet met je vriendin om gevoel"

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:26

dus je punt is?
Je frustraties hebben dus niks met hyves te maken, maar met het onbetrouwbare gedrag van die gozer....

Ga verder mee met lieveli

Ik voel me absoluut niet bekeken op hyves... Iets wat ik niet op de voorpagina van de krant wil, zet ik ook niet op hyves... heel simpel :j

Karin

Lyonesse schreef:
Ik haat hyves. Ja, ik heb een profiel, omdat iedereen er 1 heeft en dat blijkbaar tegenwoordig dé manier is om op de hoogte te blijven, maar als het morgen verdwenen was zou ik een gat in de lucht springen :=

Ook dat heb je zelf in de hand. Niemand verplicht je om een Hyvesprofiel te hebben.

Tivoli

Joosiien schreef:
Zoals ik al meerdere malen gezegd heb: de relatie had ook niet in RL standgehouden.. Was het ook wel gebeurd
En inderdaad: Hij belde, smste haar ook. dus het was sowieso gebeurd :)

Maar hij zei dat door hyves, hij contact met haar kon houden.. Anders hadie er waarschijnlijk nooit meer gezien ;)

Ik heb veel meer rust nu ik geen hyves meer heb, voel me neit meer zo bekeken enzo.

Wees blij dat je er door hyves achterkwam :=
Anders had je rondgelopen met een vreemdganger ;)

Joosiien

MarcoBorsato schreef:
Als je een stabiele relatie hebt, zal dat niet veranderen door hyves.

Klopt helemaal.

Maar zonder hyves was ik waarschijnlijk pas veel later achter dit contact gekomen tussen mn ex en dat meisje :j

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:28

Karin schreef:
Lyonesse schreef:
Ik haat hyves. Ja, ik heb een profiel, omdat iedereen er 1 heeft en dat blijkbaar tegenwoordig dé manier is om op de hoogte te blijven, maar als het morgen verdwenen was zou ik een gat in de lucht springen :=

Ook dat heb je zelf in de hand. Niemand verplicht je om een Hyvesprofiel te hebben.

Wat heb ik zelf in de hand? Of ik hyves haat of niet? Want ik zou er nog net zo'n hekel aan hebben als ik geen profiel had. ;)

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:28

Heb ik ook hoor, heb gewoon mijn hele hyves verwijderd. Geen gedoe meer hoor. ;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:29

Of het morgen verdwenen is. Kwestie van verwijderen lijkt me.

Ik ga iig niet rondhangen op een site waar ik een hekel aan heb, maar dat kan aan mij liggen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:29

Geen problemen met hyves hier, ik zit er ook niet echt vaak op. Kijk af en toe even of ik een nieuwe krabbel heb en stuur er eventueel wat terug, maar verder doe ik niet zoveel.

Ik zou het zonde vinden als er dingen in mijn echte leven mis zouden gaan lopen door zoiets als hyves, dat is het echt niet waard :n

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:31

Karin schreef:

Ik ga iig niet rondhangen op een site waar ik een hekel aan heb, maar dat kan aan mij liggen.

Als ik het verwijder is het er nog steeds he? De reden waarom ik een profiel heb, heb ik als eerste aangegeven in mijn post.

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:32

vind hyves ook echt niks,
vind het echt een rot site, het maakt echt meer kapot dan je lief is idd,
het is toch makkelijk om contact te zoeken met een ander,en hyves versneld dat proces wel.
zou ook een gat in de lucht springen als hyves morgen verdwenen is.
heb zelf ook geen hyves, zou niet eens mee willen doen met dat gedoe

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 21:32

stef schreef:
dus je punt is?
Je frustraties hebben dus niks met hyves te maken, maar met het onbetrouwbare gedrag van die gozer....

Ik voel me absoluut niet bekeken op hyves... Iets wat ik niet op de voorpagina van de krant wil, zet ik ook niet op hyves... heel simpel :j

Nogmaals dit topic is om even je hart te luchten over het voyeuristische karakter van Hyves. Ik heb alleen mijn 'verhaaltje' neergezet om te beginnen. als je de OP leest zie je dat ook duidelijk terug!

"Ik begin!..." en "Nu jullie"

En als je in mijn post kijkt heb ik vooral positieve smilies gebruikt, want ja het is frustrerend maar ik moet er ook echt wel om lachen wat een internetsite al dan niet kan doen!

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:33

Lyonesse schreef:
Karin schreef:

Als ik het verwijder is het er nog steeds he? De reden waarom ik een profiel heb, heb ik als eerste aangegeven in mijn post.

Als je het goed doet niet hoor ;)

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:34

stef schreef:
dus je punt is?

ik heb nog een heel goed voorbeeld. Ken bijv. ook een man en vrouw die een kind hebben. Man ontmoet iemand anders op internet en hops weg relatie.
Mn oma had hyves :P Ziet berichten bij haar zoon staan waar ze anders nooit achter gekomen was. Die zat hier thuis: de klootzak dit en dat.. Hyves onthuld veel, DAT is mijn punt. Dingen die er normaal ook wel zijn, maar die je dan minder snel te weten komt.

Toen het uit ging met die vriend ging mijn profiel naar 210000 x bekeken naar 240000 x bekeken.
Toen ik in de woonplaats van mn ex liep, vlak nadat het uit was, kende iedereen mij wel van gezicht, maar ik kende hen niet.

Ik wil alleen even aangeven dat ik me prettiger voel bij het idee, dat ik geen hyves heb waar op gespiekt wordt :)
En ook dat ik niet meer bij iedereen spiek ;)

Ook kreeg ik berichten van meiden die ik niet kende: je bent een h****r dit & dat. Heb ik wel geblokkeerd, maar kreeg eeerst alle vriendinnen van haar nog op mn dak

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:34

Ik word soms ook gek van hyves... hier ook 1 die toen het net klaar was met vriend zo'n beetje elke dag op zn hyves keek :')
Uiteindelijk maar verwijderd want ikmaakte mezelf gek.. :P

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:35

MiSsY_Me: _O- Helaas beschik ik niet over zulke kennis :D

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:35

Net als met drank...je moet er wel mee om kunnen gaan ;)

Haha. maar serieus TS. Je bent wel een beetje frustie als je de hyves van je ex loopt te checken.

Ik zie hyves als mijn online adres boek. Vaak als ik leuke mensen leer kennen, dan word ik vrienden. Zo kan ik altijd gemakkelijk nog eens afspreken of even een kort berichtje sturen. Wij hebben ook een hyves van onze stal, daar zet iedereen foto's en berichtjes op. Dat is echt superleuk!

Dus het is echt hoe je er zélf mee omgaat.

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:36

Lyonesse schreef:

Het wijst zich eigenlijk vanzelf, alleen je moet wel vaak bevestigen, dat je je hyves echt wilt verwijderen enz. Denk dat je dat dat een keer vergeten bent...

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:37

MiSsY_Me schreef:
Lyonesse schreef:

Het wijst zich eigenlijk vanzelf, alleen je moet wel vaak bevestigen, dat je je hyves echt wilt verwijderen enz. Denk dat je dat dat een keer vergeten bent...

Ik had het niet over mijn hyve, maar over heel hyves ;)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:38

Je kunt je hyves ook simpel houden he, niemand zegt dat jij je profiel voor iedereen open moet houden, welke vrienden je moet accepteren, wie jij krabbelt, wat je in je WWW zet en of je foto's/video's/gadgets op je hyves zet. :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:39

Lyonesse schreef:

Als 'iedereen' in de sloot springt, dan spring jij er ook in?

Vreemde reden om actief te zijn op een site die je haat, maar dat kan aan mij liggen.

Natuurlijk is Hyves er dan nog steeds, maar dan hoef jij er iig niet meer te komen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:40

Hyves is voor mij de plek waar ik feestjes plan, ontdek en contact hou met mensen die ik niet zo snel bel maar ook weinig zie. Ook mijn ex btw. Maar mijn ex is een lieffie.

MiSsY_Me

Lyonesse schreef:
Ik had het niet over mijn hyve, maar over heel hyves ;)

Oooooo sorry verkeerd begrepen :+

Lyonesse

Karin schreef:
Lyonesse schreef:

Als 'iedereen' in de sloot springt, dan spring jij er ook in?

Vreemde reden om actief te zijn op een site die je haat, maar dat kan aan mij liggen.

Natuurlijk is Hyves er dan nog steeds, maar dan hoef jij er iig niet meer te komen.

Waarschijnlijk wel :j Als ik als enige van iedereen nog op de kant zou staan zou ik me toch knap vervelen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:41

Als iedereen in de sloot springt ga ik gauw naar huis en mijn wie-wat-waar updaten...