Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind het gewoon niet mooi als je ze ziet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind het gewoon niet mooi als je ze ziet.
Mas schreef:Sapph zou ik eens even voor kunnen kijken, zodra ik weer in Rotterdam ben maar even de V&D in lopenIk heb hier idd veel goed ervaringen over gehoord.
Met de Honkemoller heb ik mindere ervaringen helaas, maar die in Rotterdam kan ik nog wel even gaan kijken
En livera heeft verder vaak ook wel hele goede strapless bh's, vaak ook in grotere maten
het is idd wel het mooist als je ze niet ziet.
) kwam deze vraag want ik vind namelijk niet gemakkelijk een push-up die je ook in je nek kan dragen. Maar misschien moet ik idd hunkenmoller eens binnenstappen... jappielover schreef:Bedankt voor de reacties !
Ik zal maar eens naar de winkels trekken dan !het is idd wel het mooist als je ze niet ziet.
aangezien ik eigenlijk altijd push-ups draag als ik uitga en dus ook het liefst onder een jurkje ( kleedje) kwam deze vraag want ik vind namelijk niet gemakkelijk een push-up die je ook in je nek kan dragen. Maar misschien moet ik idd hunkenmoller eens binnenstappen...
dan gebruik je m als halter en dan heb je toch nog je pushup
Equidea schreef:Met dit weer al zulke shirtjes dragen?
Is dat niet een beetje téveel van het goede?