Leuke 1 april grapjes...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:49

miep1979 schreef:
Claudienee schreef:
Ik zal in ieder geval geen schoenen met veters aandoen :+

Let ik ook altijd op :Y)

Had wel een goeie gehoord, telefoon nummer opschrijven van dierenpark, aan collega geven en vragen of ze meneer de beer wil terug bellen _O-

Welke achternamen zijn dan nog een keer te gebruiken?

Meneer de Beer
Meneer de Leeuw

Die 2 willen nog wel een keer, maar bijvoorbeeld: meneer de Olifant dat werkt niet..

Help is denken welke nog meer kunnen :P

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:51

miep1979 schreef:
Claudienee schreef:

Had wel een goeie gehoord, telefoon nummer opschrijven van dierenpark, aan collega geven en vragen of ze meneer de beer wil terug bellen _O-

Meneer de Beer
Meneer de Leeuw

Die 2 willen nog wel een keer, maar bijvoorbeeld: meneer de Olifant dat werkt niet..

Help is denken welke nog meer kunnen :P[/quote]

De heer, D. olfijn van het waterresservaat xD :P

xxxdonja

_Jorien_ schreef:

Meneer de Beer
Meneer de Leeuw

Help is denken welke nog meer kunnen :P

De wolf/vos miss?
Geen idee, hebben ze die in de dierentuin?? :=

beestenfreak

miep1979 schreef:
Claudienee schreef:

dit heeft m'n broer een keertje met z'n gergant gedaan maar dan van het dolfinarium of ie meneer dolfijn even terug wou bellen _O-
(bedankt dat jullie me ff waarschuwen trouwens was het bijna vergeten :+)

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:53

xxxdonja schreef:
De wolf/vos miss?
Geen idee, hebben ze die in de dierentuin?? :=

Vast wel, haha!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:55

Jester_ schreef:
Nelleke1 schreef:
ik trap alleen overal in :+

idem hiero :+

Hier ook helaas :')

:o? ;)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:55

Dat van die dierentuin bellen vind ik wel een goede.
Mijn directeur van de basisschool is er eens een keer ingetrapt hoorde ik :')

Zelf heb ik ooit eens een keer met m`n oude mobiel een smsje naar iemand gestuurd met daarin dat het zo gezellig was vorige week en of ze nog een keer wilde afspreken.
En diegene had geen idee van wie het was :P

Goof

Re: Leuke 1 april grapjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:57

Ik werk in het onderwijs en wij hebben vandaag onze leerlingen een officiele brief mee naar huis gegeven dat er morgen aan de vloer gewerkt wordt. Om die reden mag er niet met schoenen op gelopen worden en verwachten wij dus morgen iedereen op pantoffels of slippers :D :D

Ben benieuwd hoeveel pubers het braaf doen :D

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:59

Goof schreef:
Ik werk in het onderwijs en wij hebben vandaag onze leerlingen een officiele brief mee naar huis gegeven dat er morgen aan de vloer gewerkt wordt. Om die reden mag er niet met schoenen op gelopen worden en verwachten wij dus morgen iedereen op pantoffels of slippers :D :D

HAHAHAH! _O- Hi-la-risch, wie hebben dat bedacht?

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:59

Ooh, dat is ook een goede :')

Bij ons op school kunnen ze helaas niks aan 1 april doen, want de examens zijn net weer begonnen, dat zou wel heel flauw zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:06

Of je nummer herkenning uitzetten en iemand smsen met: Je bent nu lid van de EROBOX. Houd je telefoon in de gaten. Je ontvangt snel berichtjes van dames uit je regio. 150 ct p.o.b. max 10/dag. '

:')

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:11

Zucht.. -O-

Ik heb morgen een ochtenddienst (moet om 7 uur op het werk zijn) en werk met kids, waarvan het grootste gedeelte nu ong. 12 is :')
Dus ik denk dat ik wel wat kan verwachten :=

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:12

Hahaha als je iets geloof waardig verteld trap ik er zo in (ben allang blij dat ik morgen niet hoef te werken, wordt toch al blonde beppie genoemd... :') )

Wilde eerst met een vriendin morgen samen bij onze instructrices gaan rijden,en dan de mini shetlandhengsten opzadelen 'ja sorry we hebben hem te heet gewassen' Kijken hoe ze zouden reageren... :')

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:12

mijn broer heeft dat smsje een keer gehad of ie meneer de leeuw wou bellen, hij bellen krijgt ie de informatie lijn van Artis haha:

Ik werd net gebel door ene de leew die vroeg of ik jou nr. had, heb het niet gegeven. heb gezegt dat je hem zelf wel zou bellen. Tel nr 0205233400 hij wist via via dat wij elkaar kennen.. Maar hoe hij aan mn nr komt? als je nou gelijk ff belt, laat je me dat weten wat ie moest?

Anna

Re: Leuke 1 april grapjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:13

Goh, de informatielijn van Artis zal het druk krijgen morgen :')

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:14

ik moet gewoon naar school morgen dus moet ook maar even wat bedenken om me klas in de maling te nemen :P

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:15

Farbenfroh.... :')

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:15

Een paar jaar terug hadden wij de ouders van onze school een brief meegegeven waarin stond dat de Firma voor Ongevallen Preventie (F.O.P. :D ) alle stoeltjes van de leerlingen zou komen controleren. Of ze daarom hun kind die dag een stoeltje van thuis mee wilden geven, zodat we tenminste gewoon door konden gaan met lesgeven. Ongelooflijk veel ouders kwamen braaf met een stoel aanzetten.

Een andere grap was dat de ouders eenmalig vrije dagen konden kopen. Daarvoor moesten ze dan tussen 9 en 10 bellen naar school waar ze dan te horen kregen dat het 1 april was. Waren ook veel ouders ingetrapt :D

Weer een ander jaar viel 1 april op zaterdag. Groep 8 kreeg een brief mee met de mededeling dat er helaas iets mis was gegaan met een deel van de CITO toets. Gelukkig mocht het over gedaan worden en wel op zaterdagmorgen, aanvang 8 uur. Stonden er toch meteen een heleboel kwaaie ouders bij de directeur in het kamertje _O- _O-

Er waren er nog veel meer, maar die ben ik al weer vergeten. Onze, helaas te vroeg overleden, directeur was er héél goed in!

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:18

miep1979 schreef:
Claudienee schreef:

Daar ben ik dus ook een keer ingetrapt.
Dan voel je je echt goed banketstaaf als je de telefoniste vraagt om meneer de Leeuw (in mijn geval).

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:19

Een paar jaar terug hadden wij de ouders van onze school een brief meegegeven waarin stond dat de Firma voor Ongevallen Preventie (F.O.P. ) alle stoeltjes van de leerlingen zou komen controleren. Of ze daarom hun kind die dag een stoeltje van thuis mee wilden geven, zodat we tenminste gewoon door konden gaan met lesgeven. Ongelooflijk veel ouders kwamen braaf met een stoel aanzetten

Bij mijn moeder op school hadden ze ook zoiets bedacht.
Alle kinderen moesten een kussen mee naar school nemen omdat de stoelen werden gecontroleerd en dus weg werden gehaald :')

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:19

Rian_Luna schreef:
mijn broer heeft dat smsje een keer gehad of ie meneer de leeuw wou bellen, hij bellen krijgt ie de informatie lijn van Artis haha:

Ik werd net gebel door ene de leew die vroeg of ik jou nr. had, heb het niet gegeven. heb gezegt dat je hem zelf wel zou bellen. Tel nr 0205233400 hij wist via via dat wij elkaar kennen.. Maar hoe hij aan mn nr komt? als je nou gelijk ff belt, laat je me dat weten wat ie moest?

Wwoooow precies dat smsje kreeg ik ook! Haha :D
Maar het banketstaaf is, mijn school heet artEZ, dus ik dacht dat ze daarvan belden, daarom bleef ik aan de lijn en vroeg ik keurig netjes om meneer de leeuw

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:28

Ook een leuke is om het beeldscherm van je computer te draaien
alt in drukken en de pijltjes toetsen dan draait je beeldscherm. schrik niet eerst wordt ie zwart en daarna komt je beeld weer terug,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:28

Haha geweldig, vooral als anderen ergens in stinken :P . 'Je veter zit los' word ik altijd ontzettend moe van, die is zo afgezaagd, maar originele grappen zijn (meestal) wel weer leuk!

Mijn vader heeft een keer alle leerlingen van zijn klas in zwemkleding (duikbril, flippers, etc.) naar het zwembad laten fietsen omdat het buitenzwembad feestelijk weer zou worden geopend, dus zou er een krantenfoto komen van die kinderen in de zwemkleding. Komen die kinderen daar aan bij een leeg zwembad dat nog helemaal niet gevuld is, hihi.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:30

xxxdonja schreef:
Goof schreef:

HAHAHAH! _O- Hi-la-risch, wie hebben dat bedacht?

Vriendin van me kwam met dat idee.
Ik heb hem vandaag voorgelegd aan mijn baas en die was laaiend enthousiast dus ik heb vandaag de brief in elkaar gezet :D

AnnaaX, die van jou is ook erg goed!! Die onthoud ik voor volgend jaar :D

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:34

Rian_Luna schreef:
Ook een leuke is om het beeldscherm van je computer te draaien
alt in drukken en de pijltjes toetsen dan draait je beeldscherm. schrik niet eerst wordt ie zwart en daarna komt je beeld weer terug,

Werkt bij mij niet.. Alleen ALT indrukken en dan een pijltjestoets?